Bijna, nog 4 dagenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ooohoooooo is het al bijna vrijdag ?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ooohoooooo is het al bijna vrijdag ?
Ja vanavond als ik naar huis gaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb je het al gehoort, t schijnt te gaan regenen
Waar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb je het al gehoort, t schijnt te gaan regenen
4 en een half, om 5 uur ben ik vrijquote:
Dat denk ik iedere dag.. Totdat het echt vrijmiddag middag is, dan denk ik even niks..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteravond dacht ik al bij mezelf... ik wou dat het alvast vrijdag middag was
ja dat wordt een wet T-shirt contest dan hehquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Regen? Potver... Ik ben op de fiets! Heb geen jas bij me
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt een wet T-shirt contest dan heh
vanuit het zuid-westen (dus waar ik zit). ben al bezig met de regendans, dus nog ff wachtenquote:
Leuke nieuwtjes!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef -Magnolia- het volgende:
Roddels? Daar doe ik niet aan hoor, nette dame enzo
aaj stalkers, das minder ja. aan de andere kant krijg je dan wel genoeg bekijksquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzo
Feauteux !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzo
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ze hebben me een klus in de maag gesplitst~!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
Ja daaag... Als ik een foto maak heb ik straks nog veel meer stalkers!
geen zwervers onderschatten hoor. die gasten zijn coolquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doen
Ohhhhhh... Daar kan ik je wel mee helpen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Leuke nieuwtjes!
Ohhh wat ik wel graag wil horen is een update van NL.. Nog wat gebeurt de laatste tijd??
hey er is een verschil tussen stalkers en Fans hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
Ja daaag... Als ik een foto maak heb ik straks nog veel meer stalkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |