ga je nog rare dingen doen van al die drank ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zet maar naast de malibu,
is vandaag toch al geen redden meer aan *hips*![]()
Een perfect match, daar ben ik toevallig uitermate geschikt voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die bij me in bed kan slapen en m'n koude voeten warm kan maken![]()
Present!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vanavond allemaal snijbonen, gebakken aardappels en kip-saté bij Magno!![]()
Duurt nog 30 jaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben nog geen 50...![]()
ah dan drinken wij de rose wel leegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duurt nog 30 jaar
(En ik ben bijna 30)
Eigenlijk heel normaal,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je nog rare dingen doen van al die drank ?
Jij bent nog een jonge twintiger zussiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duurt nog 30 jaar
(En ik ben bijna 30)
Nou, super! Deal!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een perfect match, daar ben ik toevallig uitermate geschikt voor![]()
Jij wilt tijdelijk niet toerekeningsvatbaar worden verklaard?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag helemaal los!!!
Dus doe er maar 2!!!
Word je al bang?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij wilt tijdelijk niet toerekeningsvatbaar worden verklaard?![]()
![]()
![]()
Wij zijn echt zusjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eigenlijk heel normaal,
Ben in het normale leven al zo raar
Ontzettend!quote:
nou dan zien we gelijk die foto van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wij zijn echt zusjes!
En doe maar geen rosé, tenzij je me op FP wil hebben
Met een balkjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan zien we gelijk die foto van je![]()
het is een begin toch ?quote:
Weet je zeker dat je collega's niet stiekem van de mangothee gesnoept hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n briefings van een uur geleden.
Hoe immens groot zijn jouw ogen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:05 schreef Seventees het volgende:
Balkje? Groot zwart blok zal je bedoelen
Ik heb het hele bedrijf van die mangothee voorzien. Het is hier een feest als nooit tevorenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je collega's niet stiekem van de mangothee gesnoept hebben?
oh ja...... zo te zien missen wij de pretquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het hele bedrijf van die mangothee voorzien. Het is hier een feest als nooit tevoren
Op de afdeling hiernaast, net foto genomen:
[afbeelding]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe immens groot zijn jouw ogen dan?
Gezellig daarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja...... zo te zien missen wij de pret![]()
Soms moet je je gewoon laten gaan hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn
Precies! Koekje? (of 2?)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Soms moet je je gewoon laten gaan hoorHet leven is al voorspelbaar genoeg
Goed punt welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Soms moet je je gewoon laten gaan hoorHet leven is al voorspelbaar genoeg
ja precies. ik heb gelijk mn kleren maar uitgetrokken. verwacht toch niemand. aan de andere kant , niemand die mij hier zietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed punt welZo zat ik laatst in een tram die opeens achteruit reed. Beste tramritje van m'n leven. Als iedereen nou es iets leuks deed dat niemand had verwacht
Een stap in de goede richting. Als je gewoon even een blokje omgaat nu heb je toch weer een speciale dag gegeven aan de mensen die je zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. ik heb gelijk mn kleren maar uitgetrokken. verwacht toch niemand. aan de andere kant , niemand die mij hier ziet
er zit hier een sociale werkplaats achter. dus ik denk dat dat niet een goed idee isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een stap in de goede richting. Als je gewoon even een blokje omgaat nu heb je toch weer een speciale dag gegeven aan de mensen die je zien.
suc6quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag solicitatie.
Hm. Misschien niet inderdaad. Ach, dan blijven we lekker in de sleur van het nietsdoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zit hier een sociale werkplaats achter. dus ik denk dat dat niet een goed idee is
ja het is inmiddels routine geworden. hoef er niets voor te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hm. Misschien niet inderdaad. Ach, dan blijven we lekker in de sleur van het nietsdoen.
Dat klinkt ergens heel logischquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het is inmiddels routine geworden. hoef er niets voor te doen
Ik niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
pfff is iedereen aan het werk ofzo ?
zo danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Lynx666 het volgende:
Werk. Deadline 17.00u. De enige opdracht van vandaag. Hooguit 1,5u werk. Dat wordt uitsmeren.
ja Kuno en Tear R.I.P.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik niet meer![]()
Maar het is wel erg rustig hier vandaagKomt ook wel omdat we Kuno en Tear missen natuurlijk
![]()
Dat gaat niet lukken. De borrel om 16.30 is verplichte kostquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo danmisschien kan je wat overwerk erbij creeeren
rip voor de nabestaandenquote:
Je hebt t maar zwaar hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. De borrel om 16.30 is verplichte kost![]()
.
als we hier een borrel hebben wordt er geen alcohol geschonken. met dank aan de amerikanenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. De borrel om 16.30 is verplichte kost![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |