ah dat spul heb ik idd nog in de kast staan. drink je dat met cola dan ??quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Alles behalve bier eigenlijk..
Maar neem maar een fles Malibu mee, ik heb wel cola... Light natuurlijk.. Je bent een vrouw of je bent het niet hè..
(Even vergeten dat er megaveel calorieën in drank zit...)
Cola kun je met alles mixenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dat spul heb ik idd nog in de kast staan. drink je dat met cola dan ??
mja de vraag is alleen, is het nog lekker daarna ? ik bedoel bier en cola ehmm bahquote:
1. Gezellig toch!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ohhhhhh... Daar kan ik je wel mee helpen!
1. was lekker weer dit weekend, wel tering druk op de stranden
2. vandaag gaat het weer regenen
3. de gay-pride is geweest en er zijn homo's mishandeld
4. een man in leens (groningen) is doodgeschoten door een politieagent. nadere info volgt.
5. ik heb een schutting gebouwd dit weekend, knap hè?
Ja oke maar dan heb ik het over de mix alcohol. Je kunt er bijna altijd wel cola doorheen gooien en dan is het best te drinkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja de vraag is alleen, is het nog lekker daarna ? ik bedoel bier en cola ehmm bah
mja ik drink meestal alles puur. (vandaar dat ik niet veel drink)quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja oke maar dan heb ik het over de mix alcohol. Je kunt er bijna altijd wel cola doorheen gooien en dan is het best te drinken![]()
Als je drinkt heb je weer genoeg gedronken voor een hele maandquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik drink meestal alles puur. (vandaar dat ik niet veel drink)
Met dit weer heb ik meer zin in een lekker koud biertjequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
mja vandaag moet ik er idd niet aan denken. alhoewel een glaasje jagermeister als ik straks thuiskom. goed thuiskomertje
ja geniet er maar van, tis hier bewolkt en 21 gradenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik meer zin in een lekker koud biertje
1. Ja!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
1. Gezellig toch!
2. Wat een weer in NL...
3. Hier MOET ik meer over weten!! Heb iets gehoord over de homo's die werden geinjecteerd met HIV... Daarna groepen mishandelingen in Amsterdam.. En nu weer iets! Vertel vertel vertel..! Ben zelf ook homo, dus vind het interessant.. Zelf ook eens met een mes bedreigt in Amsterdam door het homo-zijn.. Gelukkig kunnen vluvhten" En in tilburg eens bespuugd en van de fiets afgeduwd.. Ahja, en toen gingen ze wegrennen :S Gelukkig maar eigenlijk..
4. Oehh.. Net zoals in Den Bosch enkele tijd geleden.. De wijk achter mijn wijk.. :S
5. Supergoed!! Vakvrouw!
Hier schijnt het zonnetje nog steedsquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geniet er maar van, tis hier bewolkt en 21 graden
En waar mag het zijn ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb zin in een koud glas Ice-Tea.. Liefhebbers om het te komen brengen?
ik heb ice-tea perzik ! waar kan ik naar toe ? als je in de buurt zit heb je gelukquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb zin in een koud glas Ice-Tea.. Liefhebbers om het te komen brengen?
Oh dan pas ik even om je een glaasje ijsthee te brengen... beetje tever weg.. sorryquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef -Magnolia- het volgende:
groningen!
kan het ook met de postduif ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef -Magnolia- het volgende:
groningen!
Ik heb kabel, dus misschien via een rietje deze kant op?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan het ook met de postduif ?
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dan pas ik even om je een glaasje ijsthee te brengen... beetje tever weg.. sorry
3. Maar zoals roze maandag in Tilburg was er niets gebeurt! Het gebeurt allemaal in het westen van het land.. Ofja.. De meeste gevallen.,.. Heb net zitten googlen van de gay pride.. waren meer gevallen geweest! En in dit jaar alleen al in amsterdam 14 ongevallen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
1. Ja!
2. Ja!
3. Was iets met een ierse meneer die werd mishandeld toen hij op stap was.. Typisch hetzelfde, alsof je echt een kerel bent als je homo's slaat.. Ik snap het niet hoor.. Viel verder mee hoor geloof ik, maar je hoort er wel altijd iets over als er een of ander Gay-iets is.. erg zielig vind ik...
4. Woon zelf in groningen, dus dit vind ik erg spannend
5. Dank u, dank u...![]()
Maar wat doe jij in Wenen? En waarom mocht ik niet mee?![]()
moet je wel hard kunnen zuigen hoor !quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb kabel, dus misschien via een rietje deze kant op?
Maar maar tegen de tijd dat ik bij jou ben is de ijsthee zo heet dat je hem niet meer wilt drinkenquote:
Omdat we nog steeds geen foto van jou hebben om op je Tshirt te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
Maar wat doe jij in Wenen? En waarom mocht ik niet mee?![]()
Je weet van gekheid niet meer wat je moet gaan doen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm kan ik ook nog de bbq gaan schoonmaken vanmiddag. lekker al die vetluchten
nou kan hem moeilijk laten staan tot de volgende keer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je weet van gekheid niet meer wat je moet gaan doen ?
Geen commentaar....quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel hard kunnen zuigen hoor !
3. Geloof je meteen! Wel raar hoor.. Vind t op die momenten wel jammer dat ik geen gay-vrienden heb. Was toch graag eens bij de gay-pride wezen kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
3. Maar zoals roze maandag in Tilburg was er niets gebeurt! Het gebeurt allemaal in het westen van het land.. Ofja.. De meeste gevallen.,.. Heb net zitten googlen van de gay pride.. waren meer gevallen geweest! En in dit jaar alleen al in amsterdam 14 ongevallen!
4. Grunn!
Ik zit hier op stage! Van Mei tot Oktober! 5 Maanden..
Dat dacht ik alquote:
Hm Hm, helemaal mee eens!quote:
Ik ben er donderdag weer!quote:
toch niet weer een bierfestival ? dat kan natuurlijk nietquote:
Gezellig, zwaai je even mijn kant op?quote:
Zeikerd, ik nog 3 uur!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 1,5 uur te gaan
nou wel stappen daar, maar ik ben er voornamelijk om even bij mn ouders langs te gaan voordat ik vanuit berlijn doorverhuis naar Zweden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet weer een bierfestival ? dat kan natuurlijk niet
waar woon je ongeveer? dan weet ik waar ik heen moet zwaaien!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Gezellig, zwaai je even mijn kant op?
ja maar ik ben vroeg begonnen hequote:
Wat doet die vrouw in je avatar eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 pauzeert even van zijn taak...
Gewoon, in groningen zelf, dus zwaai maar hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar woon je ongeveer? dan weet ik waar ik heen moet zwaaien!
Hoe vroeg?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik ben vroeg begonnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |