ach ETA is langer onderweg als hij je een massage zou geven...!quote:
Lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:09 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga eens aan het werk!!!!!
- "What is this warm tingeling feeling inside?"
- "It is called productivity....."
- "make it go away!!! make it go away!!!!"
Je moet t verdienen om mij een massage te mogen geven...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je een massage aangeboden...!
*zwaait en geeft een knuffel*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:10 schreef Deceit het volgende:
Good morning!!
oeh! ben je er zo 1? je hebt geen fobo, dus geen foto dus ik kan niet bepalen of dat echt zo is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je moet t verdienen om mij een massage te mogen geven...
ach ETA...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:09 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga eens aan het werk!!!!!
- "What is this warm tingeling feeling inside?"
- "It is called productivity....."
- "make it go away!!! make it go away!!!!"
Regende gisteren niet, dus kon geen wet-shirt foto makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oeh! ben je er zo 1? je hebt geen fobo, dus geen foto dus ik kan niet bepalen of dat echt zo is!
nou je moest eens weten!quote:
Ghehehehehequote:
ik typ vanuit the other frigging side of the world!!!! als ik naar buiten kijk zie ik alleen bergen en jungle..........quote:
*Jaloers*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef ETA het volgende:
[..]
ik typ vanuit the other frigging side of the world!!!! als ik naar buiten kijk zie ik alleen bergen en jungle..........
kuno weet wat mijn volgende post is![]()
pano....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef ETA het volgende:
[..]
ik typ vanuit the other frigging side of the world!!!! als ik naar buiten kijk zie ik alleen bergen en jungle..........
kuno weet wat mijn volgende post is![]()
hoezo? val je niet op oudere mannen...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Kuno! Was net ff aan het kijken, maar je bent 7 dagen voor mij jarig
En je bent dan ook 7 dagen ouder.. Da's wel jammer...
je hebt toch wel een douche waar je onder kan staan of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Regende gisteren niet, dus kon geen wet-shirt foto maken
wel een uitgekauwde pano eta... maak eens wat nieuws...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:18 schreef ETA het volgende:
mijn uitzicht![]()
[afbeelding]
en heb fotos vandaag gemaakt van dreigende wolken die binnen komen drijven....
wacht jij maar jongetje.... als ik morgen klaar ben met verwerken van mijn nieuwe fotos..... dan krijg je toch een zooi fotos om je orenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel een uitgekauwde pano eta... maak eens wat nieuws...!
Ruimte over in je appartementje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:18 schreef ETA het volgende:
mijn uitzicht![]()
[afbeelding]
Tof!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:18 schreef ETA het volgende:
mijn uitzicht![]()
[afbeelding]
Avory, waarom heb je eigenlijk geen gezicht?quote:
mwoah, moet passen denk ik..... als vanavond niet alles blank staat door Pabuk......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:22 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ruimte over in je appartementje?
ja waar blijft je foto nou ?? ik heb de tshirts al besteldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Regende gisteren niet, dus kon geen wet-shirt foto maken
je bent toch geen mietje ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
trouwens, nu we het daarnet over massages hadden... wie kan mijn bovenarmen masseren? ik ben zondag wezen karten en mn armen doen toch pijn!
mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
trouwens, nu we het daarnet over massages hadden... wie kan mijn bovenarmen masseren? ik ben zondag wezen karten en mn armen doen toch pijn!
mannelijke handen mogen mn bovenarmen ook niet aanraken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch geen mietje ?en mannelijke armen raak ik niet aan
gister dacht ik nog... oooow! valt hardstikke mee...! en nu! phooo! echt te kut!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:33 schreef ETA het volgende:
[..]
mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!
[sub]al heb ik ooit een paracetamol genomen omdat ik het savonds niet meer uithield na een middag flink karten (3x 12 minuten is veel!!). Mijn armen deden echt pijnAls je eenmaal in de kart zit, dan merk je niks van spierpijn oid... pas als je uitstapt
[/sub]
Tja, zomaar. Ik vond het wel een toffe afbeelding.. Zit weinig verhaal achter,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Avory, waarom heb je eigenlijk geen gezicht?
je UI dan he![]()
okey!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef Avory het volgende:
[..]
Tja, zomaar. Ik vond het wel een toffe afbeelding.. Zit weinig verhaal achter,![]()
Avatars zonder diepgangquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef Avory het volgende:
[..]
Tja, zomaar. Ik vond het wel een toffe afbeelding.. Zit weinig verhaal achter,![]()
Vertel eens.. Wat voor boeiende anekdote schuilt er achter de jouwe?quote:
zijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef Shitonya het volgende:
Dan zeg je toch vriendelijk dat hij zijn onnozele grafkop moet houden
Vogelbadjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja zit opeens te bedenken dat mn bbq nog buitenstaat sinds het weekend. (staat lekker vol met water nu dus)
Tuurlijk wel.."sorry zei je iets? Mijn oren zitten nog verstopt.." think of somethingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zij
En dat is niet vriendelijk te doen![]()
Nou, once upon a time..............quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef Avory het volgende:
[..]
Vertel eens.. Wat voor boeiende anekdote schuilt er achter de jouwe?
mja had er beter dreft in kunnen gooien. was ie gelijk schoonquote:
Dat is wel een goeie eigenlijk, m'n oren zitten ook de hele tijd dichtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:44 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.."sorry zei je iets? Mijn oren zitten nog verstopt.." think of something
je vergeet de term "meen je dat nou ?"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie eigenlijk, m'n oren zitten ook de hele tijd dicht
Maar ik ben al gewend aan het Ja-knikken, hm-hm'en, ah ja, ah nee inderdaad, och jee etc zeggen om d'r maar tevreden te houden.. Af en toe uit t zich gewoon in een post hier vol ergernis, dan kan ik er weer ff tegenaan
Leuk huisje hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:24 schreef ETA het volgende:
[..]
mwoah, moet passen denk ik..... als vanavond niet alles blank staat door Pabuk......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |