leuk hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo zit net die posts van draaier te lezen. ook een vrolijke gast zeg.
Hooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ggggggggggggggggoeeeeeeeeeeeeeeeeeeieemorgen![]()
![]()
![]()
Gooooeiemorgennnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik meld me voor mijn ALLERLAATSTE BETAALDE FOK DAG!![]()
Helleuwwwww![]()
Helleuwquote:
Zielige kerel was dat gisterenquote:
zn signature zegt al genoeg denk ikquote:
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zn signature zegt al genoeg denk ik
Da's de grap juistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijn![]()
ach er zitten er wel meer hier op fok, als je sommige reakties leest. hij komt er wel voor uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijn![]()
zal ik een Malibu voor je inschenken ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar blijft mn zus met de thee trouwens?
Ik heb dorst!
![]()
Doe maar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik een Malibu voor je inschenken ?
ok in dat geval gaan we even lam worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe maar...
Toch mn laatste werkdag![]()
Wil jij drinken dan lieverd?quote:
Goeiemorgenquote:
TUINbonen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonen
WL! Jij doet ook weer niets zeker?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik meld me voor mijn ALLERLAATSTE BETAALDE FOK DAG!![]()
Helleuwwwww![]()
Van Malibu kun je noooooooit te veel hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok in dat geval gaan we even lam worden.
* WhiteLightning schenkt stiekem teveel in
Hoi!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar blijft mn zus met de thee trouwens?
Ik heb dorst!
![]()
Hai lieverdquote:
oh ik moet nog uitkijken dus ? dadelijk drink je me onder de tafelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Van Malibu kun je noooooooit te veel hebben![]()
![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik moet nog uitkijken dus ? dadelijk drink je me onder de tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |