Pistoletje eerst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?
Ergens in een lelijk kantoorgebouw, Delfzijlquote:
haha , ja eigelijk wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?
36quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
![]()
Schaam je!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...
Eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Je kunt het... Be strong! *toejuicht*
En dat laatste houden we mooi zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pistoletje eerst.Dat weet ik hoe het eruit ziet. Maar ik weet niet hoe jij er uitziet.
ik niet, heb geen trek. heb zelfs mn ham-kaas croissant nog over. moet iemand die ? anders gaat ie naar de vogelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En dat laatste houden we mooi zo![]()
Ik doe de christelijke paboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Akkoord. Smijt pistoletje maar richting Hanze.
![]()
das toch niet zoverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
quote:
Yepp, CHN hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]hebben ze dat in groningen?
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Schaam je!
* Lynx666 rukt zich los
Ohhh, wat gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Aha ok, maar daar doelde ik niet op. Ik zit nu bij de Hanze aan het werk.
Oei dat klinkt nog veel beter dan een pistoletje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen![]()
Volgend 3/4 van NL woon ik in Delftzijl, dat ligt dicht bij Delftquote:
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen![]()
Dat moet je niet zo zeggenquote:
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijk
nou ik zit er aardig doorheen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
En is dit topic nu nog niet vol?
Volgens mij zijn we vandaag harder gaan werken... Al voelt het niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |