Bijna, nog 4 dagenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ooohoooooo is het al bijna vrijdag ?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ooohoooooo is het al bijna vrijdag ?
Ja vanavond als ik naar huis gaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb je het al gehoort, t schijnt te gaan regenen
Waar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb je het al gehoort, t schijnt te gaan regenen
4 en een half, om 5 uur ben ik vrijquote:
Dat denk ik iedere dag.. Totdat het echt vrijmiddag middag is, dan denk ik even niks..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteravond dacht ik al bij mezelf... ik wou dat het alvast vrijdag middag was
ja dat wordt een wet T-shirt contest dan hehquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Regen? Potver... Ik ben op de fiets! Heb geen jas bij me
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt een wet T-shirt contest dan heh
vanuit het zuid-westen (dus waar ik zit). ben al bezig met de regendans, dus nog ff wachtenquote:
Leuke nieuwtjes!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef -Magnolia- het volgende:
Roddels? Daar doe ik niet aan hoor, nette dame enzo
aaj stalkers, das minder ja. aan de andere kant krijg je dan wel genoeg bekijksquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzo
Feauteux !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja lach maar.. Word ik weer naar huis gevolgd enzo
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ze hebben me een klus in de maag gesplitst~!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
Ja daaag... Als ik een foto maak heb ik straks nog veel meer stalkers!
geen zwervers onderschatten hoor. die gasten zijn coolquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doen
Ohhhhhh... Daar kan ik je wel mee helpen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Leuke nieuwtjes!
Ohhh wat ik wel graag wil horen is een update van NL.. Nog wat gebeurt de laatste tijd??
hey er is een verschil tussen stalkers en Fans hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
Ja daaag... Als ik een foto maak heb ik straks nog veel meer stalkers!
Omdat je dan kunt zien hoe mooi de omgeving hier is en dan kom je een dagje langs om te pauperen...quote:
whoah ! met 30 graden ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
5. ik heb een schutting gebouwd dit weekend, knap hè?
Da's waar.. Fans zijn leukquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey er is een verschil tussen stalkers en Fans hoor.
Ik heb helemaal geen tijd om te pauperen... Ik ben veels te druk met betaald FOK!kenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt zien hoe mooi de omgeving hier is en dan kom je een dagje langs om te pauperen...
Duh
Wij zijn Fans !quote:
Goed hè? Hele dag bezig geweest, niet verbrand maar wel bruin, niet op m'n vingers getimmerd en alles stond er vanochtend nog..quote:
Oftewel een zeer productief dagje geweestquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Goed hè? Hele dag bezig geweest, niet verbrand maar wel bruin, niet op m'n vingers getimmerd en alles stond er vanochtend nog..
Zal eens even zien...quote:
Precies ik ben een fan van je, gelijk maar even 100 Tshirts met I love magnolia laten drukken.quote:
Echt wel.. Volgend weekend ga ik het terras aanleggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel een zeer productief dagje geweest
Jeetje.. Mag ik er ook een? Heb ik nog nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Precies ik ben een fan van je, gelijk maar even 100 Tshirts met I love magnolia laten drukken.![]()
wanneer kunnen we BBQ en ? Teardrop neemt het vlees wel meequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Echt wel.. Volgend weekend ga ik het terras aanleggen![]()
ja natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jeetje.. Mag ik er ook een? Heb ik nog niet
Geen zeikerds, bewonderaarsquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal eens even zien...
Zeikerds ook altijd, die mannen...
Vlees en Bierquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wanneer kunnen we BBQ en ? Teardrop neemt het vlees wel mee
Moeten we eerst een foto hebben om op het Tshirt te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jeetje.. Mag ik er ook een? Heb ik nog niet
Nee, de toiletten zijn al schoon en de vloer is gedweild. Ik mag achter een computer!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn wat zelfs een zwerver van de straat nog zou kunnen doen
Hee! Lang geledenquote:
ja daar zit wel wat in natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moeten we eerst een foto hebben om op het Tshirt te zetten
Oftewel een dagje betaald FOK!kenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, de toiletten zijn al schoon en de vloer is gedweild. Ik mag achter een computer!!!
!
.
Wat drink je wel, want de gastvrouw moet natuurlijk wel iets krijgen he ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef -Magnolia- het volgende:
Vlees heb ik wel, bier zelf meenemen, lust ik niet.
Kleur shirt: rose of anders hemel blauw.
Of nee, doe maar beide
Doen wequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Alles behalve bier eigenlijk..
Maar neem maar een fles Malibu mee, ik heb wel cola... Light natuurlijk.. Je bent een vrouw of je bent het niet hè..
(Even vergeten dat er megaveel calorieën in drank zit...)
flesje rose dan maar ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef -Magnolia- het volgende:
Vlees heb ik wel, bier zelf meenemen, lust ik niet.
Kleur shirt: rose of anders hemel blauw.
Of nee, doe maar beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |