Pistoletje eerst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?
Ergens in een lelijk kantoorgebouw, Delfzijlquote:
haha , ja eigelijk wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?
36quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
![]()
Schaam je!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...
Eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Je kunt het... Be strong! *toejuicht*
En dat laatste houden we mooi zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pistoletje eerst.Dat weet ik hoe het eruit ziet. Maar ik weet niet hoe jij er uitziet.
ik niet, heb geen trek. heb zelfs mn ham-kaas croissant nog over. moet iemand die ? anders gaat ie naar de vogelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En dat laatste houden we mooi zo![]()
Ik doe de christelijke paboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Akkoord. Smijt pistoletje maar richting Hanze.
![]()
das toch niet zoverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
quote:
Yepp, CHN hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]hebben ze dat in groningen?
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Schaam je!
* Lynx666 rukt zich los
Ohhh, wat gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Aha ok, maar daar doelde ik niet op. Ik zit nu bij de Hanze aan het werk.
Oei dat klinkt nog veel beter dan een pistoletje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen![]()
Volgend 3/4 van NL woon ik in Delftzijl, dat ligt dicht bij Delftquote:
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen![]()
Dat moet je niet zo zeggenquote:
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijk
nou ik zit er aardig doorheen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
En is dit topic nu nog niet vol?
Volgens mij zijn we vandaag harder gaan werken... Al voelt het niet zo
Ben er ook heel trots op!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo zeggen
Rug recht, trots. Hup!
Yep, langs het Groninger Museum, eerste straat rechts en dan weer de eerste straat links..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
*zwaait terug*
CHN, is dat in centrum van Grunn ?
ja normaal gesproken hou ik echt van koken, neem er echt de tijd voor. deze week dus nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..
dus dan doe ik het zelf maar
Ben alweer thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zit er aardig doorheen hoor
Awquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..
dus dan doe ik het zelf maar
wie is nr 1?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh! ik heb geen zin meer...!en ik moet nog 2 uur...!
wie wil me steunen in mn laatste uurtjes werken voor nummer twee in de wereld qua verkopen van kankerverwekkende producten..:!
![]()
Stukken beterquote:
Marlboro, en dik ook, zal mijn bedrijf de komende 2-3 jaar nog niet bij in de buurt komen...!quote:
Heb liever dat je even stofzuigd, de was doet en m'n kat te eten geeft als ik kookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
AwIk wil best je kipfiletje voor je bakken hoor
![]()
ja ik mag over 5 minuten naar huis. eerst nog ff langs de AH ff boodschappen doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben alweer thuis.
Uurtje langer gewerkt. Dat wel.
Was nodig
Ik zal je niet missen want ik zit zelf in de auto dan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
dit betekent dus officieel nu dat je werk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
kom je langs de bakker ?? kan je dan wat meenemen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik hou van katten. Maar dan wil ik wél mee-etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb liever dat je even stofzuigd, de was doet en m'n kat te eten geeft als ik kook![]()
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Yep, langs het Groninger Museum, eerste straat rechts en dan weer de eerste straat links..
Vlakbij Pathé is het
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik mag over 5 minuten naar huis. eerst nog ff langs de AH ff boodschappen doen.
Fijne avond nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je langs de bakker ?? kan je dan wat meenemen ?
nou gasten ik ga afsluiten hier ... laaaaterz
Mee-eten is goed hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik hou van katten. Maar dan wil ik wél mee-eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |