nu alquote:Op maandag 30 juli 2007 08:44 schreef Xbox360 het volgende:
Hier ook rustig, begin al weer slaap te krijgen!
chef op vakantiequote:Op maandag 30 juli 2007 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
Wat let jullie dan om even bij je chef te vragen om wat werk. Of ga op eigen initiatief het papier in het kopieerapparaat verversen. Of bezorg je collega's koffie.
FOK!, ontwerpen, koffie drinken, performance checks etc etcquote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
en wat doe je dan een hele dag op het werk
Behalve poepen komt mijn lijstje aardig overeenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Pffff wat heb ik vandaag gedaan?
- Email checken
- Koffie drinken
- Naar buiten staren
Te doen:
- Email beantwoorden
- Poepen
- Roken
- Fokken
- Koffie
Ik moet zeggen dat het poepen wel aardig opluchte. Pffff nu heb ik niks meer om naar uit te kijken vandaagquote:Op maandag 30 juli 2007 09:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Behalve poepen komt mijn lijstje aardig overeen
Ik heb precies hetzelfde lijstjequote:Op maandag 30 juli 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Pffff wat heb ik vandaag gedaan?
- Email checken
- Koffie drinken
- Naar buiten staren
Te doen:
- Email beantwoorden
- Poepen
- Roken
- Fokken
- Koffie
Dan blijft er weinig voor je over om te doen vandaagquote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook al gepoept. Roken heb ik geen zin in, koffie hier is te ranzig om te zuipen dus ik ga even een tosti eten als ontbijt.
Ja ik doe SAP support. De telefoon staat hier ook stilquote:Op maandag 30 juli 2007 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde lijstje
Ohnee ik moet nog dat ene telefoontje beantwoorden vandaagoke oke misschien iets meer. Maar ik werk op een Helpdesk. Normaal wordt je daar gek van de telefoon. Vandaag gaat de telefoon ik schat 5 keer
Thuis al 2 keer geweestquote:Op maandag 30 juli 2007 09:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het poepen wel aardig opluchte. Pffff nu heb ik niks meer om naar uit te kijken vandaag![]()
Een beetje werken staat ook nog op de planning helaasquote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig voor je over om te doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |