Zeker!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aww wat leukmag ook wel op je laatste dag natuurlijk
![]()
je laat ons wel in de steek zo hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k heb maar even pauze genomen van dat spel. het is best wel verslavend. Sinds dat ik hier ben heb ik alleen nog maar dat spel gedaan
Heb een beetje last van mijn nek gekregen nuIk denk dat ik de ARBO moet waarschuwen die werkomstandigheden hier ook.........
![]()
Flauw...quote:
ah de befaamde witteboordcriminelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op kosten van de zaak wezen eten!bij het restaurant onder ons kantoor!
voor het eerst van mn leven tussen de politici gezeten en daar heerlijk schnitzel gegeten!
En nog een boek gekregen van mn bedrijf over zweden!
Mangothee voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
Zo.
Wie kan ik verblijden met een bakkie?
Altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
Zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
IK IK IKquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
Zo.
nou inderdaad, dat soort debielen waren het, maar wel gelachen, met uit kijk op de amerikaanse ambassade, wat een belachelijk werk hebben die lui daar...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah de befaamde witteboordcriminelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga nog maar even koffie halen
Het volgende bericht is alleen, ik herhaal, alleen voor mannen!ik hoop dat je NIET heb doorgetrokken. das nl traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
misschien geen dui traditiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop dat je NIET heb doorgetrokken. das nl traditie
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga nog maar even koffie halen
Het volgende bericht is alleen, ik herhaal, alleen voor mannen!Kun jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat niet![]()
![]()
![]()
voor -Magnolia-, Lynx666 en WhiteLightning
Mangothee. Of jullie willen of niet
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun jij dat?Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeje drinkt blijkbaar niet genoeg koffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat niet
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
het zit nu toch al in m'n systeem. En het effect neemt af dus ik ben dringend toe aan een nieuwe shotquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef Seventees het volgende:
Mangothee. Of jullie willen of niet![]()
![]()
Ik ga er vast raar van doen hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef Seventees het volgende:
Mangothee. Of jullie willen of nietAls er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Zusje van Seventees *O*![]()
Nee hoor. Mijn lichaam bewaart het netjes voor als ik thuis benquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen thuis, op vreemde
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
je drinkt blijkbaar niet genoeg koffie!![]()
![]()
een bakkie thee van jou kan ik niet weigeren. kom maar opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef Seventees het volgende:
Mangothee. Of jullie willen of niet
Ieeuw ieeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of geef ik nu teveel info?
Ik heb niet genoeg geluncht. Ik ga weer even een broodje halen. Voor een groot gedeelte ook uit verveling![]()
![]()
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga er vast raar van doen hè?
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)
zo das lekker als je op vakantie gaat danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn lichaam bewaart het netjes voor als ik thuis ben
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun jij dat?Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeZolang het toilet schoon is, kan ik het overal, nou ja bijna overal, ik moet zeggen dat het bij mn ex vriendin wel lastig was..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat nietmaar voor de rest..
Het liefste doe ik het in een restaurant en dat echt dat het zo gaat stinken! die keren zijn het beste!![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
Ieeuw ieeuwMwah nee, vrouwens doen zulke dingen niet, maar blijkt meer weer dat als je een man was je er net als ik geen probleem mee hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of geef ik nu teveel info?Je zou de perfecte vriendin zijn!
![]()
had ik je al verteld dat ik van engelen hou. geef nog maar een kopjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehad
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)
Have fun, tot zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb niet genoeg geluncht. Ik ga weer even een broodje halen. Voor een groot gedeelte ook uit verveling
Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
You're gonna love it!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga er vast raar van doen hè?Ik heb teveel gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehad
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)Hooguit 1 of 2xquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das lekker als je op vakantie gaat dan![]()
![]()
Heb nog nooit zo'n dubbelzinnig compliment gekregenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mwah nee, vrouwens doen zulke dingen niet, maar blijkt meer weer dat als je een man was je er net als ik geen probleem mee hebt!Je zou de perfecte vriendin zijn!
![]()
Ik heb nog een pistoletje én eiersalade overquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alle broodjes zijn opgelukkig nog wel croissantjes, dus even aan t smullen
![]()
Kom maar halen
Klacht: Teveel games gespeeld, doordat mijnheer geen reet te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k heb maar even pauze genomen van dat spel. het is best wel verslavend. Sinds dat ik hier ben heb ik alleen nog maar dat spel gedaan
Heb een beetje last van mijn nek gekregen nuIk denk dat ik de ARBO moet waarschuwen die werkomstandigheden hier ook.........
![]()
![]()
![]()
![]()
shit hey, ze zal maar over een half uur naar huis mogen.
* WhiteLightning hidesDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Lynx666 het volgende:
Moet eigenlijk nu wat gaan doen, maar ik zit té vastgeroest in m'n huidig F5 partoon.
Eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Je kunt het... Be strong! *toejuicht*Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb nog een pistoletje én eiersalade over
Kom maar halen![]()
![]()
Me want.
![]()
adres?plaatsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
![]()
![]()
Hé ho ho!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
En ik dan?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n dubbelzinnig compliment gekregen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
![]()
Ik kan hier pas om 16:30 weg..![]()
![]()
-Magnolia- finds and meptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
shit hey, ze zal maar over een half uur naar huis mogen.
* WhiteLightning] hides[/me]
het woord Teveel is een mythe , dat bestaat niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
Klacht: Teveel games gespeeld, doordat mijnheer geen reet te doen heeft![]()
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het woord Teveel is een mythe , dat bestaat niet.![]()
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?quote:Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
mep je wel op de juiste plekken, anders doet het auwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
-Magnolia-] finds and mept[/me]
Voor jou heb ik koekjesquote:
Pistoletje eerst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?Dat weet ik hoe het eruit ziet. Maar ik weet niet hoe jij er uitziet.
![]()
![]()
Ergens in een lelijk kantoorgebouw, Delfzijlquote:Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
haha , ja eigelijk wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?
36quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
![]()
Schaam je!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...
Eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Je kunt het... Be strong! *toejuicht*
* Lynx666 rukt zich los![]()
![]()
En dat laatste houden we mooi zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pistoletje eerst.Dat weet ik hoe het eruit ziet. Maar ik weet niet hoe jij er uitziet.
ik niet, heb geen trek. heb zelfs mn ham-kaas croissant nog over. moet iemand die ? anders gaat ie naar de vogelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En dat laatste houden we mooi zo![]()
Akkoord. Smijt pistoletje maar richting Hanze.
![]()
![]()
Ik doe de christelijke paboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Akkoord. Smijt pistoletje maar richting Hanze.
![]()
das toch niet zoverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
![]()
quote:hebben ze dat in groningen?
Yepp, CHN hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]hebben ze dat in groningen?
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Schaam je!
* Lynx666 rukt zich los![]()
En is dit topic nu nog niet vol?
Volgens mij zijn we vandaag harder gaan werken... Al voelt het niet zo
Ohhh, wat gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Aha ok, maar daar doelde ik niet op. Ik zit nu bij de Hanze aan het werk.
* zwaait *
Oei dat klinkt nog veel beter dan een pistoletje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen![]()
![]()
![]()
Volgend 3/4 van NL woon ik in Delftzijl, dat ligt dicht bij Delftquote:
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen
Dat moet je niet zo zeggenquote:
Rug recht, trots. Hup!Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijk
dus dan doe ik het zelf maar
nou ik zit er aardig doorheen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
En is dit topic nu nog niet vol?
Volgens mij zijn we vandaag harder gaan werken... Al voelt het niet zo
Ben er ook heel trots op!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo zeggen
Rug recht, trots. Hup!
Yep, langs het Groninger Museum, eerste straat rechts en dan weer de eerste straat links..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
*zwaait terug*
CHN, is dat in centrum van Grunn ?
Vlakbij Pathé is hetAls er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
ja normaal gesproken hou ik echt van koken, neem er echt de tijd voor. deze week dus nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..
dus dan doe ik het zelf maarDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ben alweer thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zit er aardig doorheen hoor
Uurtje langer gewerkt. Dat wel.
Was nodig
bleh! ik heb geen zin meer...!en ik moet nog 2 uur...!
wie wil me steunen in mn laatste uurtjes werken voor nummer twee in de wereld qua verkopen van kankerverwekkende producten..:!
![]()
Awquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..
dus dan doe ik het zelf maarIk wil best je kipfiletje voor je bakken hoor
![]()
![]()
wie is nr 1?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh! ik heb geen zin meer...!en ik moet nog 2 uur...!
wie wil me steunen in mn laatste uurtjes werken voor nummer twee in de wereld qua verkopen van kankerverwekkende producten..:!
![]()
![]()
Stukken beterquote:
Marlboro, en dik ook, zal mijn bedrijf de komende 2-3 jaar nog niet bij in de buurt komen...!quote:
Heb liever dat je even stofzuigd, de was doet en m'n kat te eten geeft als ik kookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
AwIk wil best je kipfiletje voor je bakken hoor
![]()
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')![]()
ja ik mag over 5 minuten naar huis. eerst nog ff langs de AH ff boodschappen doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben alweer thuis.
Uurtje langer gewerkt. Dat wel.
Was nodigDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ik zal je niet missen want ik zit zelf in de auto dan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maarNaar mn hotel!
dit betekent dus officieel nu dat je werk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar![]()
![]()
kom je langs de bakker ?? kan je dan wat meenemen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
nou gasten ik ga afsluiten hier ... laaaaterzDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik hou van katten. Maar dan wil ik wél mee-etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb liever dat je even stofzuigd, de was doet en m'n kat te eten geeft als ik kook![]()
![]()
![]()
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Yep, langs het Groninger Museum, eerste straat rechts en dan weer de eerste straat links..
Vlakbij Pathé is het![]()
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik mag over 5 minuten naar huis. eerst nog ff langs de AH ff boodschappen doen.
Wat ga je eten vanavond?
Je maakt me niet wijs dat je deze laatste 5 minuten nog wat nuttigs doet, dus kan het net zo goed vragen
Fijne avond nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je langs de bakker ?? kan je dan wat meenemen ?
nou gasten ik ga afsluiten hier ... laaaaterz![]()
Tot morgen, WhiteLightning!!![]()
Mee-eten is goed hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik hou van katten. Maar dan wil ik wél mee-eten![]()
Krijg t toch niet in mn uppie opAls er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Zusje van Seventees *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: