Betaald FOK!kenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
wtf doen jullie in hemelsnaam dan voor werk
Zittend in de sneeuw, grijpend naar haar kruisje om haar nekquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wat doet die vrouw in je avatar eigenlijk?
dan vond ik teardrops antwoord duidelijkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef CasB het volgende:
Ik ben programmeur/applicatiebeheerder/printoperator/medewerker productievoorbereiding
Ja ach kan wel een heel verhaal ALWEER neerzetten, maar het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik de hele dag aan het FOK!ken ben en er nog voor betaald krijg ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dan vond ik teardrops antwoord duidelijker
7 uur. 5 uur gaat de wekker dan af. viel niet mee vandaag. zeker met die warmte , en die meid die met dr vriend dronken thuis kwam om 4 uur grr.quote:
schrik !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
boe
goed zo!quote:
Wat snap je niet meer ? Wij helpen je welquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou snap ik het niet meer hoor.. *blond moment*
Tsja, heb je geen eigen huisje dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
7 uur. 5 uur gaat de wekker dan af. viel niet mee vandaag. zeker met die warmte , en die meid die met dr vriend dronken thuis kwam om 4 uur grr.
Waar mijn vorige hoogstaande commentaartjes waren gebleven..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat snap je niet meer ? Wij helpen je wel
geeft nix, tis maandagquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou snap ik het niet meer hoor.. *blond moment*
ja natuurlijk wel, maar meer een appartement. 3 bovenmekaar zeg maar. dus kon goed horen wat die 2 aan het uitspoken waren. de trap diende meer als een glijbaan zo te horen. achteraf had ik beter op mn balkon kunnen gaan liggen. stuk koeler ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tsja, heb je geen eigen huisje dan?
Ahhhh ok... Tsja, das balen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja natuurlijk wel, maar meer een appartement. 3 bovenmekaar zeg maar. dus kon goed horen wat die 2 aan het uitspoken waren. de trap diende meer als een glijbaan zo te horen. achteraf had ik beter op mn balkon kunnen gaan liggen. stuk koeler ook
Ahhhhh... Knuffel nodig?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:28 schreef Deceit het volgende:
Het gaat zo snel!! ff een half uurtje pauze en ik moet weer zoeken naar een nieuwe thread..
mja gelukkig ben ik niet wraakzuchtig, en zet dus niet mn radio op 10 vanmiddagquote:
je hebt ons gevonden, koffie voor iedereenquote:
Dat had ik dan wel weer gedaan..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gelukkig ben ik niet wraakzuchtig, en zet dus niet mn radio op 10 vanmiddag
Heb je ook thee? Ik drink geen koffie..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt ons gevonden, koffie voor iedereen
Nóg meer koffie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt ons gevonden, koffie voor iedereen
Teardrop volgens mij ben je stiekem aan het werken![]()
kijk das nou een super idee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer gedaan..
Je moet je bbq toch nog schoonmaken?
Ik had het emmertje met vieze water even gegooid...
de magnetron heeft het hier begeven, dus ik helaas nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:33 schreef Lynx666 het volgende:
Wie zorgt er voor de worstebroodjes?
nog bepaalde soort ? we zijn vanalles voorzien hierquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb je ook thee? Ik drink geen koffie..
ja beetje blijblijven hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen wel even rustig aan hoor, ik moest heel even werken en meteen allemaal reacties. Nu snap ik niet meer waar het over gaat
Ik hou er niet van om ergens in mn uppie heen te gaan.. Dan ben ik ineens een stuk minder gezelligquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:34 schreef Deceit het volgende:
Ohhh enne Magnolia! Je mag er ook zonder gaymensen naar toe, naar de gay prideAls ik er ben zie ik zo veel gezinnen, hetero meiden, hetero jongens. Wel allemaal openminded mensen! Sfeer zit er altijd in!
Mango!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog bepaalde soort ? we zijn vanalles voorzien hier
Worstebroodjes.... FAX AUB NAAR ME!!! IK MIS ZE ZO ERG..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:33 schreef Lynx666 het volgende:
Wie zorgt er voor de worstebroodjes?
Dan moet je maar niet naar Wenen gaan hè.. eigen schuldquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jaaaa! Vooral met deze stugge mensen met wie ik elke dag mee zit opgescheept!!
mja die zit erinquote:
Alsof je m'n gedachten kunt lezen.. Jah! Lekker!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja die zit erinkoekje erbij ?
ja dat hoort erbij hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Alsof je m'n gedachten kunt lezen.. Jah! Lekker!
Ik werd net heel raar aangekeken in de faxruimtequote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Worstebroodjes.... FAX AUB NAAR ME!!! IK MIS ZE ZO ERG..
wat is je faxnr, dan fax ik er nu eenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Worstebroodjes.... FAX AUB NAAR ME!!! IK MIS ZE ZO ERG..
Ja zeg ik moet ook nog werken hoorquote:
Thank youquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet naar Wenen gaan hè.. eigen schuld
*Geeft knuffel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |