Zolang ze niet harder kunnen rennen als ik maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
volgens mij vind jij het gewoon leuk om achterna gezeten te worden
Maar ik was met de auto vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang ze niet harder kunnen rennen als ik maak ik me geen zorgen
heb je er vaak last van dan ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang ze niet harder kunnen rennen als ik maak ik me geen zorgen
Nee, ik maak gekheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je er vaak last van dan ?
Nou uhhh. Zo dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:10 schreef B_BOY het volgende:
ja hioe moet ik het zeggen. hang nog steeds voor de pc.
hadde ze dat eerst niet bij mythbusters getest?? (maar dat had te maken met warmte)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge heb ik weer. had ik vd week zon blik croissants voor in de oven gehaald.
hoor ik net een klap. ga ik kijken , is het gaan rijzen in dat blik, blik opengeblazen.
ok anders kwam ik ff langsquote:
nee ik heb alles net in de bak gehooit. smerige zooi. en trouwens mn camera is kapotquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hadde ze dat eerst niet bij mythbusters getest?? (maar dat had te maken met warmte)
enne fotows van maken. en brief schrijven, fotows en blik en brief opsturen en nieuwe eisen.
die croissants zijn echt lekker![]()
I see dead people....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:20 schreef Druus het volgende:
Your Personal Day of Death is...
Wednesday, January 11, 1994
Seconds left to live...
0
![]()
je moet wel doortrekken als je geweest bent hehquote:
ja of mijn buurmeisje toch maar es uit het raam gooien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet wel doortrekken als je geweest bent heh
mijn zus is eten aant koken en ik wacht dus maar af.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff iedereen gaat maar naar huis of eten. En ik zit hier nog tot 19.00
Hmm ik zou er niet aan moeten denken als mijn zus eten gaat koken, dan ga ik direct naar de snackbarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn zus is eten aant koken en ik wacht dus maar af.
mijn zus doet een poging tot, en na het eten ga ik toch nog even bij iemand op bezoek en dan kom ik langs de mac drivequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmm ik zou er niet aan moeten denken als mijn zus eten gaat koken, dan ga ik direct naar de snackbar
Nee das een grapje, mijn zus kan best wel koken
dus als het niet lekker was kun je altijd nog even door de drive heenrijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn zus doet een poging tot, en na het eten ga ik toch nog even bij iemand op bezoek en dan kom ik langs de mac drive![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goede reis and enjoy the music!![]()
Morgen zwaai ik wel naar je vanaf de andere kant van kantoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zal wat zijn, zit ik gewoon met een collega te FOKken
Ben er weer
Pannekoeken gebakkenquote:
Dus ik kan gewoon ongegeneerd verder FOKken op 't werk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Morgen zwaai ik wel naar je vanaf de andere kant van kantoor
Nee, woon niet in Brabant
Welkom thuis
Welkomquote:
Leuw Linxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon ongegeneerd verder FOKken op 't werk?
Dank je.
[..]
Welkom.
Gisteren pannenkoeken gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Pannekoeken gebakken![]()
En ja, was errug lekker!
Jij al gegeten?
Je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dus ik kan gewoon ongegeneerd verder FOKken op 't werk?
Dank je.
Zo, doe maar luxe op je vrije dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gisteren pannenkoeken gehad.
Vanmiddag heb ik pasta gehad en zonet nasi
Twee keer warm.. Ach
*Zweet van voorhoofd veegt*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken
En dan beschuldig je míj van doordenken...quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dan beschuldig je míj van doordenken...
Ik las "Mangootje weg?"quote:
Ik ben pas jarig geweest joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:30 schreef Seventees het volgende:
Ik edit altijd. Dat weet je, toch?
'Mangootje weg'. Hij moet niet mooier worden
Wanneer ben je jarig? Zak vol mangothee ga je krijgen!
Houd je het uit tot Sinterklaas?quote:
De vraag is, houdt Sinterklaas het uit tot mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Houd je het uit tot Sinterklaas?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:18 schreef draaijer het volgende:
Voor de personen die geen reet te doen hebben -> Hebben jullie geen ambitie
Geen plakjes kaas in ieder gevalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:27 schreef Seventees het volgende:
Van die leuke oneliners waar niemand iets voor koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |