Tschussie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ok gasten , ik ga maar s voorzichtig afsluiten. tis wel iets te vroeg, maar helaas ben ik vandaag dyslectisch
Duitse toetsenborden zijn de bom! ßquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Deceit het volgende:
Klinkt wel leuk.. En wat ga je in Skövde doen?
(wel fijn he die duitse toetsenbord met ääääööööüüüüü)
maar hoe krijg je 2 puntjes öp de E?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Duitse toetsenborden zijn de bom! ß
Ik ga in Skövde een jaartje studeren!
Volgende week beter je best doen op werk dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van vrijdag 03 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 Pheno
002. 271 Teardrop-nl
Pheno hier heb ik maar 1 ding op te zeggen ! SPAMMERT !!!!![]()
Ben afgelopen zaterdag ook in Arnhem geweest. Mn zus gaat er ook heen verhuizen namelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja joh.. zit weer op 't werk natuurlijk
maar bedenk me net, dat ik nog geen koffie op heb![]()
zo maar 's gaan doen..
had me een uurtje 'verslapen', kwam uit Arnhem zettenblah!
Als ik hier op espresso druk krijg ik een half bekertje. Nog een keer op espresso drukken krijg ik een vol bekertje. Heb geen Mok dus ik drink uit zo'n plastic bekertje.. Meer past er dus niet inquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
nee, er komt een dubbele espresso uit, en dan twee keer drukkengrote mok
Hier hebben we ook mokken, alleen die zien er zo ranzig uit dat ik ze liever niet gebruik. dan maar een plastic bekertjequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
plastic bekertjesgelukkig hebben we hier echte mokken
sorry ik was verdwaaldquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg waar is iedereen ?
Ben ik de enige die vandaag echt geen reet te doen heeft ?
Is het nog niet warm genoeg op je werk dan ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allemaal.
lekker ga je naar de bakker, denk je lekkere broodjes op te warmen op je werk, is de magnetron kapotbah
man het is hier 21 graden ofzo. dus neequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het nog niet warm genoeg op je werk dan ?
nou eerst werkte fok niet, en toen kon ik het topic niet meer vinden. krijg je zonder koffie hehquote:
Het is hier echt te warmquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man het is hier 21 graden ofzo. dus nee
Daar heb je toch je eigen postgeschiedenis voor ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou eerst werkte fok niet, en toen kon ik het topic niet meer vinden. krijg je zonder koffie heh
ah ok daar kan wel voor gezorgt worden. ik stuur wel wat regen naar je toe vanmiddagquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is hier echt te warmof naja te benauwd
Jaaah regenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ok daar kan wel voor gezorgt worden. ik stuur wel wat regen naar je toe vanmiddag
nee ik heb veel koffie nodig om de nodige motoriek op te starten vandaag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je toch je eigen postgeschiedenis voor ?
Gister hetzelfde gedaan als jij waarschijnlijk. Qua aantal bier dan... kon alleen wel langer blijven liggen. tot 9.15 ipv 6.45quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb veel koffie nodig om de nodige motoriek op te starten vandaag.
t was gisteren tropisch warm, dus het bier vloog me om de oren. en tja 5uur sochtends eruit wordt je ook niet fitter van
Ik eigenlijk ook niet, maar het weer van gisteren was zo dat ik er echt heel erg veel zin in had om veel bier naar binnen te werkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mja gisteren 6 liter naar binnen gewerkt, en dat terwijl ik vrijwel nooit drink
Gaar ben ik ook wel ja. om 19.00 naar huisquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja , ik ben helmaal gaar nu. maar gelukkig mag ik om 15:30 naar huis
Halloquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Deceit het volgende:
zoooo en ik ben er ook weer bij
Vanaf een uurtje of 5 gewoon dvdtje kijken of de lama's op internetquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dat wordt afzien
welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Deceit het volgende:
zoooo en ik ben er ook weer bij
Ik ben zaterdag ook in Arnhem geweest. Mn zus heeft er een huis gekocht en zijn nu aan het verbouwenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb verhuisd...
*gaap* maar het was het waard..![]()
al zit ik nu weer in dat kloterige Wateringen
*zucht* wil naar Arnhem! naar mn spulliesmoet nu hier 3 nachten op een bed harder dan steen bij mn ouders logeren
![]()
Valt wel mee eigenlijk..Ben om 9 uur begonnen.. Maar was wel om half 4 in bed.. Maar niet gaar!quote:
ja, dat zei je een paar posts geleden ook alquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag ook in Arnhem geweest. Mn zus heeft er een huis gekocht en zijn nu aan het verbouwen![]()
Oh ik ben dement aan het wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat zei je een paar posts geleden ook al
Ahzo.. Ja maar beter bij deze posten.. de topicnaam spreekt me meer aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stage ? dan heb ik nog een leuk topic voor je...
Stage SC # 240 Just the two of us.. En we vermaken ons best!
Het is er alleen beetje stil nu omdat alle stagiairs al weg zijn
Je kunt ook gewoon in beide postenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ahzo.. Ja maar beter bij deze posten.. de topicnaam spreekt me meer aan
zie je , ben niet de enige die brak isquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat zei je een paar posts geleden ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |