kan je nagaan, ben nog nooit in groningen geweestquote:
mogen wij ook een hapje ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
En nu heb ik honger...
*Begint aan haar KitKat*
Lekker ontbijtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
En nu heb ik honger...
*Begint aan haar KitKat*
Die zet aan tot verdere verhalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet de term "meen je dat nou ?"
ene oor in , andere weer uit toch ? is altijd lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zet aan tot verdere verhalen
Hier nog nietquote:
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene oor in , andere weer uit toch ? is altijd lachen
Graag, maar dan wel gewoon betaald krijgen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een paar tijdzones kon opschuiven.
mja beetje bij mij uit de buurt om te gaan stappen. en om een taxi te nemen , beetje te duur. moet ik er gelijk een weekendje van makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef -Magnolia- het volgende:eelt KitKat*
En schaam je!
Groningen is leuk om te shoppen/stappen hoor!
En? Is t nog wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!
ja kijk maar uit. dadelijk gaat het over kinderen , en dan wordt je het wel zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!
Heb 2 slaapkamers over, dus u roept maar een keer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja beetje bij mij uit de buurt om te gaan stappen. en om een taxi te nemen , beetje te duur. moet ik er gelijk een weekendje van maken
Uiteraard... en het moet niet ten koste gaan van de vakantiedagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Graag, maar dan wel gewoon betaald krijgen...
Welkomquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Net terug van vakantie, vandaag de eerste dag. Hier is het een zooi waardoor ik niet voorruit kan. Dus zit ik maar een beetje op internet te kijken....
Preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Uiteraard... en het moet niet ten koste gaan van de vakantiedagen.
nou lijkt me gezellig, hou ik je aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb 2 slaapkamers over, dus u roept maar een keer!
Oeh... zakenreisje !?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies
En dan graag de reis ook nog betaald krijgen...
Zo'n eerste dag na wat welverdiende rust is altijd baggerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Net terug van vakantie, vandaag de eerste dag. Hier is het een zooi waardoor ik niet voorruit kan. Dus zit ik maar een beetje op internet te kijken....
Is goed hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou lijkt me gezellig, hou ik je aankan je me gelijk groningen laten zien
![]()
Scheelt dat ik open inet heb en q-music kan luisteren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
ik verveel me de tyfus hier
op zich niet vervelend om alleen maar wat te surfen.... maar wel dat je daarvoor dan zo debiel vroeg je bed uit moet
Mijn idee. Baas, stuur me maar naar Japan. Of Asutralië. Nieuw-Zeeland mag ook. Mexico vind ik ook nog ok...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Oeh... zakenreisje !?!
Of ik nou hier geen reet zit te doen op kosten van de baas of geen reet zit te doen in Thailand ofzo.
als internet hier geblokt zou zijn, zou ik nu op weg naar huis zijn geloof ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Scheelt dat ik open inet heb en q-music kan luisteren..
Maar inderdaad, dat vroege opstaan is wel bagger...
6 uur uit je bed en het centrale computersysteem ligt plat tot 3 uur 's middags. Ook 'leuk'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
op zich niet vervelend om alleen maar wat te surfen.... maar wel dat je daarvoor dan zo debiel vroeg je bed uit moet
Betreffende wat? Die go-no go bedoel ik dan..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
als internet hier geblokt zou zijn, zou ik nu op weg naar huis zijn geloof ik. Ik zit al dagen te wachten op een go of no-go.... maar beslissingen nemen is blijkbaar erg ingewikkeld.....
Ga o-gamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Oeh... zakenreisje !?!
Of ik nou hier geen reet zit te doen op kosten van de baas of geen reet zit te doen in Thailand ofzo.
Volgende keer ga je lekker in je eentje Mac halen, en je andere collega's niks vragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Deceit het volgende:
Ik wil mijn gal weer spuien over mijn stage!!! Ze hebben net mcdonalds bestelt.. bij iemand van het hotel die gaan halen, iedereen wordt gevraagd wat ze willen.. behalve ik.. En heb geen zin meer om moeite te doen..
Zijn er nog lekkere kerels op je werk dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
neeeh![]()
t gaat nog net niet over kinderen gelukkig
Mja 7 uur je nest uit voor..ze zouden het best wat uurtjes kunnen opschuiven, dan was ik nu minder moequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
de implementatie van een nieuw crm systeem. Wat mij betreft kunnen we een live-datum prikken en vanaf dat moment kom ik weer even om in het werk............ maar tot die tijd kan ik geen rukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Betreffende wat? Die go-no go bedoel ik dan..
nieuw-zeeland is super.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn idee. Baas, stuur me maar naar Japan. Of Asutralië. Nieuw-Zeeland mag ook. Mexico vind ik ook nog ok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |