Past wel bij de doelgroep van t topic ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedereen is te lui om een nieuwe aan te maken
Ik moest even wat te drinken inschenken. Ben bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is de rest van de OP gebleven ?
opgegeten door het verschrikkelijke monster van werk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een cornetto ? dan is de doos weer leeg
toch niet het verschrikkelijke spagettimonster ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opgegeten door het verschrikkelijke monster van werk!
ik wil alleen maar raketten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een cornetto ? dan is de doos weer leeg
nee... die is op het moment aan het demonstreren bij de EOquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet het verschrikkelijke spagettimonster ?
perenijsjes van festini ook goed ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil alleen maar raketten!
nou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
perenijsjes van festini ook goed ?
ja lachen man. die dj van radio3 ging die gast opbellen. het waren belgen die daar staan (waarom verbaast mij dit niet?).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee... die is op het moment aan het demonstreren bij de EO![]()
Ben je er nu alweerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik ga weg! Weet je waarom? Omdat ik helemaal gek ben! [afbeelding] Tot maandag!
Have fun, ik mag nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik ga weg! Weet je waarom? Omdat ik helemaal gek ben! [afbeelding] Tot maandag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |