Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga er vast raar van doen hè?
zo das lekker als je op vakantie gaat danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn lichaam bewaart het netjes voor als ik thuis ben
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun jij dat?Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeZolang het toilet schoon is, kan ik het overal, nou ja bijna overal, ik moet zeggen dat het bij mn ex vriendin wel lastig was..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat nietmaar voor de rest..
Het liefste doe ik het in een restaurant en dat echt dat het zo gaat stinken! die keren zijn het beste!![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
Ieeuw ieeuwMwah nee, vrouwens doen zulke dingen niet, maar blijkt meer weer dat als je een man was je er net als ik geen probleem mee hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of geef ik nu teveel info?Je zou de perfecte vriendin zijn!
![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
had ik je al verteld dat ik van engelen hou. geef nog maar een kopjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehad
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)
Have fun, tot zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb niet genoeg geluncht. Ik ga weer even een broodje halen. Voor een groot gedeelte ook uit verveling
You're gonna love it!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga er vast raar van doen hè?
Ik heb teveel gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehad
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)
Hooguit 1 of 2xquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das lekker als je op vakantie gaat dan
Heb nog nooit zo'n dubbelzinnig compliment gekregenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mwah nee, vrouwens doen zulke dingen niet, maar blijkt meer weer dat als je een man was je er net als ik geen probleem mee hebt!Je zou de perfecte vriendin zijn!
![]()
Ik heb nog een pistoletje én eiersalade overquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alle broodjes zijn opgelukkig nog wel croissantjes, dus even aan t smullen
![]()
Klacht: Teveel games gespeeld, doordat mijnheer geen reet te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k heb maar even pauze genomen van dat spel. het is best wel verslavend. Sinds dat ik hier ben heb ik alleen nog maar dat spel gedaan
Heb een beetje last van mijn nek gekregen nuIk denk dat ik de ARBO moet waarschuwen die werkomstandigheden hier ook.........
![]()
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Lynx666 het volgende:
Moet eigenlijk nu wat gaan doen, maar ik zit té vastgeroest in m'n huidig F5 partoon.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb nog een pistoletje én eiersalade over
Kom maar halen![]()
adres?plaatsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Hé ho ho!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n dubbelzinnig compliment gekregen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
-Magnolia- finds and meptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
shit hey, ze zal maar over een half uur naar huis mogen.
* WhiteLightning] hides[/me]
het woord Teveel is een mythe , dat bestaat niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
Klacht: Teveel games gespeeld, doordat mijnheer geen reet te doen heeft![]()
![]()
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het woord Teveel is een mythe , dat bestaat niet.
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?quote:
mep je wel op de juiste plekken, anders doet het auwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
-Magnolia-] finds and mept[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |