leuk hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo zit net die posts van draaier te lezen. ook een vrolijke gast zeg.
Hooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ggggggggggggggggoeeeeeeeeeeeeeeeeeeieemorgen![]()
![]()
![]()
Gooooeiemorgennnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik meld me voor mijn ALLERLAATSTE BETAALDE FOK DAG!![]()
Helleuwwwww![]()
Helleuwquote:
Zielige kerel was dat gisterenquote:
zn signature zegt al genoeg denk ikquote:
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zn signature zegt al genoeg denk ik
Da's de grap juistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijn![]()
ach er zitten er wel meer hier op fok, als je sommige reakties leest. hij komt er wel voor uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat ie dan ook echt zo'n oppervlakkige klootzak blijkt te zijn![]()
zal ik een Malibu voor je inschenken ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar blijft mn zus met de thee trouwens?
Ik heb dorst!
![]()
Doe maar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik een Malibu voor je inschenken ?
ok in dat geval gaan we even lam worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe maar...
Toch mn laatste werkdag![]()
Wil jij drinken dan lieverd?quote:
Goeiemorgenquote:
TUINbonen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Magnootje vond dat 'Werk' klonk als iets smerigs. Ik opperde spruitjes. Lynx666 hekelt snijbonen
WL! Jij doet ook weer niets zeker?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik meld me voor mijn ALLERLAATSTE BETAALDE FOK DAG!![]()
Helleuwwwww![]()
Van Malibu kun je noooooooit te veel hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok in dat geval gaan we even lam worden.
* WhiteLightning schenkt stiekem teveel in
Hoi!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar blijft mn zus met de thee trouwens?
Ik heb dorst!
![]()
Hai lieverdquote:
oh ik moet nog uitkijken dus ? dadelijk drink je me onder de tafelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Van Malibu kun je noooooooit te veel hebben![]()
![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik moet nog uitkijken dus ? dadelijk drink je me onder de tafel
drink je alleen malibu ? of ook wat anders ???quote:
Ik lust wel een lekker glaasje whiskyquote:
Ik krijg er honger vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
Snijbonen zijn inderdaadmet gebakken aardappeltjes en kip-saté
![]()
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:35 schreef Seventees het volgende:
Mogge Lynx666
Tuinbonen
Ach, het is vrijdag!
Maak me gekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
Lynxxxxxx
![]()
Snijbonen zijn inderdaadmet gebakken aardappeltjes en kip-saté
![]()
ja hier nog een.quote:
Vanavond allemaal snijbonen, gebakken aardappels en kip-saté bij Magno!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier nog een.
heb geen ontbijt vandaag. eerder een grote lunch. de markt is er vandaag hier. denk dat het een broodje kebab wordt
Ik ga straks even een ontbijtje halen, als m'n collega er is. Ben benieuwd wat er vandaag weer in de aanbieding is hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier nog een.
heb geen ontbijt vandaag. eerder een grote lunch. de markt is er vandaag hier. denk dat het een broodje kebab wordt
Nou... oké, omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:
Ik drink eigenlijk alles,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drink je alleen malibu ? of ook wat anders ???
en is dit kratje genoeg ? [afbeelding]
tegen de tijd dat ik aankom is het koud.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vanavond allemaal snijbonen, gebakken aardappels en kip-saté bij Magno!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vanavond allemaal snijbonen, gebakken aardappels en kip-saté bij Magno!![]()
Ik zal de volgende keer whiskey in huis halenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lust wel een lekker glaasje whisky![]()
Maar ik ben niet zo kieskeurig, ik drink wel even een glaasje Malibu mee
ook geen rose ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alles,
zolang het maar geen bier, whiskey, jenever is..
en pure wijn vind ik vies.. liever met een sapje er door![]()
Magno heeft ook een Magneequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik aankom is het koud.
Das dus niet alles hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alles,
zolang het maar geen bier, whiskey, jenever is..
en pure wijn vind ik vies.. liever met een sapje er door![]()
Kom op zeg, ben nog geen 50...quote:
Ik ga vandaag helemaal los!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou... oké, omdat je het zo vriendelijk vraagt
Koekie?
Bijdehandje...quote:
Liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer whiskey in huis halen
Eindelijk iemand die bij me in bed kan slapen en m'n koude voeten warm kan makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik kom bij je wonen denk ik. Lekker eten en drinken, ik ben verkocht![]()
mja je mist wat gewoon. anders moeten we samen maar ter demonstratie een fles leegdrinkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben nog geen 50...![]()
Zet maar naast de malibu,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je mist wat gewoon. anders moeten we samen maar ter demonstratie een fles leegdrinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |