Past wel bij de doelgroep van t topic ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedereen is te lui om een nieuwe aan te maken
Ik moest even wat te drinken inschenken. Ben bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is de rest van de OP gebleven ?
opgegeten door het verschrikkelijke monster van werk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een cornetto ? dan is de doos weer leeg
toch niet het verschrikkelijke spagettimonster ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opgegeten door het verschrikkelijke monster van werk!
ik wil alleen maar raketten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een cornetto ? dan is de doos weer leeg
nee... die is op het moment aan het demonstreren bij de EOquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet het verschrikkelijke spagettimonster ?
perenijsjes van festini ook goed ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil alleen maar raketten!
nou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
perenijsjes van festini ook goed ?
ja lachen man. die dj van radio3 ging die gast opbellen. het waren belgen die daar staan (waarom verbaast mij dit niet?).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee... die is op het moment aan het demonstreren bij de EO![]()
Ben je er nu alweerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik ga weg! Weet je waarom? Omdat ik helemaal gek ben! [afbeelding] Tot maandag!
Have fun, ik mag nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik ga weg! Weet je waarom? Omdat ik helemaal gek ben! [afbeelding] Tot maandag!
ik vindh et opzich wel een tof geloof, komt op hetzelfde neer als andere geloven, gewoon een verhaal "bedacht" en opgeschreven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lachen man. die dj van radio3 ging die gast opbellen. het waren belgen die daar staan (waarom verbaast mij dit niet?).
die schijnen dus 2 feestdagen in de week te hebben heh. dus gewoon maar 3 dagen werken
ja er zit wel wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vindh et opzich wel een tof geloof, komt op hetzelfde neer als andere geloven, gewoon een verhaal "bedacht" en opgeschreven!toch nog een keer goed inlezen in het o zo machtige Spagettigeloof!
Ach, het is bijna einde werkdag, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej, dit topic mag niet dood gaan, bij deze *kick*
aaah duurt nog even dus...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Pheno het volgende:
16 augustus geloof ik
Ja ik hoorde een reclame met de nederlandse stemmen: *ril*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah duurt nog even dus...!Nou ja is een aanrader!
wel de Originele Versie natuurlijk!
sorry? wat zeg je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ik hoorde een reclame met de nederlandse stemmen: *ril*
heel hardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
sychronisatie zuigt
Nogalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
sychronisatie zuigt
dat wij beter ons best moeten doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is bijna einde werkdag, wat dacht je dan?
Nee, die behoefte heb ik niet echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat wij beter ons best moeten doen?![]()
toch een soort van bezigheidstherapiequote:
nog even je vind gouden dukatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ik vind hier net een gulden. Lollerz, ik moet geloof ik eens een keer mijn bureau opruimen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ik vind hier net een gulden. Lollerz, ik moet geloof ik eens een keer mijn bureau opruimen
Het is het proberen waardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
naar de Mc ermee!
of zouden ze die niet aannemen voor de euroknallers?
ik ben vroeger wel eens met mn opa naar de Mc geweest en volgens mij kosten de hamburger toen nog een gulden...!quote:
vroeger was dat anders echt tof hoor..!quote:
sushi bahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Als pinguin zijnde haal ik liever een visje
OMG, ik ga me over anderhalve maand er gek aan etenquote:
ziektewetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, ik ga me over anderhalve maand er gek aan eten
blijf je wel wakker ja ? anders wordt je vanavond ineens wakker. licht overal uit. enigste in het gebouw enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
sorry ben ik weer, was bijna in slaap gevallen ...
Nah, dan zit ik in Japanquote:
hmm vetquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef Deceit het volgende:
Saaiheid heerst.. Versta de dialect duits geeneens... Zit op stage hier in Wenen.. werk in de reservering.. Alleen mag ik geen telefoon aannemen :S
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vetfucking mooi land. althans dat beoordeel ik van fotos van google
er geht sehr gut. es is shon wochenende, zeit fur bradtwurst mit kartoffelsalad und bier naturlich.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]moin moin wie geht's?
De garagadeur is kapot en mn baas heeft zn RS4 erin staan!nu kan hij pas over minimaal 3 uur naar huis!
Heb overal de sleutels van hiero .. dan heb ik wel aardig overgewerkt vandaag danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
blijf je wel wakker ja ? anders wordt je vanavond ineens wakker. licht overal uit. enigste in het gebouw enzo
Bier! morgen gehe ich nach GT masters im der nahe von Berlin un Sonnstag abend gehe ich Go-Kart fahren! Und als klap op de vuurpijl gehe ich Samstag abend bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er geht sehr gut. es is shon wochenende, zeit fur bradtwurst mit kartoffelsalad und bier naturlich.
Jaaaa es geht.. es ist langweilig!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]moin moin wie geht's?
De garagadeur is kapot en mn baas heeft zn RS4 erin staan!nu kan hij pas over minimaal 3 uur naar huis!
ok, heb je je slaapzak bij je ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb overal de sleutels van hiero .. dan heb ik wel aardig overgewerkt vandaag dan
warum warten sie wann es samstag ist. est is heute wochenende, keinen Entschuldigungen dafur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bier! morgen gehe ich nach GT masters im der nahe von Berlin un Sonnstag abend gehe ich Go-Kart fahren! Und als klap op de vuurpijl gehe ich Samstag abend bier trinken!
Heute gehe ich auch bier trinken, aber morgen ist Bierfest in Berlin, in der nahe von meinem Haus un da gehe ich mit mein Onkel ganz viel bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
warum warten sie wann es samstag ist. est is heute wochenende, keinen Entschuldigungen dafur.
bier trinken is immer geil ja
je lijkt wel een crimineelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stage werk in Wenen:
Heb net stiekem een sigaret in de WC gerookt.. hehe..
Mijn bazin.. Ons team mag niet roken, dusja, dan doen we het maar stiekem in de WC.. eigenlijk te triest voor woorden.. hehe
klinkt een beetje als een kut stage?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stage werk in Wenen:
Heb net stiekem een sigaret in de WC gerookt.. hehe..
Mijn bazin.. Ons team mag niet roken, dusja, dan doen we het maar stiekem in de WC.. eigenlijk te triest voor woorden.. hehe
das ist einfach allein gut wenn ihren onkel das bier erzahlt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heute gehe ich auch bier trinken, aber morgen ist Bierfest in Berlin, in der nahe von meinem Haus un da gehe ich mit mein Onkel ganz viel bier trinken!
Geld is kein problem für mir, ich habe ein güttes praktikantenbetreib gefünden!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das ist einfach allein gut wenn ihren onkel das bier erzahlt.![]()
ah wenn geld kein problem fur dich ist, wir allen kunten immer wass brauchenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geld is kein problem für mir, ich habe ein güttes praktikantenbetreib gefünden!
Het werk is zooo klote.. en de collega's ook.. Ze hebben vandaag een paar dingen gezegd tegen me..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een kut stage?
Ich kaufe allein bier für mein geld, und wann du auch etwas wolten will, musst du heute nach berlin fahren und gehen wir morgen zusammen bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah wenn geld kein problem fur dich ist, wir allen kunten immer wass brauchen
Tschussie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Mensen, ik ga naar huis. Have fun in het weekend
whehe berlin ist zu weit von mirquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ich kaufe allein bier für mein geld, und wann du auch etwas wolten will, musst du heute nach berlin fahren und gehen wir morgen zusammen bier trinken!
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Mensen, ik ga naar huis. Have fun in het weekend
Berlin is nicht weit, das ist 5 stunden mit dem auto fahren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe berlin ist zu weit von mirdas dauert zu lang
Op mijn stagewerk in Berlijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stagewerk in Wenen:
Ciao phenoooo schönes Wochenende
wel kut dat je nergens mag roken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stagewerk in Wenen:
ik wil eens ECHT roken.. en niet op een WC..
heb hier nog wel genoeg lege laptop/desktop/monitor dozen enzo ... zou dat lekker liggen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, heb je je slaapzak bij je ?
Zit je op stage in Berlijn!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel kut dat je nergens mag roken...![]()
wat rook je trouwens?
Jasicher!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zit je op stage in Berlijn!?
Marlboro Light![]()
Normaal Kent.. Maar dat hebben ze niet in Oostenrijk
die zijn so scherp!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jasicher!Berlijn FTW!
Marlboro lights... rook dan Lucky's of Pall Mall!dan steun je mij ook nog een beetje!
BOE HOE HOE...! is wel mijn salaris waar je over praat!quote:
Ik werk bij een sigarettenproducent, zit op een kantoor in Berlijn, beetje sales en monitoring te doen..:!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef Deceit het volgende:
wat doe je dan voor werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |