ah wenn geld kein problem fur dich ist, wir allen kunten immer wass brauchenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geld is kein problem für mir, ich habe ein güttes praktikantenbetreib gefünden!
Het werk is zooo klote.. en de collega's ook.. Ze hebben vandaag een paar dingen gezegd tegen me..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een kut stage?
Ich kaufe allein bier für mein geld, und wann du auch etwas wolten will, musst du heute nach berlin fahren und gehen wir morgen zusammen bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah wenn geld kein problem fur dich ist, wir allen kunten immer wass brauchen
Tschussie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Mensen, ik ga naar huis. Have fun in het weekend
whehe berlin ist zu weit von mirquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ich kaufe allein bier für mein geld, und wann du auch etwas wolten will, musst du heute nach berlin fahren und gehen wir morgen zusammen bier trinken!
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Mensen, ik ga naar huis. Have fun in het weekend
Berlin is nicht weit, das ist 5 stunden mit dem auto fahren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe berlin ist zu weit von mirdas dauert zu lang
Op mijn stagewerk in Berlijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stagewerk in Wenen:
Ciao phenoooo schönes Wochenende
wel kut dat je nergens mag roken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stagewerk in Wenen:
ik wil eens ECHT roken.. en niet op een WC..
heb hier nog wel genoeg lege laptop/desktop/monitor dozen enzo ... zou dat lekker liggen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, heb je je slaapzak bij je ?
Zit je op stage in Berlijn!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel kut dat je nergens mag roken...![]()
wat rook je trouwens?
Jasicher!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zit je op stage in Berlijn!?
Marlboro Light![]()
Normaal Kent.. Maar dat hebben ze niet in Oostenrijk
die zijn so scherp!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jasicher!Berlijn FTW!
Marlboro lights... rook dan Lucky's of Pall Mall!dan steun je mij ook nog een beetje!
BOE HOE HOE...! is wel mijn salaris waar je over praat!quote:
Ik werk bij een sigarettenproducent, zit op een kantoor in Berlijn, beetje sales en monitoring te doen..:!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef Deceit het volgende:
wat doe je dan voor werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |