quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ik zit lekker thuis ha ha ha!
Tot morgen allen
Gekkiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Dit keer niet in paniek![]()
Ik ga vooruit!
Plus dat ik nu weet dat F5 de pagina ververst..![]()
Lust geen bier.. wel vlees..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef RoodWitBlauw het volgende:
snurk....
ik wil naar huis toe...
maar eerst naar de winkel vlees kopen.
heb zin in vlees
en bier!!!! veel bier...
jammer dat de zon niet schijnt, zin om te BBQ'en!!
waar kun je dat uitrekenen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
Your Personal Day of Death is...
Monday, April 9, 2068
Seconds left to live... 1,914,414,356
Nou Lynx, daar ga je./
Ik heb t juist andersom..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb thuis geen reet te doen.. toch niet t zelfde he
Hier ook, maar vind t zonde mn vrije dag daaraan te bestedenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb t juist andersom..
Hier geen flikker te doen, en thuis staat de afwas nog![]()
My personal day of death:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://www.deathclock.com/
[afbeelding]
Verhip... dan word ik 97...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
My personal day of death:
Tuesday, December 28, 2083
Seconds left to live: 2,410,436,090
Heb nog tijd zat dus![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef Seventees het volgende:
Your personal Day of Death is
Saturday, November 2, 2058
Seconds left to live...
1,616,679,248
Gaat niet om hoelang je leeft. Gaat erom wat je met de tijd doet die je gegund isquote:
U zet de pan op het vuur..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Koop ik net een PannekoekPan van Tefal, staat alle text erop in het russisch en Turks ofzo.
hoe weet ik nou hoe ik hem moet gebruiken ?
Wat heb je allemaal uitgevroten in je leven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gaat niet om hoelang je leeft. Gaat erom wat je met de tijd doet die je gegund is
mja ik hoop het. tis alweer jaren geleden dat ik ze zelf heb gebakken hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef Seventees het volgende:
Pannenkoeken bakken is toch niet zo moeilijk?
Over pakweg 520700 seconden niet meer zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Tuesday, December 28, 2049
Seconds left to live...
1,337,520,733
zelfs de klok vindt me l33t
Ontbijtspek FTWquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
Beetje kaas erop
Of ontbijtspek erin.
mja ik neem liever vruchten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
Beetje kaas erop
Of ontbijtspek erin.
Ruig leven, Lynx666. Ruig levenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgevroten in je leven?
viesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik neem liever vruchten.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ruig leven, Lynx666. Ruig leven
(Stiekem ben ik heel braaf, dus ik snap het ook niet)
nee joh, appel , met kaneel. net als bij wentelteefjesquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ontbijtspek FTW![]()
OMG did I just say FTW? I'm a nerd...![]()
Na-aper! Ik gebruik t ook echt voor t eerstquote:Op 09-08-2007 16:33 schreef Dylanesque het volgende
Temptations ftw!
Doe eens een beschrijving van een dag uit jouw wilde leven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ruig leven, Lynx666. Ruig leven
(Stiekem ben ik heel braaf, dus ik snap het ook niet)
Dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik neem liever vruchten.![]()
Vastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[..]
Na-aper! Ik gebruik t ook echt voor t eerst![]()
nou das echt een aanrader hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh, appel , met kaneel. net als bij wentelteefjes
M'n zussie is aan t logeren bij mn omaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Magnolia hoe zit het met je foto , heb je je zusje al gezien ?
Hmm nog zo'n wilde nacht dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
M'n zussie is aan t logeren bij mn oma
Dus fototoestel mee
Wordt nog een nachtje fantaseren![]()
Dat klinkt als een beledigingquote:
vandaar dat je iedere dag zo laat bentquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmm nog zo'n wilde nacht dus![]()
Zegge... wil je vriendjes blijven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt omdat je al bijna 30 bent zus![]()
Laat me raden...Ruig leven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Susie het volgende:
Sunday, July 12, 2048
Seconds left to live...
1,291,382,427
Ohhhh....ik ga als eerste...
Au contraire!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat klinkt als een belediging![]()
duh wat denk jij danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vandaar dat je iedere dag zo laat bent
Je moet eens weten hoe lang onze dagen zijn...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef BoukeF het volgende:
ik kom om in het werk,
ik had gehoopt op een korte dag,
maar die hoop is al weer verdwenen
ja dat is echt supertriestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oh fijn ik krijg net van mn baas te horen dat ik iemand mag gaan ontslaan als mn baas op vakantie is. Hij wilde morgen zelf dat gesprek gaan doen, maar degene om wie het gaat heeft zich gisteren ziek gemeld. Dus als hij beter is moet ik hem naar kantoor laten komen en mag ik hem ontslaan
Nou.... uhhh... ik stond op na een lange nacht met weinig slaap.. Toen rolde ik uit bed, moet me vastgrijpen aan de deurpost en ben naar de computergestommeld waar ik fanmail aantrofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe eens een beschrijving van een dag uit jouw wilde leven?
(Dat laatste geloof ik toch niet, dus kom maar op)
Bel hem/haar dan gewoon...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oh fijn ik krijg net van mn baas te horen dat ik iemand mag gaan ontslaan als mn baas op vakantie is. Hij wilde morgen zelf dat gesprek gaan doen, maar degene om wie het gaat heeft zich gisteren ziek gemeld. Dus als hij beter is moet ik hem naar kantoor laten komen en mag ik hem ontslaan
Ik fantaseer nog steeds over je sproetjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou.... uhhh... ik stond op na een lange nacht met weinig slaap.. Toen rolde ik uit bed, moet me vastgrijpen aan de deurpost en ben naar de computergestommeld waar ik fanmail aantrof
Even gechat met wat werkschuw theedrinkend tuig en toen boodschappen gedaan. Werd meteen weer achtervolgd door geile kerels. Ik hollen naar huis!!
En toen ben ik Harry Potter gaan kijken om bij te komen![]()
Ik fin jouw liev...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zegge... wil je vriendjes blijven?
Oh ja zussie, dat hebben we ook nog gemeenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik fantaseer nog steeds over je sproetjes
Hm, valt mee dacht ik zo....denk dat ik gewoon al iets ouder ben dan de anderen?? (hoop ik...)quote:
Dat gaat niet want hij heeft allemaal spullen die hij in moet leveren. En het moet op papier gezet gaan worden waarvoor getekend gaat worden. dus helaas dat gaat nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Bel hem/haar dan gewoon...
Scheelt weer een tripje en een scène op t werk..
Sproetjes zijn lievquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oh ja zussie, dat hebben we ook nog gemeen![]()
Sodeju! Das geen kattepis, jongedame!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou.... uhhh... ik stond op na een lange nacht met weinig slaap.. Toen rolde ik uit bed, moet me vastgrijpen aan de deurpost en ben naar de computergestommeld waar ik fanmail aantrof
Even gechat met wat werkschuw theedrinkend tuig en toen boodschappen gedaan. Werd meteen weer achtervolgd door geile kerels. Ik hollen naar huis!!
Jaaaaaaaaaa ja!!quote:
Volgens mij was jij ook een van die geile kerels vanmiddagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik fantaseer nog steeds over je sproetjes
Ik vind jou ook lief hoorquote:
Niet veel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Susie het volgende:
[..]
Hm, valt mee dacht ik zo....denk dat ik gewoon al iets ouder ben dan de anderen?? (hoop ik...)
mijn god, wat heeft harry een effect op vrouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Woon je in de omgeving van oisterwijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook een van die geile kerels vanmiddag
Doei Doei , fijne avond , en droomse vannachtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
Ik ga afsluiten en richting huis!
Morgen laatste betaalde fok dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne avond schatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zat er ook tussenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat de vrouwen hier ook wel gek van me worden na al die achtervolgingen.
Ik probeerde je sproetjes te vindenquote:
*mept*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fijne avond schat
Tot morgen
Ik ben er pas om 12.00 want dan begin ik met werken![]()
Zie je morgen vrolijk en onbetaald weer terug in dit topic!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, wie zal het zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, ik ren ze lokaal achterna. Ik denk niet dat jij hier werkt (toch?!)
volgens mij vind jij het gewoon leuk om achterna gezeten te wordenquote:
en kijk je dan elke keer Harry potter ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
volgens mij vind jij het gewoon leuk om achterna gezeten te worden
Ze wordt door Harry Potter achterna gezeten ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en kijk je dan elke keer Harry potter ?
dan was het toch teveel mangotheequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze wordt door Harry Potter achterna gezeten ?![]()
Ik snap nog steeds niet whats the deal with the thee !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan was het toch teveel mangothee
Goede reis and enjoy the music!quote:
Die thee is.... magischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet whats the deal with the thee !!
pssstt je hebt een PMquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goede reis and enjoy the music!![]()
ja heb je nog een beetje ?quote:
Zolang ze niet harder kunnen rennen als ik maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
volgens mij vind jij het gewoon leuk om achterna gezeten te worden
Maar ik was met de auto vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang ze niet harder kunnen rennen als ik maak ik me geen zorgen
heb je er vaak last van dan ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang ze niet harder kunnen rennen als ik maak ik me geen zorgen
Nee, ik maak gekheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je er vaak last van dan ?
Nou uhhh. Zo dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:10 schreef B_BOY het volgende:
ja hioe moet ik het zeggen. hang nog steeds voor de pc.
hadde ze dat eerst niet bij mythbusters getest?? (maar dat had te maken met warmte)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge heb ik weer. had ik vd week zon blik croissants voor in de oven gehaald.
hoor ik net een klap. ga ik kijken , is het gaan rijzen in dat blik, blik opengeblazen.
ok anders kwam ik ff langsquote:
nee ik heb alles net in de bak gehooit. smerige zooi. en trouwens mn camera is kapotquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hadde ze dat eerst niet bij mythbusters getest?? (maar dat had te maken met warmte)
enne fotows van maken. en brief schrijven, fotows en blik en brief opsturen en nieuwe eisen.
die croissants zijn echt lekker![]()
I see dead people....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:20 schreef Druus het volgende:
Wednesday, January 11, 1994
Seconds left to live...
0
![]()
je moet wel doortrekken als je geweest bent hehquote:
ja of mijn buurmeisje toch maar es uit het raam gooien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet wel doortrekken als je geweest bent heh
mijn zus is eten aant koken en ik wacht dus maar af.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff iedereen gaat maar naar huis of eten. En ik zit hier nog tot 19.00
Hmm ik zou er niet aan moeten denken als mijn zus eten gaat koken, dan ga ik direct naar de snackbarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn zus is eten aant koken en ik wacht dus maar af.
mijn zus doet een poging tot, en na het eten ga ik toch nog even bij iemand op bezoek en dan kom ik langs de mac drivequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmm ik zou er niet aan moeten denken als mijn zus eten gaat koken, dan ga ik direct naar de snackbar
Nee das een grapje, mijn zus kan best wel koken
dus als het niet lekker was kun je altijd nog even door de drive heenrijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn zus doet een poging tot, en na het eten ga ik toch nog even bij iemand op bezoek en dan kom ik langs de mac drive![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goede reis and enjoy the music!![]()
Morgen zwaai ik wel naar je vanaf de andere kant van kantoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zal wat zijn, zit ik gewoon met een collega te FOKken
Ben er weer
Pannekoeken gebakkenquote:
Dus ik kan gewoon ongegeneerd verder FOKken op 't werk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Morgen zwaai ik wel naar je vanaf de andere kant van kantoor
Nee, woon niet in Brabant
Welkom thuis
Welkomquote:
Leuw Linxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon ongegeneerd verder FOKken op 't werk?
Dank je.
[..]
Welkom.
Gisteren pannenkoeken gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Pannekoeken gebakken![]()
En ja, was errug lekker!
Jij al gegeten?
Je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dus ik kan gewoon ongegeneerd verder FOKken op 't werk?
Dank je.
Zo, doe maar luxe op je vrije dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gisteren pannenkoeken gehad.
Vanmiddag heb ik pasta gehad en zonet nasi
Twee keer warm.. Ach
*Zweet van voorhoofd veegt*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken
En dan beschuldig je míj van doordenken...quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dan beschuldig je míj van doordenken...
Ik las "Mangootje weg?"quote:
Ik ben pas jarig geweest joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:30 schreef Seventees het volgende:
Ik edit altijd. Dat weet je, toch?
'Mangootje weg'. Hij moet niet mooier worden
Wanneer ben je jarig? Zak vol mangothee ga je krijgen!
Houd je het uit tot Sinterklaas?quote:
De vraag is, houdt Sinterklaas het uit tot mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Houd je het uit tot Sinterklaas?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:18 schreef draaijer het volgende:
Voor de personen die geen reet te doen hebben -> Hebben jullie geen ambitie
Geen plakjes kaas in ieder gevalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:27 schreef Seventees het volgende:
Van die leuke oneliners waar niemand iets voor koopt.
Ik begrijp werkelijk niet dat je geen reet te doen hebt op je werk. Er zijn toch tal van dingen die je kan verzinnen of kan doen. Met je handen over elkaar zitten doe je thuis maar..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:25 schreef Lynx666 het volgende:
Met ambitie alleen komt er geen plakje kaas op m'n boterham. En m'n honger zet ik niet een paar maanden op hold.
Plus vakantietijd -> minder werk.
Gebrek aan creativiteit?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Seventees het volgende:
Hij bedoelt dat je ook wel de prullenbakken kunt legen, toner kunt vervangen, collega's kunt helpen of je collega's van koffie kunt voorzien, denk ik.
Dat laatste is niet zo nuttig
Maar wat dat met ambitie te maken heeft?
Dan moet je maar beter je best doen om het te begrijpenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet dat je geen reet te doen hebt op je werk. Er zijn toch tal van dingen die je kan verzinnen of kan doen. Met je handen over elkaar zitten doe je thuis maar..
Ahh lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Half uurtje eerder deze week.
Borrelen met klant vanmiddag.
Ik vond t al zo rustigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal, we zijn er weer. helaas wat later vandaag , dus moet ook langer blijven
ah oke, staat de koffie klaar ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vond t al zo rustigGoeiemorgen
![]()
Ik ben het welkomstcomité vandaag![]()
Mijne is nog stil.. heb wel een leuk evenementje te organiseren gekregen, dus ik zal niet de hele dag geen reet uitvoerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:42 schreef Lynx666 het volgende:
M'n telefoon ging...
Dat betekent: WERK!
koffie? mangothee!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke, staat de koffie klaar ?
Het zijn 2 briefings waar voor beide 3 uur staan. Denk dat ik ze binnen de helft van de tijd al gedaan kan hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijne is nog stil.. heb wel een leuk evenementje te organiseren gekregen, dus ik zal niet de hele dag geen reet uitvoeren
Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het zijn 2 briefings waar voor beide 3 uur staan. Denk dat ik ze binnen de helft van de tijd al gedaan kan hebben![]()
nee man, dan lig ik voor 9 uur weer onder zeilquote:
Zo veeleisend zijn we toch niet op mangotheegebied?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Succes
Mangotheevrouwtje slaapt misschien nog? Of is aan het werk? Of heeft het helemaal gehad met ons, luie honden die we zijn![]()
misschien mangos aan het plukken ? de thee ging erg hard gisterenquote:
Goeie. Als we echt ongerust worden kunnen we de politie tippen daar als eerst te gaan zoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien mangos aan het plukken ? de thee ging erg hard gisteren
Oh, dan kan het wel even duren, zulke exotische mango's haal je niet even bij de plaatselijke mangoboerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien mangos aan het plukken ? de thee ging erg hard gisteren
water met bubbels ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeie. Als we echt ongerust worden kunnen we de politie tippen daar als eerst te gaan zoeken![]()
Ondertussen neem ik nog een lekker verfrissend glaasje water
uitkijken dat je niet teveel drinkt, anders blijf je naar de wc gaan. dat spul is nog erger dan bierquote:
Heb er met bier toch wat meer last van hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uitkijken dat je niet teveel drinkt, anders blijf je naar de wc gaan. dat spul is nog erger dan bier
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
Mangotheevrouwtje slaapt misschien nog?
Snijbonen/spruitjes...quote:Of is aan het werk?
Stelletje luie vlegels! Het is dat ik m'n thee kwijt moetquote:Of heeft het helemaal gehad met ons, luie honden die we zijn![]()
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonenquote:
Ahh dat heb ik even gemist. Maar als we geen 'werk' meer gaan gebruiken kan t best een onbegrijpbaar topic voor buitenstaanders worden. Geen reet te doen op je snijboon? Maffe reeksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonen
WL! Jij doet ook weer niet zeker, hè?
bah spruitjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Was dat maar zo
[..]
Snijbonen/spruitjes...
Dusse
[..]
Stelletje luie vlegels! Het is dat ik m'n thee kwijt moet
ja ik val idd weer in herhaling. dus moet jij me weer bezig houden vandaagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonen
WL! Jij doet ook weer niets zeker?
ggggggggggggggggoeeeeeeeeeeeeeeeeeeieemorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik meld me voor mijn ALLERLAATSTE BETAALDE FOK DAG!![]()
Helleuwwwww![]()
leuk hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo zit net die posts van draaier te lezen. ook een vrolijke gast zeg.
Hooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ggggggggggggggggoeeeeeeeeeeeeeeeeeeieemorgen![]()
![]()
![]()
Gooooeiemorgennnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Helleuwwwww![]()
Helleuwquote:
Zielige kerel was dat gisterenquote:
zn signature zegt al genoeg denk ikquote:
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zn signature zegt al genoeg denk ik
Da's de grap juistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijn![]()
ach er zitten er wel meer hier op fok, als je sommige reakties leest. hij komt er wel voor uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijn![]()
zal ik een Malibu voor je inschenken ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar blijft mn zus met de thee trouwens?
Ik heb dorst!
![]()
Doe maar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik een Malibu voor je inschenken ?
ok in dat geval gaan we even lam worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe maar...
Toch mn laatste werkdag![]()
Wil jij drinken dan lieverd?quote:
Goeiemorgenquote:
TUINbonen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
WL! Jij doet ook weer niets zeker?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Helleuwwwww![]()
Van Malibu kun je noooooooit te veel hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok in dat geval gaan we even lam worden.
* WhiteLightning schenkt stiekem teveel in
Hoi!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar blijft mn zus met de thee trouwens?
Ik heb dorst!
![]()
Hai lieverdquote:
oh ik moet nog uitkijken dus ? dadelijk drink je me onder de tafelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Van Malibu kun je noooooooit te veel hebben![]()
![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik moet nog uitkijken dus ? dadelijk drink je me onder de tafel
drink je alleen malibu ? of ook wat anders ???quote:
Ik lust wel een lekker glaasje whiskyquote:
Ik krijg er honger vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
Snijbonen zijn inderdaadmet gebakken aardappeltjes en kip-saté
![]()
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:35 schreef Seventees het volgende:
Mogge Lynx666
Tuinbonen
Ach, het is vrijdag!
Maak me gekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
Lynxxxxxx
![]()
Snijbonen zijn inderdaadmet gebakken aardappeltjes en kip-saté
![]()
ja hier nog een.quote:
Vanavond allemaal snijbonen, gebakken aardappels en kip-saté bij Magno!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier nog een.
heb geen ontbijt vandaag. eerder een grote lunch. de markt is er vandaag hier. denk dat het een broodje kebab wordt
Ik ga straks even een ontbijtje halen, als m'n collega er is. Ben benieuwd wat er vandaag weer in de aanbieding is hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier nog een.
heb geen ontbijt vandaag. eerder een grote lunch. de markt is er vandaag hier. denk dat het een broodje kebab wordt
Nou... oké, omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:
Ik drink eigenlijk alles,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drink je alleen malibu ? of ook wat anders ???
en is dit kratje genoeg ? [afbeelding]
tegen de tijd dat ik aankom is het koud.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vanavond allemaal snijbonen, gebakken aardappels en kip-saté bij Magno!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer whiskey in huis halenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lust wel een lekker glaasje whisky![]()
Maar ik ben niet zo kieskeurig, ik drink wel even een glaasje Malibu mee
ook geen rose ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alles,
zolang het maar geen bier, whiskey, jenever is..
en pure wijn vind ik vies.. liever met een sapje er door![]()
Magno heeft ook een Magneequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik aankom is het koud.
Das dus niet alles hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alles,
zolang het maar geen bier, whiskey, jenever is..
en pure wijn vind ik vies.. liever met een sapje er door![]()
Kom op zeg, ben nog geen 50...quote:
Ik ga vandaag helemaal los!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou... oké, omdat je het zo vriendelijk vraagt
Koekie?
Bijdehandje...quote:
Liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer whiskey in huis halen
Eindelijk iemand die bij me in bed kan slapen en m'n koude voeten warm kan makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik kom bij je wonen denk ik. Lekker eten en drinken, ik ben verkocht![]()
mja je mist wat gewoon. anders moeten we samen maar ter demonstratie een fles leegdrinkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben nog geen 50...![]()
Zet maar naast de malibu,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je mist wat gewoon. anders moeten we samen maar ter demonstratie een fles leegdrinken
ga je nog rare dingen doen van al die drank ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zet maar naast de malibu,
is vandaag toch al geen redden meer aan *hips*![]()
Een perfect match, daar ben ik toevallig uitermate geschikt voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die bij me in bed kan slapen en m'n koude voeten warm kan maken![]()
Present!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Duurt nog 30 jaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben nog geen 50...![]()
ah dan drinken wij de rose wel leegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duurt nog 30 jaar
(En ik ben bijna 30)
Eigenlijk heel normaal,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je nog rare dingen doen van al die drank ?
Jij bent nog een jonge twintiger zussiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duurt nog 30 jaar
(En ik ben bijna 30)
Nou, super! Deal!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een perfect match, daar ben ik toevallig uitermate geschikt voor![]()
Jij wilt tijdelijk niet toerekeningsvatbaar worden verklaard?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag helemaal los!!!
Dus doe er maar 2!!!
Word je al bang?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij wilt tijdelijk niet toerekeningsvatbaar worden verklaard?![]()
![]()
![]()
Wij zijn echt zusjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eigenlijk heel normaal,
Ben in het normale leven al zo raar
Ontzettend!quote:
nou dan zien we gelijk die foto van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wij zijn echt zusjes!
En doe maar geen rosé, tenzij je me op FP wil hebben
Met een balkjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan zien we gelijk die foto van je![]()
het is een begin toch ?quote:
Weet je zeker dat je collega's niet stiekem van de mangothee gesnoept hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n briefings van een uur geleden.
Hoe immens groot zijn jouw ogen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:05 schreef Seventees het volgende:
Balkje? Groot zwart blok zal je bedoelen
Ik heb het hele bedrijf van die mangothee voorzien. Het is hier een feest als nooit tevorenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je collega's niet stiekem van de mangothee gesnoept hebben?
oh ja...... zo te zien missen wij de pretquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het hele bedrijf van die mangothee voorzien. Het is hier een feest als nooit tevoren
Op de afdeling hiernaast, net foto genomen:
[afbeelding]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe immens groot zijn jouw ogen dan?
Gezellig daarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja...... zo te zien missen wij de pret![]()
Soms moet je je gewoon laten gaan hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn
Precies! Koekje? (of 2?)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Soms moet je je gewoon laten gaan hoorHet leven is al voorspelbaar genoeg
Goed punt welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Soms moet je je gewoon laten gaan hoorHet leven is al voorspelbaar genoeg
ja precies. ik heb gelijk mn kleren maar uitgetrokken. verwacht toch niemand. aan de andere kant , niemand die mij hier zietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed punt welZo zat ik laatst in een tram die opeens achteruit reed. Beste tramritje van m'n leven. Als iedereen nou es iets leuks deed dat niemand had verwacht
Een stap in de goede richting. Als je gewoon even een blokje omgaat nu heb je toch weer een speciale dag gegeven aan de mensen die je zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. ik heb gelijk mn kleren maar uitgetrokken. verwacht toch niemand. aan de andere kant , niemand die mij hier ziet
er zit hier een sociale werkplaats achter. dus ik denk dat dat niet een goed idee isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een stap in de goede richting. Als je gewoon even een blokje omgaat nu heb je toch weer een speciale dag gegeven aan de mensen die je zien.
suc6quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag solicitatie.
Hm. Misschien niet inderdaad. Ach, dan blijven we lekker in de sleur van het nietsdoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zit hier een sociale werkplaats achter. dus ik denk dat dat niet een goed idee is
ja het is inmiddels routine geworden. hoef er niets voor te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hm. Misschien niet inderdaad. Ach, dan blijven we lekker in de sleur van het nietsdoen.
Dat klinkt ergens heel logischquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het is inmiddels routine geworden. hoef er niets voor te doen
Ik niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
pfff is iedereen aan het werk ofzo ?
zo danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Lynx666 het volgende:
Werk. Deadline 17.00u. De enige opdracht van vandaag. Hooguit 1,5u werk. Dat wordt uitsmeren.
ja Kuno en Tear R.I.P.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik niet meer![]()
Maar het is wel erg rustig hier vandaagKomt ook wel omdat we Kuno en Tear missen natuurlijk
![]()
Dat gaat niet lukken. De borrel om 16.30 is verplichte kostquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo danmisschien kan je wat overwerk erbij creeeren
rip voor de nabestaandenquote:
Je hebt t maar zwaar hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. De borrel om 16.30 is verplichte kost![]()
.
als we hier een borrel hebben wordt er geen alcohol geschonken. met dank aan de amerikanenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. De borrel om 16.30 is verplichte kost![]()
.
volgende week is mn chef weer terug, en die doet vaak moeiijk, en vindt dat ik moet werken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
rip voor de nabestaanden![]()
Volgende week wordt helemaal leuk hier trouwens, waar ik nu nog wat collega's om me heen heb zijn die volgende week (bijna) allemaal op vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |