nu alquote:Op maandag 30 juli 2007 08:44 schreef Xbox360 het volgende:
Hier ook rustig, begin al weer slaap te krijgen!
chef op vakantiequote:Op maandag 30 juli 2007 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
Wat let jullie dan om even bij je chef te vragen om wat werk. Of ga op eigen initiatief het papier in het kopieerapparaat verversen. Of bezorg je collega's koffie.
FOK!, ontwerpen, koffie drinken, performance checks etc etcquote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
en wat doe je dan een hele dag op het werk
Behalve poepen komt mijn lijstje aardig overeenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
Pffff wat heb ik vandaag gedaan?
- Email checken
- Koffie drinken
- Naar buiten staren
Te doen:
- Email beantwoorden
- Poepen
- Roken
- Fokken
- Koffie
Ik moet zeggen dat het poepen wel aardig opluchte. Pffff nu heb ik niks meer om naar uit te kijken vandaagquote:Op maandag 30 juli 2007 09:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Behalve poepen komt mijn lijstje aardig overeen
Ik heb precies hetzelfde lijstjequote:Op maandag 30 juli 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
- Email checken
- Koffie drinken
- Naar buiten staren
Te doen:
- Email beantwoorden
- Poepen
- Roken
- Fokken
- Koffie
Dan blijft er weinig voor je over om te doen vandaagquote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook al gepoept. Roken heb ik geen zin in, koffie hier is te ranzig om te zuipen dus ik ga even een tosti eten als ontbijt.
Ja ik doe SAP support. De telefoon staat hier ook stilquote:Op maandag 30 juli 2007 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde lijstje
Ohnee ik moet nog dat ene telefoontje beantwoorden vandaagoke oke misschien iets meer. Maar ik werk op een Helpdesk. Normaal wordt je daar gek van de telefoon. Vandaag gaat de telefoon ik schat 5 keer
Thuis al 2 keer geweestquote:Op maandag 30 juli 2007 09:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het poepen wel aardig opluchte. Pffff nu heb ik niks meer om naar uit te kijken vandaag![]()
Een beetje werken staat ook nog op de planning helaasquote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig voor je over om te doen vandaag
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Thuis al 2 keer geweest
En als ik thuis komt ga ik weer 2 keer
ik vind dat er te weinig gepost wordt op een dag om mij bezig te houdenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat zouden we allemaal zonder FOK! moeten ?
Je moet jezelf ook wel een beetje bezig houden hequote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind dat er te weinig gepost wordt op een dag om mij bezig te houden![]()
te weinig wat de moeite waard is om op te reageren in ieder gevalquote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat jaquote:Op maandag 30 juli 2007 09:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
te weinig wat de moeite waard is om op te reageren in ieder geval
ik heb hier dus echt GEEN werk, niets, nakkes, nada, noppesquote:Op maandag 30 juli 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook wel een beetje bezig houden he
Bedenk wat leuke kantoorspelletjes! Office basketball is altijd een goede.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben heir op een kamer gedumpt met een stel oude lullen die kenbaar hebben gemaakt dat ik niet te snel mag tikken, omdat ze daar afgeleid van raken en zich niet meer op het werk kunnen concentrerenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:00 schreef Avory het volgende:
[..]
Bedenk wat leuke kantoorspelletjes! Office basketball is altijd een goede.
Daar heb ik dus ook last van. Heb af en toe een telefoontje die ik moet beantwoorden maar dat is 5 minuten werk. Verder heb ik ook niets te doen. Naja er is nog wel wat te doen. Ik moet klanten bellen waarvan het contract afgelopen is om een computer/laptop op te halen die geleased is. Maar laat het vakantie zijn en echt iedereen die ik probeer te bellen niet aanwezig is... Schiet dus ook niet opquote:Op maandag 30 juli 2007 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb hier dus echt GEEN werk, niets, nakkes, nada, noppes
dus zit ECHT de hele dag te internetten, en niemand die me dat kwalijk neemt
het is dat ik mn contract hier uit moet zitten, anders had ik thuis nog wel nuttiger dingen te doen
Zeg me dat dit een grapje is....quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben heir op een kamer gedumpt met een stel oude lullen die kenbaar hebben gemaakt dat ik niet te snel mag tikken, omdat ze daar afgeleid van raken en zich niet meer op het werk kunnen concentreren![]()
Dan zou ik juist expres heel erg veel en heel erg snel gaan typen. En als ze er dan wat van zeggen ... Ja hey ik ben aan het werk hoor !!!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben heir op een kamer gedumpt met een stel oude lullen die kenbaar hebben gemaakt dat ik niet te snel mag tikken, omdat ze daar afgeleid van raken en zich niet meer op het werk kunnen concentreren![]()
zitten jullie op typmachines ?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ow en dan vooral je oude IBM clickey keyboard gebruikenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan zou ik juist expres heel erg veel en heel erg snel gaan typen. En als ze er dan wat van zeggen ... Ja hey ik ben aan het werk hoor !!!
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
- Email checken
- Koffie drinken
- Naar buiten staren
Te doen:
- Email beantwoorden
- Poepen
- Roken
- Fokken
- Koffie
nog 25 min en dan weer roken ende koffie drinkenquote:
Hij is idd best leuk!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:00 schreef Avory het volgende:
[..]
Bedenk wat leuke kantoorspelletjes! Office basketball is altijd een goede.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
nog 25 min en dan weer roken ende koffie drinken
Het niets doen op het werk is voor mij een reden om te blijven Roken. Er komt hier altijd iemand naar beneden toe, kom we gaan roken en houdt dan een sigarettenpakje voor mn neus. Moeilijk weigeren dan he. En ik heb al zoveel werk !! hey je houdt me van mn werk af lul !quote:Op maandag 30 juli 2007 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]op zulke momenten vind ik het jammer dat ik gestopt ben met roken
![]()
omgquote:Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hij is idd best leuk!
http://www.widro.com/throwpaper.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |