Past wel bij de doelgroep van t topic ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedereen is te lui om een nieuwe aan te maken
Ik moest even wat te drinken inschenken. Ben bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is de rest van de OP gebleven ?
opgegeten door het verschrikkelijke monster van werk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een cornetto ? dan is de doos weer leeg
toch niet het verschrikkelijke spagettimonster ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opgegeten door het verschrikkelijke monster van werk!
ik wil alleen maar raketten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog een cornetto ? dan is de doos weer leeg
nee... die is op het moment aan het demonstreren bij de EOquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet het verschrikkelijke spagettimonster ?
perenijsjes van festini ook goed ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil alleen maar raketten!
nou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
perenijsjes van festini ook goed ?
ja lachen man. die dj van radio3 ging die gast opbellen. het waren belgen die daar staan (waarom verbaast mij dit niet?).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee... die is op het moment aan het demonstreren bij de EO![]()
Ben je er nu alweerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik ga weg! Weet je waarom? Omdat ik helemaal gek ben! [afbeelding] Tot maandag!
Have fun, ik mag nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik ga weg! Weet je waarom? Omdat ik helemaal gek ben! [afbeelding] Tot maandag!
ik vindh et opzich wel een tof geloof, komt op hetzelfde neer als andere geloven, gewoon een verhaal "bedacht" en opgeschreven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lachen man. die dj van radio3 ging die gast opbellen. het waren belgen die daar staan (waarom verbaast mij dit niet?).
die schijnen dus 2 feestdagen in de week te hebben heh. dus gewoon maar 3 dagen werken
ja er zit wel wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vindh et opzich wel een tof geloof, komt op hetzelfde neer als andere geloven, gewoon een verhaal "bedacht" en opgeschreven!toch nog een keer goed inlezen in het o zo machtige Spagettigeloof!
Ach, het is bijna einde werkdag, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej, dit topic mag niet dood gaan, bij deze *kick*
aaah duurt nog even dus...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Pheno het volgende:
16 augustus geloof ik
Ja ik hoorde een reclame met de nederlandse stemmen: *ril*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah duurt nog even dus...!Nou ja is een aanrader!
wel de Originele Versie natuurlijk!
sorry? wat zeg je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ik hoorde een reclame met de nederlandse stemmen: *ril*
heel hardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
sychronisatie zuigt
Nogalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
sychronisatie zuigt
dat wij beter ons best moeten doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is bijna einde werkdag, wat dacht je dan?
Nee, die behoefte heb ik niet echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat wij beter ons best moeten doen?![]()
toch een soort van bezigheidstherapiequote:
nog even je vind gouden dukatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ik vind hier net een gulden. Lollerz, ik moet geloof ik eens een keer mijn bureau opruimen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ik vind hier net een gulden. Lollerz, ik moet geloof ik eens een keer mijn bureau opruimen
Het is het proberen waardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
naar de Mc ermee!
of zouden ze die niet aannemen voor de euroknallers?
ik ben vroeger wel eens met mn opa naar de Mc geweest en volgens mij kosten de hamburger toen nog een gulden...!quote:
vroeger was dat anders echt tof hoor..!quote:
sushi bahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Als pinguin zijnde haal ik liever een visje
OMG, ik ga me over anderhalve maand er gek aan etenquote:
ziektewetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, ik ga me over anderhalve maand er gek aan eten
blijf je wel wakker ja ? anders wordt je vanavond ineens wakker. licht overal uit. enigste in het gebouw enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
sorry ben ik weer, was bijna in slaap gevallen ...
Nah, dan zit ik in Japanquote:
hmm vetquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef Deceit het volgende:
Saaiheid heerst.. Versta de dialect duits geeneens... Zit op stage hier in Wenen.. werk in de reservering.. Alleen mag ik geen telefoon aannemen :S
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vetfucking mooi land. althans dat beoordeel ik van fotos van google
er geht sehr gut. es is shon wochenende, zeit fur bradtwurst mit kartoffelsalad und bier naturlich.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]moin moin wie geht's?
De garagadeur is kapot en mn baas heeft zn RS4 erin staan!nu kan hij pas over minimaal 3 uur naar huis!
Heb overal de sleutels van hiero .. dan heb ik wel aardig overgewerkt vandaag danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
blijf je wel wakker ja ? anders wordt je vanavond ineens wakker. licht overal uit. enigste in het gebouw enzo
Bier! morgen gehe ich nach GT masters im der nahe von Berlin un Sonnstag abend gehe ich Go-Kart fahren! Und als klap op de vuurpijl gehe ich Samstag abend bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er geht sehr gut. es is shon wochenende, zeit fur bradtwurst mit kartoffelsalad und bier naturlich.
Jaaaa es geht.. es ist langweilig!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]moin moin wie geht's?
De garagadeur is kapot en mn baas heeft zn RS4 erin staan!nu kan hij pas over minimaal 3 uur naar huis!
ok, heb je je slaapzak bij je ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb overal de sleutels van hiero .. dan heb ik wel aardig overgewerkt vandaag dan
warum warten sie wann es samstag ist. est is heute wochenende, keinen Entschuldigungen dafur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bier! morgen gehe ich nach GT masters im der nahe von Berlin un Sonnstag abend gehe ich Go-Kart fahren! Und als klap op de vuurpijl gehe ich Samstag abend bier trinken!
Heute gehe ich auch bier trinken, aber morgen ist Bierfest in Berlin, in der nahe von meinem Haus un da gehe ich mit mein Onkel ganz viel bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
warum warten sie wann es samstag ist. est is heute wochenende, keinen Entschuldigungen dafur.
bier trinken is immer geil ja
je lijkt wel een crimineelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stage werk in Wenen:
Heb net stiekem een sigaret in de WC gerookt.. hehe..
Mijn bazin.. Ons team mag niet roken, dusja, dan doen we het maar stiekem in de WC.. eigenlijk te triest voor woorden.. hehe
klinkt een beetje als een kut stage?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stage werk in Wenen:
Heb net stiekem een sigaret in de WC gerookt.. hehe..
Mijn bazin.. Ons team mag niet roken, dusja, dan doen we het maar stiekem in de WC.. eigenlijk te triest voor woorden.. hehe
das ist einfach allein gut wenn ihren onkel das bier erzahlt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heute gehe ich auch bier trinken, aber morgen ist Bierfest in Berlin, in der nahe von meinem Haus un da gehe ich mit mein Onkel ganz viel bier trinken!
Geld is kein problem für mir, ich habe ein güttes praktikantenbetreib gefünden!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das ist einfach allein gut wenn ihren onkel das bier erzahlt.![]()
ah wenn geld kein problem fur dich ist, wir allen kunten immer wass brauchenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geld is kein problem für mir, ich habe ein güttes praktikantenbetreib gefünden!
Het werk is zooo klote.. en de collega's ook.. Ze hebben vandaag een paar dingen gezegd tegen me..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een kut stage?
Ich kaufe allein bier für mein geld, und wann du auch etwas wolten will, musst du heute nach berlin fahren und gehen wir morgen zusammen bier trinken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah wenn geld kein problem fur dich ist, wir allen kunten immer wass brauchen
Tschussie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Mensen, ik ga naar huis. Have fun in het weekend
whehe berlin ist zu weit von mirquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ich kaufe allein bier für mein geld, und wann du auch etwas wolten will, musst du heute nach berlin fahren und gehen wir morgen zusammen bier trinken!
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Mensen, ik ga naar huis. Have fun in het weekend
Berlin is nicht weit, das ist 5 stunden mit dem auto fahren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe berlin ist zu weit von mirdas dauert zu lang
Op mijn stagewerk in Berlijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stagewerk in Wenen:
Ciao phenoooo schönes Wochenende
wel kut dat je nergens mag roken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Deceit het volgende:
Op mijn stagewerk in Wenen:
ik wil eens ECHT roken.. en niet op een WC..
heb hier nog wel genoeg lege laptop/desktop/monitor dozen enzo ... zou dat lekker liggen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, heb je je slaapzak bij je ?
Zit je op stage in Berlijn!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel kut dat je nergens mag roken...![]()
wat rook je trouwens?
Jasicher!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zit je op stage in Berlijn!?
Marlboro Light![]()
Normaal Kent.. Maar dat hebben ze niet in Oostenrijk
die zijn so scherp!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jasicher!Berlijn FTW!
Marlboro lights... rook dan Lucky's of Pall Mall!dan steun je mij ook nog een beetje!
BOE HOE HOE...! is wel mijn salaris waar je over praat!quote:
Ik werk bij een sigarettenproducent, zit op een kantoor in Berlijn, beetje sales en monitoring te doen..:!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef Deceit het volgende:
wat doe je dan voor werk?
Tschussie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ok gasten , ik ga maar s voorzichtig afsluiten. tis wel iets te vroeg, maar helaas ben ik vandaag dyslectisch
Duitse toetsenborden zijn de bom! ßquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Deceit het volgende:
Klinkt wel leuk.. En wat ga je in Skövde doen?
(wel fijn he die duitse toetsenbord met ääääööööüüüüü)
maar hoe krijg je 2 puntjes öp de E?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Duitse toetsenborden zijn de bom! ß
Ik ga in Skövde een jaartje studeren!
Volgende week beter je best doen op werk dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van vrijdag 03 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 Pheno
002. 271 Teardrop-nl
Pheno hier heb ik maar 1 ding op te zeggen ! SPAMMERT !!!!![]()
Ben afgelopen zaterdag ook in Arnhem geweest. Mn zus gaat er ook heen verhuizen namelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja joh.. zit weer op 't werk natuurlijk
maar bedenk me net, dat ik nog geen koffie op heb![]()
zo maar 's gaan doen..
had me een uurtje 'verslapen', kwam uit Arnhem zettenblah!
Als ik hier op espresso druk krijg ik een half bekertje. Nog een keer op espresso drukken krijg ik een vol bekertje. Heb geen Mok dus ik drink uit zo'n plastic bekertje.. Meer past er dus niet inquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
nee, er komt een dubbele espresso uit, en dan twee keer drukkengrote mok
Hier hebben we ook mokken, alleen die zien er zo ranzig uit dat ik ze liever niet gebruik. dan maar een plastic bekertjequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
plastic bekertjesgelukkig hebben we hier echte mokken
sorry ik was verdwaaldquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg waar is iedereen ?
Ben ik de enige die vandaag echt geen reet te doen heeft ?
Is het nog niet warm genoeg op je werk dan ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allemaal.
lekker ga je naar de bakker, denk je lekkere broodjes op te warmen op je werk, is de magnetron kapotbah
man het is hier 21 graden ofzo. dus neequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het nog niet warm genoeg op je werk dan ?
nou eerst werkte fok niet, en toen kon ik het topic niet meer vinden. krijg je zonder koffie hehquote:
Het is hier echt te warmquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man het is hier 21 graden ofzo. dus nee
Daar heb je toch je eigen postgeschiedenis voor ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou eerst werkte fok niet, en toen kon ik het topic niet meer vinden. krijg je zonder koffie heh
ah ok daar kan wel voor gezorgt worden. ik stuur wel wat regen naar je toe vanmiddagquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is hier echt te warmof naja te benauwd
Jaaah regenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ok daar kan wel voor gezorgt worden. ik stuur wel wat regen naar je toe vanmiddag
nee ik heb veel koffie nodig om de nodige motoriek op te starten vandaag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je toch je eigen postgeschiedenis voor ?
Gister hetzelfde gedaan als jij waarschijnlijk. Qua aantal bier dan... kon alleen wel langer blijven liggen. tot 9.15 ipv 6.45quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb veel koffie nodig om de nodige motoriek op te starten vandaag.
t was gisteren tropisch warm, dus het bier vloog me om de oren. en tja 5uur sochtends eruit wordt je ook niet fitter van
Ik eigenlijk ook niet, maar het weer van gisteren was zo dat ik er echt heel erg veel zin in had om veel bier naar binnen te werkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mja gisteren 6 liter naar binnen gewerkt, en dat terwijl ik vrijwel nooit drink
Gaar ben ik ook wel ja. om 19.00 naar huisquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja , ik ben helmaal gaar nu. maar gelukkig mag ik om 15:30 naar huis
Halloquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Deceit het volgende:
zoooo en ik ben er ook weer bij
Vanaf een uurtje of 5 gewoon dvdtje kijken of de lama's op internetquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dat wordt afzien
welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Deceit het volgende:
zoooo en ik ben er ook weer bij
Ik ben zaterdag ook in Arnhem geweest. Mn zus heeft er een huis gekocht en zijn nu aan het verbouwenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb verhuisd...
*gaap* maar het was het waard..![]()
al zit ik nu weer in dat kloterige Wateringen
*zucht* wil naar Arnhem! naar mn spulliesmoet nu hier 3 nachten op een bed harder dan steen bij mn ouders logeren
![]()
Valt wel mee eigenlijk..Ben om 9 uur begonnen.. Maar was wel om half 4 in bed.. Maar niet gaar!quote:
ja, dat zei je een paar posts geleden ook alquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag ook in Arnhem geweest. Mn zus heeft er een huis gekocht en zijn nu aan het verbouwen![]()
Oh ik ben dement aan het wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat zei je een paar posts geleden ook al
Ahzo.. Ja maar beter bij deze posten.. de topicnaam spreekt me meer aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stage ? dan heb ik nog een leuk topic voor je...
Stage SC # 240 Just the two of us.. En we vermaken ons best!
Het is er alleen beetje stil nu omdat alle stagiairs al weg zijn
Je kunt ook gewoon in beide postenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ahzo.. Ja maar beter bij deze posten.. de topicnaam spreekt me meer aan
zie je , ben niet de enige die brak isquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat zei je een paar posts geleden ook al
dat ben je zeker weten nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , ben niet de enige die brak is
ah lekker het bloemencorso bewonderd van het weekend ??quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb verhuisd...
*gaap* maar het was het waard..![]()
al zit ik nu weer in dat kloterige Wateringen
*zucht* wil naar Arnhem! naar mn spulliesmoet nu hier 3 nachten op een bed harder dan steen bij mn ouders logeren
![]()
niemand werkt hier, vandaar dit topicquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef Deceit het volgende:
waar/wat werken jullie?
als ik dit weekend heb verhuisd, zat ik dus niet in dit kloterige westlandquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah lekker het bloemencorso bewonderd van het weekend ??
althans ik zag op de wos dat dat was vh weekend
Ik zal het anders formuleren..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niemand werkt hier, vandaar dit topic
Ik werk niet daarom zitten we hierquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef Deceit het volgende:
waar/wat werken jullie?
sorry hoor, ik wist niet dat je gelijk dol werdquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik dit weekend heb verhuisd, zat ik dus niet in dit kloterige westland
blah!nah, nog 3.5 dag..
ah ik ben logisistiek planner voor een inktproducent. vul alleen mn 40urige werkweek met !Fokquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren..
Wat is de bedoeling van jullie werk?
Dan doen wij precies hetzelfde werk ! totaal andere functie maar toch doen we precies hetzelfde werkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik ben logisistiek planner voor een inktproducent. vul alleen mn 40urige werkweek met !Fok
hey haal je nog koffie voor me ? , collegaquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan doen wij precies hetzelfde werk ! totaal andere functie maar toch doen we precies hetzelfde werk
Tuurlijk ik ga nu meteen een bakkie halenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey haal je nog koffie voor me ? , collega
dat betekent 1 dingquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef Deceit het volgende:
hehe.. Ik ben dus een nieuwe collega.. Ben vrijdag aangenomen!
ok wereldsquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ga nu meteen een bakkie halen![]()
Gezellig ! Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou, m'n laatste week van m'n vakantiebaantje.. Kan deze week dus nog meedoen met jullie topic![]()
Heb net een dubbele espresso gehaald. Kom je hem zelf hier even ophalen ?quote:
Krijg je ook aanwezigheids premie ipv salaris ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Lynx666 het volgende:
Vanaf 8.30 bezigheidstherapie..
Net als afgelopen vrijdag en donderdag...
Dank u, dank u! Gaat prima lukken, verveel me al drie wekenquote:
Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou, m'n laatste week van m'n vakantiebaantje.. Kan deze week dus nog meedoen met jullie topic![]()
Alweer dank u!quote:
Ik kan jullie wel een paar Schnitzels of Knödels brengen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat betekent 1 ding
Trakteren
heb je zon warm-hou plaatje dan ? anders is het koud voordat ik er benquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb net een dubbele espresso gehaald. Kom je hem zelf hier even ophalen ?![]()
Mazzelpik ! ik heb tot 19.00 niets te doenquote:
Dan pak ik wel een nieuwe voor je uit de automaatquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je zon warm-hou plaatje dan ? anders is het koud voordat ik er ben
Nah, ik zit niet post na post achter elkaar in een topic te zetten, zodat je elke keer dezelfde avatar achter elkaar ziet. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van vrijdag 03 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 Pheno
002. 271 Teardrop-nl
Pheno hier heb ik maar 1 ding op te zeggen ! SPAMMERT !!!!![]()
Hoe ze het noemen zal me een worst zijn, zolang er maar het nummertje op staat wat ik verwacht. Of hoger natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Krijg je ook aanwezigheids premie ipv salaris ?
geen chocolade ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kan jullie wel een paar Schnitzels of Knödels brengen!
Ha spammertquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik zit niet post na post achter elkaar in een topic te zetten, zodat je elke keer dezelfde avatar achter elkaar ziet. Dat scheelt.
Maar goed, vandaag werk ik nog maar een half uur, dus mij zie je niet meer
Aanwezigheids premie dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe ze het noemen zal me een worst zijn, zolang er maar het nummertje op staat wat ik verwacht. Of hoger natuurlijk.
Een uitzendbureau verdient echt dik aan je... je wilt niet weten hoe duur je voor dat bedrijf bent en hoe weinig je er zelf van over houdtquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef -Magnolia- het volgende:
De helft van mijn aanwezigheidspremie gaat ook nog naar het uitzendbureau.. Afzetters zijn het... *huilt zacht*
Wat heb jequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ziektewet.. geen reet te doen op bed..
De oostenrijkers horen er ook bij :Squote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alarm Alarm, de duitsers vallen aan
de test liep bij jou 20 minuten uit?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uit de hand gelopen verkoudheidje, lig de longen uit mn lijf te hoestenquote:
Ik weet er alles van.. Maar ja.. Moet toch ergens een auto van betalen hè..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uitzendbureau verdient echt dik aan je... je wilt niet weten hoe duur je voor dat bedrijf bent en hoe weinig je er zelf van over houdt
allemaal de schuilkelder in. alhoewel , ze zijn eigelijk nooit weggegaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk dat ze hier te laat waren ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de test liep bij jou 20 minuten uit?
Net zoals vorige week dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen verkoudheidje, lig de longen uit mn lijf te hoestenplus wat koorts enzo
Sprak wel een collega op msn, t is weer te rustig daar
Bijna, nog 4 dagenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ooohoooooo is het al bijna vrijdag ?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ooohoooooo is het al bijna vrijdag ?
Ja vanavond als ik naar huis gaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb je het al gehoort, t schijnt te gaan regenen
Waar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb je het al gehoort, t schijnt te gaan regenen
4 en een half, om 5 uur ben ik vrijquote:
Dat denk ik iedere dag.. Totdat het echt vrijmiddag middag is, dan denk ik even niks..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteravond dacht ik al bij mezelf... ik wou dat het alvast vrijdag middag was
ja dat wordt een wet T-shirt contest dan hehquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Regen? Potver... Ik ben op de fiets! Heb geen jas bij me
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt een wet T-shirt contest dan heh
vanuit het zuid-westen (dus waar ik zit). ben al bezig met de regendans, dus nog ff wachtenquote:
Leuke nieuwtjes!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef -Magnolia- het volgende:
Roddels? Daar doe ik niet aan hoor, nette dame enzo
aaj stalkers, das minder ja. aan de andere kant krijg je dan wel genoeg bekijksquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzo
Feauteux !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzo
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ze hebben me een klus in de maag gesplitst~!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
Ja daaag... Als ik een foto maak heb ik straks nog veel meer stalkers!
geen zwervers onderschatten hoor. die gasten zijn coolquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doen
Ohhhhhh... Daar kan ik je wel mee helpen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Leuke nieuwtjes!
Ohhh wat ik wel graag wil horen is een update van NL.. Nog wat gebeurt de laatste tijd??
hey er is een verschil tussen stalkers en Fans hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
Ja daaag... Als ik een foto maak heb ik straks nog veel meer stalkers!
Omdat je dan kunt zien hoe mooi de omgeving hier is en dan kom je een dagje langs om te pauperen...quote:
whoah ! met 30 graden ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
5. ik heb een schutting gebouwd dit weekend, knap hè?
Da's waar.. Fans zijn leukquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey er is een verschil tussen stalkers en Fans hoor.
Ik heb helemaal geen tijd om te pauperen... Ik ben veels te druk met betaald FOK!kenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt zien hoe mooi de omgeving hier is en dan kom je een dagje langs om te pauperen...
Duh
Wij zijn Fans !quote:
Goed hè? Hele dag bezig geweest, niet verbrand maar wel bruin, niet op m'n vingers getimmerd en alles stond er vanochtend nog..quote:
Oftewel een zeer productief dagje geweestquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Goed hè? Hele dag bezig geweest, niet verbrand maar wel bruin, niet op m'n vingers getimmerd en alles stond er vanochtend nog..
Zal eens even zien...quote:
Precies ik ben een fan van je, gelijk maar even 100 Tshirts met I love magnolia laten drukken.quote:
Echt wel.. Volgend weekend ga ik het terras aanleggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel een zeer productief dagje geweest
Jeetje.. Mag ik er ook een? Heb ik nog nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Precies ik ben een fan van je, gelijk maar even 100 Tshirts met I love magnolia laten drukken.![]()
wanneer kunnen we BBQ en ? Teardrop neemt het vlees wel meequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Echt wel.. Volgend weekend ga ik het terras aanleggen![]()
ja natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jeetje.. Mag ik er ook een? Heb ik nog niet
Geen zeikerds, bewonderaarsquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal eens even zien...
Zeikerds ook altijd, die mannen...
Vlees en Bierquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wanneer kunnen we BBQ en ? Teardrop neemt het vlees wel mee
Moeten we eerst een foto hebben om op het Tshirt te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jeetje.. Mag ik er ook een? Heb ik nog niet
Nee, de toiletten zijn al schoon en de vloer is gedweild. Ik mag achter een computer!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doen
Hee! Lang geledenquote:
ja daar zit wel wat in natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moeten we eerst een foto hebben om op het Tshirt te zetten
Oftewel een dagje betaald FOK!kenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, de toiletten zijn al schoon en de vloer is gedweild. Ik mag achter een computer!!!
!
.
Wat drink je wel, want de gastvrouw moet natuurlijk wel iets krijgen he ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef -Magnolia- het volgende:
Vlees heb ik wel, bier zelf meenemen, lust ik niet.
Kleur shirt: rose of anders hemel blauw.
Of nee, doe maar beide
Doen wequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Alles behalve bier eigenlijk..
Maar neem maar een fles Malibu mee, ik heb wel cola... Light natuurlijk.. Je bent een vrouw of je bent het niet hè..
(Even vergeten dat er megaveel calorieën in drank zit...)
flesje rose dan maar ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef -Magnolia- het volgende:
Vlees heb ik wel, bier zelf meenemen, lust ik niet.
Kleur shirt: rose of anders hemel blauw.
Of nee, doe maar beide
ah dat spul heb ik idd nog in de kast staan. drink je dat met cola dan ??quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Alles behalve bier eigenlijk..
Maar neem maar een fles Malibu mee, ik heb wel cola... Light natuurlijk.. Je bent een vrouw of je bent het niet hè..
(Even vergeten dat er megaveel calorieën in drank zit...)
Cola kun je met alles mixenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dat spul heb ik idd nog in de kast staan. drink je dat met cola dan ??
mja de vraag is alleen, is het nog lekker daarna ? ik bedoel bier en cola ehmm bahquote:
1. Gezellig toch!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ohhhhhh... Daar kan ik je wel mee helpen!
1. was lekker weer dit weekend, wel tering druk op de stranden
2. vandaag gaat het weer regenen
3. de gay-pride is geweest en er zijn homo's mishandeld
4. een man in leens (groningen) is doodgeschoten door een politieagent. nadere info volgt.
5. ik heb een schutting gebouwd dit weekend, knap hè?
Ja oke maar dan heb ik het over de mix alcohol. Je kunt er bijna altijd wel cola doorheen gooien en dan is het best te drinkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja de vraag is alleen, is het nog lekker daarna ? ik bedoel bier en cola ehmm bah
mja ik drink meestal alles puur. (vandaar dat ik niet veel drink)quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja oke maar dan heb ik het over de mix alcohol. Je kunt er bijna altijd wel cola doorheen gooien en dan is het best te drinken![]()
Als je drinkt heb je weer genoeg gedronken voor een hele maandquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik drink meestal alles puur. (vandaar dat ik niet veel drink)
Met dit weer heb ik meer zin in een lekker koud biertjequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
mja vandaag moet ik er idd niet aan denken. alhoewel een glaasje jagermeister als ik straks thuiskom. goed thuiskomertje
ja geniet er maar van, tis hier bewolkt en 21 gradenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik meer zin in een lekker koud biertje
1. Ja!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
1. Gezellig toch!
2. Wat een weer in NL...
3. Hier MOET ik meer over weten!! Heb iets gehoord over de homo's die werden geinjecteerd met HIV... Daarna groepen mishandelingen in Amsterdam.. En nu weer iets! Vertel vertel vertel..! Ben zelf ook homo, dus vind het interessant.. Zelf ook eens met een mes bedreigt in Amsterdam door het homo-zijn.. Gelukkig kunnen vluvhten" En in tilburg eens bespuugd en van de fiets afgeduwd.. Ahja, en toen gingen ze wegrennen :S Gelukkig maar eigenlijk..
4. Oehh.. Net zoals in Den Bosch enkele tijd geleden.. De wijk achter mijn wijk.. :S
5. Supergoed!! Vakvrouw!
Hier schijnt het zonnetje nog steedsquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geniet er maar van, tis hier bewolkt en 21 graden
En waar mag het zijn ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb zin in een koud glas Ice-Tea.. Liefhebbers om het te komen brengen?
ik heb ice-tea perzik ! waar kan ik naar toe ? als je in de buurt zit heb je gelukquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb zin in een koud glas Ice-Tea.. Liefhebbers om het te komen brengen?
Oh dan pas ik even om je een glaasje ijsthee te brengen... beetje tever weg.. sorryquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef -Magnolia- het volgende:
groningen!
kan het ook met de postduif ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef -Magnolia- het volgende:
groningen!
Ik heb kabel, dus misschien via een rietje deze kant op?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan het ook met de postduif ?
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dan pas ik even om je een glaasje ijsthee te brengen... beetje tever weg.. sorry
3. Maar zoals roze maandag in Tilburg was er niets gebeurt! Het gebeurt allemaal in het westen van het land.. Ofja.. De meeste gevallen.,.. Heb net zitten googlen van de gay pride.. waren meer gevallen geweest! En in dit jaar alleen al in amsterdam 14 ongevallen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
1. Ja!
2. Ja!
3. Was iets met een ierse meneer die werd mishandeld toen hij op stap was.. Typisch hetzelfde, alsof je echt een kerel bent als je homo's slaat.. Ik snap het niet hoor.. Viel verder mee hoor geloof ik, maar je hoort er wel altijd iets over als er een of ander Gay-iets is.. erg zielig vind ik...
4. Woon zelf in groningen, dus dit vind ik erg spannend
5. Dank u, dank u...![]()
Maar wat doe jij in Wenen? En waarom mocht ik niet mee?![]()
moet je wel hard kunnen zuigen hoor !quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb kabel, dus misschien via een rietje deze kant op?
Maar maar tegen de tijd dat ik bij jou ben is de ijsthee zo heet dat je hem niet meer wilt drinkenquote:
Omdat we nog steeds geen foto van jou hebben om op je Tshirt te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
Maar wat doe jij in Wenen? En waarom mocht ik niet mee?![]()
Je weet van gekheid niet meer wat je moet gaan doen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm kan ik ook nog de bbq gaan schoonmaken vanmiddag. lekker al die vetluchten
nou kan hem moeilijk laten staan tot de volgende keer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je weet van gekheid niet meer wat je moet gaan doen ?
Geen commentaar....quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel hard kunnen zuigen hoor !
3. Geloof je meteen! Wel raar hoor.. Vind t op die momenten wel jammer dat ik geen gay-vrienden heb. Was toch graag eens bij de gay-pride wezen kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
3. Maar zoals roze maandag in Tilburg was er niets gebeurt! Het gebeurt allemaal in het westen van het land.. Ofja.. De meeste gevallen.,.. Heb net zitten googlen van de gay pride.. waren meer gevallen geweest! En in dit jaar alleen al in amsterdam 14 ongevallen!
4. Grunn!
Ik zit hier op stage! Van Mei tot Oktober! 5 Maanden..
Dat dacht ik alquote:
Hm Hm, helemaal mee eens!quote:
Ik ben er donderdag weer!quote:
toch niet weer een bierfestival ? dat kan natuurlijk nietquote:
Gezellig, zwaai je even mijn kant op?quote:
Zeikerd, ik nog 3 uur!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 1,5 uur te gaan
nou wel stappen daar, maar ik ben er voornamelijk om even bij mn ouders langs te gaan voordat ik vanuit berlijn doorverhuis naar Zweden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet weer een bierfestival ? dat kan natuurlijk niet
waar woon je ongeveer? dan weet ik waar ik heen moet zwaaien!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Gezellig, zwaai je even mijn kant op?
ja maar ik ben vroeg begonnen hequote:
Wat doet die vrouw in je avatar eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 pauzeert even van zijn taak...
Gewoon, in groningen zelf, dus zwaai maar hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar woon je ongeveer? dan weet ik waar ik heen moet zwaaien!
Hoe vroeg?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik ben vroeg begonnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |