kan je nagaan, ben nog nooit in groningen geweestquote:
mogen wij ook een hapje ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
En nu heb ik honger...
*Begint aan haar KitKat*
Lekker ontbijtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
En nu heb ik honger...
*Begint aan haar KitKat*
Die zet aan tot verdere verhalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet de term "meen je dat nou ?"
ene oor in , andere weer uit toch ? is altijd lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zet aan tot verdere verhalen
Hier nog nietquote:
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene oor in , andere weer uit toch ? is altijd lachen
Graag, maar dan wel gewoon betaald krijgen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een paar tijdzones kon opschuiven.
mja beetje bij mij uit de buurt om te gaan stappen. en om een taxi te nemen , beetje te duur. moet ik er gelijk een weekendje van makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef -Magnolia- het volgende:eelt KitKat*
En schaam je!
Groningen is leuk om te shoppen/stappen hoor!
En? Is t nog wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!
ja kijk maar uit. dadelijk gaat het over kinderen , en dan wordt je het wel zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!
Heb 2 slaapkamers over, dus u roept maar een keer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja beetje bij mij uit de buurt om te gaan stappen. en om een taxi te nemen , beetje te duur. moet ik er gelijk een weekendje van maken
Uiteraard... en het moet niet ten koste gaan van de vakantiedagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Graag, maar dan wel gewoon betaald krijgen...
Welkomquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Net terug van vakantie, vandaag de eerste dag. Hier is het een zooi waardoor ik niet voorruit kan. Dus zit ik maar een beetje op internet te kijken....
Preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Uiteraard... en het moet niet ten koste gaan van de vakantiedagen.
nou lijkt me gezellig, hou ik je aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb 2 slaapkamers over, dus u roept maar een keer!
Oeh... zakenreisje !?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies
En dan graag de reis ook nog betaald krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |