Maar maar tegen de tijd dat ik bij jou ben is de ijsthee zo heet dat je hem niet meer wilt drinkenquote:
Omdat we nog steeds geen foto van jou hebben om op je Tshirt te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
Maar wat doe jij in Wenen? En waarom mocht ik niet mee?![]()
Je weet van gekheid niet meer wat je moet gaan doen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm kan ik ook nog de bbq gaan schoonmaken vanmiddag. lekker al die vetluchten
nou kan hem moeilijk laten staan tot de volgende keer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je weet van gekheid niet meer wat je moet gaan doen ?
Geen commentaar....quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel hard kunnen zuigen hoor !
3. Geloof je meteen! Wel raar hoor.. Vind t op die momenten wel jammer dat ik geen gay-vrienden heb. Was toch graag eens bij de gay-pride wezen kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
3. Maar zoals roze maandag in Tilburg was er niets gebeurt! Het gebeurt allemaal in het westen van het land.. Ofja.. De meeste gevallen.,.. Heb net zitten googlen van de gay pride.. waren meer gevallen geweest! En in dit jaar alleen al in amsterdam 14 ongevallen!
4. Grunn!
Ik zit hier op stage! Van Mei tot Oktober! 5 Maanden..
Dat dacht ik alquote:
Hm Hm, helemaal mee eens!quote:
Ik ben er donderdag weer!quote:
toch niet weer een bierfestival ? dat kan natuurlijk nietquote:
Gezellig, zwaai je even mijn kant op?quote:
Zeikerd, ik nog 3 uur!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 1,5 uur te gaan
nou wel stappen daar, maar ik ben er voornamelijk om even bij mn ouders langs te gaan voordat ik vanuit berlijn doorverhuis naar Zweden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet weer een bierfestival ? dat kan natuurlijk niet
waar woon je ongeveer? dan weet ik waar ik heen moet zwaaien!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Gezellig, zwaai je even mijn kant op?
ja maar ik ben vroeg begonnen hequote:
Wat doet die vrouw in je avatar eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 pauzeert even van zijn taak...
Gewoon, in groningen zelf, dus zwaai maar hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar woon je ongeveer? dan weet ik waar ik heen moet zwaaien!
Hoe vroeg?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik ben vroeg begonnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |