je bent toch geen mietje ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
trouwens, nu we het daarnet over massages hadden... wie kan mijn bovenarmen masseren? ik ben zondag wezen karten en mn armen doen toch pijn!
mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
trouwens, nu we het daarnet over massages hadden... wie kan mijn bovenarmen masseren? ik ben zondag wezen karten en mn armen doen toch pijn!
mannelijke handen mogen mn bovenarmen ook niet aanraken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch geen mietje ?en mannelijke armen raak ik niet aan
gister dacht ik nog... oooow! valt hardstikke mee...! en nu! phooo! echt te kut!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:33 schreef ETA het volgende:
[..]
mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!
[sub]al heb ik ooit een paracetamol genomen omdat ik het savonds niet meer uithield na een middag flink karten (3x 12 minuten is veel!!). Mijn armen deden echt pijnAls je eenmaal in de kart zit, dan merk je niks van spierpijn oid... pas als je uitstapt
[/sub]
Tja, zomaar. Ik vond het wel een toffe afbeelding.. Zit weinig verhaal achter,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Avory, waarom heb je eigenlijk geen gezicht?
je UI dan he![]()
okey!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef Avory het volgende:
[..]
Tja, zomaar. Ik vond het wel een toffe afbeelding.. Zit weinig verhaal achter,![]()
Avatars zonder diepgangquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef Avory het volgende:
[..]
Tja, zomaar. Ik vond het wel een toffe afbeelding.. Zit weinig verhaal achter,![]()
Vertel eens.. Wat voor boeiende anekdote schuilt er achter de jouwe?quote:
zijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef Shitonya het volgende:
Dan zeg je toch vriendelijk dat hij zijn onnozele grafkop moet houden
Vogelbadjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja zit opeens te bedenken dat mn bbq nog buitenstaat sinds het weekend. (staat lekker vol met water nu dus)
Tuurlijk wel.."sorry zei je iets? Mijn oren zitten nog verstopt.." think of somethingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zij
En dat is niet vriendelijk te doen![]()
Nou, once upon a time..............quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef Avory het volgende:
[..]
Vertel eens.. Wat voor boeiende anekdote schuilt er achter de jouwe?
mja had er beter dreft in kunnen gooien. was ie gelijk schoonquote:
Dat is wel een goeie eigenlijk, m'n oren zitten ook de hele tijd dichtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:44 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.."sorry zei je iets? Mijn oren zitten nog verstopt.." think of something
je vergeet de term "meen je dat nou ?"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie eigenlijk, m'n oren zitten ook de hele tijd dicht
Maar ik ben al gewend aan het Ja-knikken, hm-hm'en, ah ja, ah nee inderdaad, och jee etc zeggen om d'r maar tevreden te houden.. Af en toe uit t zich gewoon in een post hier vol ergernis, dan kan ik er weer ff tegenaan
Leuk huisje hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:24 schreef ETA het volgende:
[..]
mwoah, moet passen denk ik..... als vanavond niet alles blank staat door Pabuk......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |