heb je zon warm-hou plaatje dan ? anders is het koud voordat ik er benquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb net een dubbele espresso gehaald. Kom je hem zelf hier even ophalen ?![]()
Mazzelpik ! ik heb tot 19.00 niets te doenquote:
Dan pak ik wel een nieuwe voor je uit de automaatquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je zon warm-hou plaatje dan ? anders is het koud voordat ik er ben
Nah, ik zit niet post na post achter elkaar in een topic te zetten, zodat je elke keer dezelfde avatar achter elkaar ziet. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van vrijdag 03 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 Pheno
002. 271 Teardrop-nl
Pheno hier heb ik maar 1 ding op te zeggen ! SPAMMERT !!!!![]()
Hoe ze het noemen zal me een worst zijn, zolang er maar het nummertje op staat wat ik verwacht. Of hoger natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Krijg je ook aanwezigheids premie ipv salaris ?
geen chocolade ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kan jullie wel een paar Schnitzels of Knödels brengen!
Ha spammertquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik zit niet post na post achter elkaar in een topic te zetten, zodat je elke keer dezelfde avatar achter elkaar ziet. Dat scheelt.
Maar goed, vandaag werk ik nog maar een half uur, dus mij zie je niet meer
Aanwezigheids premie dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe ze het noemen zal me een worst zijn, zolang er maar het nummertje op staat wat ik verwacht. Of hoger natuurlijk.
Een uitzendbureau verdient echt dik aan je... je wilt niet weten hoe duur je voor dat bedrijf bent en hoe weinig je er zelf van over houdtquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef -Magnolia- het volgende:
De helft van mijn aanwezigheidspremie gaat ook nog naar het uitzendbureau.. Afzetters zijn het... *huilt zacht*
Wat heb jequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ziektewet.. geen reet te doen op bed..
De oostenrijkers horen er ook bij :Squote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alarm Alarm, de duitsers vallen aan
de test liep bij jou 20 minuten uit?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uit de hand gelopen verkoudheidje, lig de longen uit mn lijf te hoestenquote:
Ik weet er alles van.. Maar ja.. Moet toch ergens een auto van betalen hè..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uitzendbureau verdient echt dik aan je... je wilt niet weten hoe duur je voor dat bedrijf bent en hoe weinig je er zelf van over houdt
allemaal de schuilkelder in. alhoewel , ze zijn eigelijk nooit weggegaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk dat ze hier te laat waren ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de test liep bij jou 20 minuten uit?
Net zoals vorige week dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen verkoudheidje, lig de longen uit mn lijf te hoestenplus wat koorts enzo
Sprak wel een collega op msn, t is weer te rustig daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |