Join the clubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef Godshand het volgende:
ik ben geen kantoorwerker maar heb nu ff niks te doen
Dat kan ik alleen samen met jou Kunoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tvp voor na de lunch! Post je hem niet helemaal vol Tear?
Lol, zie ik nu ook pas, wtf is dat nou weerquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, zie ik nu ook pas, wtf is dat nou weer
Moeten nog even wachten...! komt net iemand van DHL twee pallets brengen met promotie materiaal...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen samen met jou Kuno![]()
Eetse![]()
![]()
Topic report.. laat hun het maar fixen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, he, ze hebben de cache weer aangezet op de fokservers....
Als je je post twee keer edit moet je nog gaan opletten ook.
help ze even mee dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef covie het volgende:
Zo als mijn collega's nu vandaag alles rond krijgen voor de vakantie, dan zit ik de komende 2 weken heel rustig lekker alleen op kantoor.
Als ze niet alles rond krijgen dan krijg ik een hoop gezeik de komende 2 weken...
Nah, al gefixxed, maar ze zetten de cache wel eens aan als de servers weer lastig doen. Blijkbaar is het weer zo ver. Plaatje in OP is weer gefixx0rtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Topic report.. laat hun het maar fixen dan
Hahahaha jij hebt echt een coole baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moeten nog even wachten...! komt net iemand van DHL twee pallets brengen met promotie materiaal...met een kapotte lift...!
in plaats van dat mn baas zegt dat ik even moet helpen zegt hij: nee... jij hoeft nog maar een paar dagen, doe maar lekker rustig aan!
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, al gefixxed, maar ze zetten de cache wel eens aan als de servers weer lastig doen. Blijkbaar is het weer zo ver. Plaatje in OP is weer gefixx0rt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
help ze even mee dan!dan heb jij twee weken rust!
Bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
Bijna lunchtijd
Je zult het een uur zonder me moeten doen. Sorry.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bijna tijd om naar huis te gaanNog 2 uur
ik lach me kapot om DHL...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahaha jij hebt echt een coole baas
DHL zal vast blij zijn als ze bij jullie komenGister ook al 5 dozen laten brengen terwijl jullie er maar 1 nodig hadden
Met wie moet ik dan spammen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult het een uur zonder me moeten doen. Sorry.
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan spammen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |