nee hoor dankuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb zelfs graag dat je me wakker houdt. ik trek het zowat niet meer hier. vroeg je bed uit, en geen fuck doen , trek ik niet meer. ik ga maar ff koffie halen. iemand nog wat ?
welkomquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef Peder het volgende:
-verveelt zich op dit moment-
weet je wel hoe lekker dat ligt op dit moment ?quote:
uuuhhh nee maar ik weet wel met wie je erin wilt liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker dat ligt op dit moment ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Seventees het volgende:
Ben zowaar bezig.
Moet echt effe
Straks weer terug!
Agreed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beter nog fftjes gebruik van maken en iemand in dr eentje op kantoor te laten zitten lachen dan de uilen in de vergetelheid te laten verdwijnen
zo begin jij nou ook al met gedachtelezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
uuuhhh nee maar ik weet wel met wie je erin wilt liggen
ze gaat waarschijnlijk nu een broodje halen het begint met een m en eindigt op a
m......a
![]()
heb je die coca cola glazen gespaardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef Ulreazj het volgende:
Net ff met collega's naar de Mac geweest.
ja ik ben rob scheiderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo begin jij nou ook al met gedachtelezen.
Ja was weer eentje voor mij. Die andere lekker niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
heb je die coca cola glazen gespaard![]()
of hoe heet die gast die contact heeft in andere werelden van het duisterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja ik ben rob schneider![]()
![]()
als ik geen reet te doen heb
![]()
char?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
of hoe heet die gast die contact heeft in andere werelden van het duister![]()
ja die gisteravond op south park werd ook zo iemand belachelijk gemaakt, maar ben die naam ff kwijtquote:
Rob Schneider is die acteurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja die gisteravond op south park werd ook zo iemand belachelijk gemaakt, maar ben die naam ff kwijt![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef -Magnolia- het volgende:
Daar ben ik weer!
Moest even werken, kranten waren er.
En ook ff boodschappen gedaan:
Pistoletje en een bakje eiersalade met bieslook gehaald![]()
*in eetmodus nu*
Checkt pro van Magnolia. Gewoon 400posts al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef -Magnolia- het volgende:
Daar ben ik weer!
Moest even werken, kranten waren er.
En ook ff boodschappen gedaan:
Pistoletje en een bakje eiersalade met bieslook gehaald![]()
*in eetmodus nu*
Zei toch dat ik honger van die broodjes kreegquote:
das deze gastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
of hoe heet die gast die contact heeft in andere werelden van het duister![]()
Problemen mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Checkt pro van Magnolia. Gewoon 400posts al.![]()
Ik heb gewoon écht geen reet te doen op m'n werk.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee.I like spammers like Magnolia.
![]()
you go girl. Heb je em ook afgeknald?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
Zo, ben ook meteen m'n agressie kwijt![]()
Kwam een meneer het kantoor binnen en begon tegen mij aan te zeiken over de bezorging van de krant
Kan ik toch niks aan doen? Ik ben de bezorger niet..
Werd'ie boos, begon hij te schelden![]()
Dág meneer, tot nooit meer ziens![]()
had je beter die uil kunnen laten zienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
Kwam een meneer het kantoor binnen en begon tegen mij aan te zeiken over de bezorging van de krant
Tsss beetje in deze dagen met deze rust je druk gaan lopen makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou.. normaal gesproken noteer ik het adres als iemand de krant niet heeft gehad..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
you go girl. Heb je em ook afgeknald?
Dat was best lollig geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je beter die uil kunnen laten zien
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsss beetje in deze dagen met deze rust je druk gaan lopen maken![]()
Wbquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:zo mijn lunchtijd is ook voorbij!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou.. normaal gesproken noteer ik het adres als iemand de krant niet heeft gehad..
Hij wilde me het adres niet geven, zei dat ik toch te domw as om dat te onthouden.
Heb gezegd dat hij dan ook niet weer moet komen zeuren dat hij de krant niet heeft gehad,
als hij me het adres niet wilde geven.
Heb demonstratief dáááág meneer gezegd, deur voor hem open gedaan en achterm dicht gesmeten.
Ik háát oude mannen![]()
jij neemt je tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:zo mijn lunchtijd is ook voorbij!
Zeg dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Wat een lul. Beetje lieftallige baliemedewerksters lastigvallen![]()
was je paaseieren zoeken ofzo ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:zo mijn lunchtijd is ook voorbij!
Op kosten van de zaak wezen eten!quote:
aww wat leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op kosten van de zaak wezen eten!bij het restaurant onder ons kantoor!
voor het eerst van mn leven tussen de politici gezeten en daar heerlijk schnitzel gegeten!
En nog een boek gekregen van mn bedrijf over zweden!
Uitgebreid lunched heet dat, met alle 4 de mederwerkers die vandaag aanwezig waren wezen eten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was je paaseieren zoeken ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |