Ik raakte weer in paniekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
Thank God, daar is ie weer!
Dan zie je mij rond 19.00. Of zullen we t maar een ander keertje doen, ben een beetje kapot van de lange werkdagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mee-eten is goed hoor.
Krijg t toch niet in mn uppie op
Jij ook al?quote:
Snif!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
Kop op, we hebben hem niet nodig.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?
Ik kneep m'n bekertje thee al fijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik had de kalmeringtabletten al in m'n hand, maar de F5 bracht toch nog het verlossende topic
Geen zorgen. Je krijgt wel een nieuwe van mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik kneep m'n bekertje thee al fijn![]()
Ok goed bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?
Ja heel mooi! Leuke school en top leerkrachten!
Ben in februari klaar, begin 20 augustus met m'n eindstage![]()
Nou, ik ben nu al jufquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok goed bezig.
Dus straks zeggen we juf.![]()
*kuch* verslaafde *kuch* *kuch*quote:
Dank je lieverdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen zorgen. Je krijgt wel een nieuwe van me
Wat zou jij doen in mijn plaats? Nou? Nou??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
*kuch* verslaafde *kuch* *kuch*
Nog anderhalf uurquote:
Uh....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in mijn plaats? Nou? Nou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |