wie geht's?quote:
baggerquote:
ik heb net mn laatste pen gesloopt...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
baggerund du?
Ik ben benieuwd wat vandaag aan werk gaat brengen.. tot nu toe nog niets, maar er is ook nog geen half uur voorbij
Ik heb een mandje met 100 pennen voor m'n neus staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb net mn laatste pen gesloopt...!en ik hoef nog maar 2 daagjes...!
dus bij mij gaat het wel redelijk!
Maar moet zo nog wat dingen afronden en dan ben ik fertig!
Waarmee streep je dan je uren af zoals gevangenen de dagen op hun muur afkrassenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet eens een pen hier...
ja.. ik loop zo nog maar even het voorraad hok in om wat gadgets weg te halen daar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een mandje met 100 pennen voor m'n neus staan![]()
slimquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja.. ik loop zo nog maar even het voorraad hok in om wat gadgets weg te halen daar!zo voor het einde van mn stage!
ik kreeg de eerste dag zelfs 2 tassen zodat ik niet mn eigen tas hoefde te gebruikenquote:
eerder aanstekers, lucifers, sigarensnijders, memorysticks, pakjes kaarten, asbakken, pennen, flesopeners!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
slimgrote boodschappentas mee en volladen met mappen, pennen, plakband, paperclips, monitoren, muizen, toetsenborden, hele werkstations, stoelen! bureaus! NEEM HET HELE KANTOOR MEE
![]()
ah damn das waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eerder aanstekers, lucifers, sigarensnijders, memorysticks, pakjes kaarten, asbakken, pennen, flesopeners!wij zijn sigarettenbedrijf, gadgets hebben we!
stages moet je goed kiezen he!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ah damn das waarnog veel beter
![]()
Ik heb mijne destijds gekozen omdat het m'n buren warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stages moet je goed kiezen he!![]()
mag je die ook houden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:41 schreef ETA het volgende:
ik kwam met mijn Dell laptop aanzetten de eerste dag....... behalve rare gezichten kreeg ik ook een nieuwe laptop in mn handen gedrukt
(zit dus bij een concurrent)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb mijne destijds gekozen omdat het m'n buren waren
dat worden dus 100 memory sticksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ah damn das waarnog veel beter
![]()
je koos je stage omdat het dichtbij was????? Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb mijne destijds gekozen omdat het m'n buren waren
nou 10! ik moet tenslotte wat hebben om rond te geven in mn vriendengroep he!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat worden dus 100 memory sticks
ja spoor ze even aan om te gaan roken, goed ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou 10! ik moet tenslotte wat hebben om rond te geven in mn vriendengroep he!even iedereen promotie materiaal en aanstekers geven van cigaretten merken!
ach wat is ethiek....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou 10! ik moet tenslotte wat hebben om rond te geven in mn vriendengroep he!even iedereen promotie materiaal en aanstekers geven van cigaretten merken!
dan zou ik ze gratis cigaretten geven!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja spoor ze even aan om te gaan roken, goed idee
Toevallig zit een vriendin van me ook in Taiwan nu, heb d'r even gesmst dat ze moet uitkijken met die stormquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef ETA het volgende:
[..]
je koos je stage omdat het dichtbij was????? Hahaik heb juist totaal het tegenovergestelde gedaan, waardoor ik morgen kan genieten van mijn eerste typhoon
/
![]()
Erg handig, anders betaal je je daar echt helemaal blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zou ik ze gratis cigaretten geven!kan ik ook wel doen...! heb net nog een slof gekregen, nu in totaal 3 slof mee naar Zweden!
ik rook niet, dus ik reken me rijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Erg handig, anders betaal je je daar echt helemaal blauw![]()
In Zweden doorverkopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik rook niet, dus ik reken me rijk!
heb je geen leuke parasol ofzo ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zou ik ze gratis cigaretten geven!kan ik ook wel doen...! heb net nog een slof gekregen, nu in totaal 3 slof mee naar Zweden!
zwaait naar groningen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Zoooooooooooooooooo,
Goedemorgen deze morgen!
we hebben hier wel parasols... maar die hebben een doorsnede van 4 tot 6 meter...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen leuke parasol ofzo ?
Goeiesmorgens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Zoooooooooooooooooo,
Goedemorgen deze morgen!
Zwaait terugquote:
Nee, thee of chocomelk...quote:
quote:
Brak... Nauwelijks geslapen vannachtquote:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Brak... Nauwelijks geslapen vannacht![]()
ah ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Brak... Nauwelijks geslapen vannacht![]()
kortom je hebt gewoon een massage nodigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:58 schreef -Magnolia- het volgende:
Warmte, ruzieënde katten voor m'n slaapkamerraam en ik heb spierpijn van m'n schutting bouwen, dus ik lag niet lekker...
nou wat houd je tegen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kortom je hebt gewoon een massage nodig
From Groningenquote:
Ik! Potverdorie..quote:
Da's een pokke eindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
From Groningen
To 's-Gravenzande
Distance 249,1 km.
Traveltime 02:23
nou ik zal nog s lief doenquote:
Kun je dat dan?quote:
krijg je een massage aangeboden...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |