Join the clubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef Godshand het volgende:
ik ben geen kantoorwerker maar heb nu ff niks te doen
Dat kan ik alleen samen met jou Kunoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tvp voor na de lunch! Post je hem niet helemaal vol Tear?
Lol, zie ik nu ook pas, wtf is dat nou weerquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, zie ik nu ook pas, wtf is dat nou weer
Moeten nog even wachten...! komt net iemand van DHL twee pallets brengen met promotie materiaal...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen samen met jou Kuno![]()
Eetse![]()
![]()
Topic report.. laat hun het maar fixen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, he, ze hebben de cache weer aangezet op de fokservers....
Als je je post twee keer edit moet je nog gaan opletten ook.
help ze even mee dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef covie het volgende:
Zo als mijn collega's nu vandaag alles rond krijgen voor de vakantie, dan zit ik de komende 2 weken heel rustig lekker alleen op kantoor.
Als ze niet alles rond krijgen dan krijg ik een hoop gezeik de komende 2 weken...
Nah, al gefixxed, maar ze zetten de cache wel eens aan als de servers weer lastig doen. Blijkbaar is het weer zo ver. Plaatje in OP is weer gefixx0rtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Topic report.. laat hun het maar fixen dan
Hahahaha jij hebt echt een coole baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moeten nog even wachten...! komt net iemand van DHL twee pallets brengen met promotie materiaal...met een kapotte lift...!
in plaats van dat mn baas zegt dat ik even moet helpen zegt hij: nee... jij hoeft nog maar een paar dagen, doe maar lekker rustig aan!
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, al gefixxed, maar ze zetten de cache wel eens aan als de servers weer lastig doen. Blijkbaar is het weer zo ver. Plaatje in OP is weer gefixx0rt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
help ze even mee dan!dan heb jij twee weken rust!
Bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
Bijna lunchtijd
Je zult het een uur zonder me moeten doen. Sorry.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bijna tijd om naar huis te gaanNog 2 uur
ik lach me kapot om DHL...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahaha jij hebt echt een coole baas
DHL zal vast blij zijn als ze bij jullie komenGister ook al 5 dozen laten brengen terwijl jullie er maar 1 nodig hadden
Met wie moet ik dan spammen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult het een uur zonder me moeten doen. Sorry.
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan spammen ?![]()
Klant is koning ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik lach me kapot om DHL...!die lui blijven ook gewoon aardig...!
Omdat jij en Kuno de personen zijn die het meeste terug spammenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?
Moet je wel wat meer gaan posten oke ?quote:
En om 14.30 ben ik naar huis trouwensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?
Oh ja, mazzelpik. Zon en een leven en zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En om 14.30 ben ik naar huis trouwens
Zon wel, maar een leven..................quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, mazzelpik. Zon en een leven en zo.
Leven is overratedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zon wel, maar een leven..................
Vertel vertel wat is erquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef DeToXiC het volgende:
Godsamme...
je post te snel man... ik kan het nauweliujks bijbenenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
je post te snel man... ik kan het nauweliujks bijbenen![]()
N00biequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:29 schreef DeToXiC het volgende:
Olright... mijn vingers doen nu al zeer van al dat typen.
Er valt voor mij niks te helpen. Zij wat dingen die ze zelf moeten afronden. meer alla praatje hier, zegje daar. Maar ze doen heel druk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
help ze even mee dan!dan heb jij twee weken rust!
Ik wil weten wat je ziet als je uit het raam kijktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef DeToXiC het volgende:
Zo, en nu even quasi-nonchalant koffie halen zodat het net lijkt alsof ik bezig ben.
Dan moet je ze maar mentaal steunenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Er valt voor mij niks te helpen. Zij wat dingen die ze zelf moeten afronden. meer alla praatje hier, zegje daar. Maar ze doen heel druk.
Parkeerterrein, leegstaand kantoorgebouw, bomen, en zon+blauwe luchtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil weten wat je ziet als je uit het raam kijkt
Kijk je uit dat je niet moe wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:35 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry jongens, ik ben aan het werk. Opeens allemaal planningen maken en dingen versturen en mailtjes opmaken en potverdrie dat had ik allemaal niet verwacht zeg. Ik heb zelfs m'n pauze moeten uitstellen!
Roer ik ff in mijn koffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:35 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry jongens, ik ben aan het werk. Opeens allemaal planningen maken en dingen versturen en mailtjes opmaken en potverdrie dat had ik allemaal niet verwacht zeg. Ik heb zelfs m'n pauze moeten uitstellen!
Dank u!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Allemaal nieuwe mensen
Gezellig
Welkom !
Zo is het hier al de hele weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
hij is vakantie en het is vrijdag .. hoe rustig kan het zijn op een dag![]()
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
hoi hoi ben er weer. de loempias zitten er weer in
Ik voel hetzelfde...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet nog iets minder dan 1.5 uur maar ik heb gewoon echt geen zin meer !!
Eigenlijk al de hele dag niet maar goed
Ik zal aan je denken als ik thuis zit , lekker in de achtertuin in het zonnentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
PFFF IK MOET NOG 4,5 UUR
en ik ben vandaag nog aan het "overwerken" ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik thuis zit , lekker in de achtertuin in het zonnentje
hey bedankt heh. drink er maar eentje op mequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik thuis zit , lekker in de achtertuin in het zonnentje
Done!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef Rekkie het volgende:
Genoeg te doen hier....
Vlucht regelen, hotel regelen.
Nog een hotel regelen, faciliteiten voor cursus regelen
Zal ik doen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey bedankt heh. drink er maar eentje op me
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en ik ben vandaag nog aan het "overwerkenfokken" ook![]()
(heb wat extra uurtjes nodig voor volgende week, kan ik weer eerder weg)
Dus ik zit hier gewoon extra lang te FOKKEN![]()
Ctrl + R !!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben dus niet de enigeHeb vandaag al een toetsenbord versleten omdat de F5 niet meer werkte
toch een belangrijk knopje hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben dus niet de enigeHeb vandaag al een toetsenbord versleten omdat de F5 niet meer werkte
waarom een combinatie verkiezen boven een enkele knop? teardrop?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ctrl + R !!!!!
Hoevaak moet ik het nou nog zeggen
Nee joh daar heb je FOK! toch voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef DeToXiC het volgende:
Ow mèn... Wat duurt een kwartier dan al lang hè.
Omdat de F5 sneller kapot gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
waarom een combinatie verkiezen boven een enkele knop? teardrop?
en als je R toets niet meer werkt ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ctrl + R !!!!!
Hoevaak moet ik het nou nog zeggen
Dan kijg je hele ae zinnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als je R toets niet meer werkt ?
als je toets niet mee wekt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Volgens mij werkt je R-knop nog wel...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Spammertquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:17 schreef DeToXiC het volgende:
Wacht dan die ik hem ook nog even...
Die van mij staat eerder dus ik ben eerderquote:
Vastgeniet ? En nu moet je een uur uitrustenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net een document vastgeniet....nu kan ik weer niksen fokken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Teardrop was een minuut eerder bij mij. 13.13 vs 13.14
Dus ik zeg: "Teardrop-nl wint"
Maar welke was leuker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Teardrop was een minuut eerder bij mij. 13.13 vs 13.14
Dus ik zeg: "Teardrop-nl wint"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij krijgt van mij een biertje![]()
Forum Opties | |
---|---|