Betaald FOK!kenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
wtf doen jullie in hemelsnaam dan voor werk
Zittend in de sneeuw, grijpend naar haar kruisje om haar nekquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wat doet die vrouw in je avatar eigenlijk?
dan vond ik teardrops antwoord duidelijkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef CasB het volgende:
Ik ben programmeur/applicatiebeheerder/printoperator/medewerker productievoorbereiding
Ja ach kan wel een heel verhaal ALWEER neerzetten, maar het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik de hele dag aan het FOK!ken ben en er nog voor betaald krijg ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dan vond ik teardrops antwoord duidelijker
7 uur. 5 uur gaat de wekker dan af. viel niet mee vandaag. zeker met die warmte , en die meid die met dr vriend dronken thuis kwam om 4 uur grr.quote:
schrik !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
boe
goed zo!quote:
Wat snap je niet meer ? Wij helpen je welquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou snap ik het niet meer hoor.. *blond moment*
Tsja, heb je geen eigen huisje dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
7 uur. 5 uur gaat de wekker dan af. viel niet mee vandaag. zeker met die warmte , en die meid die met dr vriend dronken thuis kwam om 4 uur grr.
Waar mijn vorige hoogstaande commentaartjes waren gebleven..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat snap je niet meer ? Wij helpen je wel
geeft nix, tis maandagquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou snap ik het niet meer hoor.. *blond moment*
ja natuurlijk wel, maar meer een appartement. 3 bovenmekaar zeg maar. dus kon goed horen wat die 2 aan het uitspoken waren. de trap diende meer als een glijbaan zo te horen. achteraf had ik beter op mn balkon kunnen gaan liggen. stuk koeler ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tsja, heb je geen eigen huisje dan?
Ahhhh ok... Tsja, das balen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja natuurlijk wel, maar meer een appartement. 3 bovenmekaar zeg maar. dus kon goed horen wat die 2 aan het uitspoken waren. de trap diende meer als een glijbaan zo te horen. achteraf had ik beter op mn balkon kunnen gaan liggen. stuk koeler ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |