Doei Doei , fijne avond , en droomse vannachtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
Ik ga afsluiten en richting huis!
Morgen laatste betaalde fok dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne avond schatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zat er ook tussenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat de vrouwen hier ook wel gek van me worden na al die achtervolgingen.
Ik probeerde je sproetjes te vindenquote:
*mept*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fijne avond schat
Tot morgen
Ik ben er pas om 12.00 want dan begin ik met werken![]()
Zie je morgen vrolijk en onbetaald weer terug in dit topic!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieve zussie
Lieve andere mensjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, wie zal het zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, ik ren ze lokaal achterna. Ik denk niet dat jij hier werkt (toch?!)
volgens mij vind jij het gewoon leuk om achterna gezeten te wordenquote:
en kijk je dan elke keer Harry potter ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
volgens mij vind jij het gewoon leuk om achterna gezeten te worden
Ze wordt door Harry Potter achterna gezeten ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en kijk je dan elke keer Harry potter ?
dan was het toch teveel mangotheequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze wordt door Harry Potter achterna gezeten ?![]()
Ik snap nog steeds niet whats the deal with the thee !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan was het toch teveel mangothee
Goede reis and enjoy the music!quote:
Die thee is.... magischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet whats the deal with the thee !!
pssstt je hebt een PMquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goede reis and enjoy the music!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |