dat ben je zeker weten nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , ben niet de enige die brak is
ah lekker het bloemencorso bewonderd van het weekend ??quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb verhuisd...
*gaap* maar het was het waard..![]()
al zit ik nu weer in dat kloterige Wateringen
*zucht* wil naar Arnhem! naar mn spulliesmoet nu hier 3 nachten op een bed harder dan steen bij mn ouders logeren
![]()
niemand werkt hier, vandaar dit topicquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef Deceit het volgende:
waar/wat werken jullie?
als ik dit weekend heb verhuisd, zat ik dus niet in dit kloterige westlandquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah lekker het bloemencorso bewonderd van het weekend ??
althans ik zag op de wos dat dat was vh weekend
Ik zal het anders formuleren..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niemand werkt hier, vandaar dit topic
Ik werk niet daarom zitten we hierquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef Deceit het volgende:
waar/wat werken jullie?
sorry hoor, ik wist niet dat je gelijk dol werdquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik dit weekend heb verhuisd, zat ik dus niet in dit kloterige westland
blah!nah, nog 3.5 dag..
ah ik ben logisistiek planner voor een inktproducent. vul alleen mn 40urige werkweek met !Fokquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren..
Wat is de bedoeling van jullie werk?
Dan doen wij precies hetzelfde werk ! totaal andere functie maar toch doen we precies hetzelfde werkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik ben logisistiek planner voor een inktproducent. vul alleen mn 40urige werkweek met !Fok
hey haal je nog koffie voor me ? , collegaquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan doen wij precies hetzelfde werk ! totaal andere functie maar toch doen we precies hetzelfde werk
Tuurlijk ik ga nu meteen een bakkie halenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey haal je nog koffie voor me ? , collega
dat betekent 1 dingquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef Deceit het volgende:
hehe.. Ik ben dus een nieuwe collega.. Ben vrijdag aangenomen!
ok wereldsquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ga nu meteen een bakkie halen![]()
Gezellig ! Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou, m'n laatste week van m'n vakantiebaantje.. Kan deze week dus nog meedoen met jullie topic![]()
Heb net een dubbele espresso gehaald. Kom je hem zelf hier even ophalen ?quote:
Krijg je ook aanwezigheids premie ipv salaris ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Lynx666 het volgende:
Vanaf 8.30 bezigheidstherapie..
Net als afgelopen vrijdag en donderdag...
Dank u, dank u! Gaat prima lukken, verveel me al drie wekenquote:
Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou, m'n laatste week van m'n vakantiebaantje.. Kan deze week dus nog meedoen met jullie topic![]()
Alweer dank u!quote:
Ik kan jullie wel een paar Schnitzels of Knödels brengen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat betekent 1 ding
Trakteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |