Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het zijn 2 briefings waar voor beide 3 uur staan. Denk dat ik ze binnen de helft van de tijd al gedaan kan hebben![]()
nee man, dan lig ik voor 9 uur weer onder zeilquote:
Zo veeleisend zijn we toch niet op mangotheegebied?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Succes
Mangotheevrouwtje slaapt misschien nog? Of is aan het werk? Of heeft het helemaal gehad met ons, luie honden die we zijn![]()
misschien mangos aan het plukken ? de thee ging erg hard gisterenquote:
Goeie. Als we echt ongerust worden kunnen we de politie tippen daar als eerst te gaan zoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien mangos aan het plukken ? de thee ging erg hard gisteren
Oh, dan kan het wel even duren, zulke exotische mango's haal je niet even bij de plaatselijke mangoboerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien mangos aan het plukken ? de thee ging erg hard gisteren
water met bubbels ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeie. Als we echt ongerust worden kunnen we de politie tippen daar als eerst te gaan zoeken![]()
Ondertussen neem ik nog een lekker verfrissend glaasje water
uitkijken dat je niet teveel drinkt, anders blijf je naar de wc gaan. dat spul is nog erger dan bierquote:
Heb er met bier toch wat meer last van hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uitkijken dat je niet teveel drinkt, anders blijf je naar de wc gaan. dat spul is nog erger dan bier
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
Mangotheevrouwtje slaapt misschien nog?
Snijbonen/spruitjes...quote:Of is aan het werk?
Stelletje luie vlegels! Het is dat ik m'n thee kwijt moetquote:Of heeft het helemaal gehad met ons, luie honden die we zijn![]()
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonenquote:
Ahh dat heb ik even gemist. Maar als we geen 'werk' meer gaan gebruiken kan t best een onbegrijpbaar topic voor buitenstaanders worden. Geen reet te doen op je snijboon? Maffe reeksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonen
WL! Jij doet ook weer niet zeker, hè?
bah spruitjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Was dat maar zo
[..]
Snijbonen/spruitjes...
Dusse
[..]
Stelletje luie vlegels! Het is dat ik m'n thee kwijt moet
ja ik val idd weer in herhaling. dus moet jij me weer bezig houden vandaagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonen
WL! Jij doet ook weer niets zeker?
ggggggggggggggggoeeeeeeeeeeeeeeeeeeieemorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik meld me voor mijn ALLERLAATSTE BETAALDE FOK DAG!![]()
Helleuwwwww![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |