Doe maar een topic report dat die gesloten mag worden, deze is beterquote:
gek zeg, mijne heeft geen rooie kruisjes of rondslingerende '[quote]'squote:Op maandag 13 augustus 2007 08:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe maar een topic report dat die gesloten mag worden, deze is beter
Ik zie hier ook geen rode kruizen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gek zeg, mijne heeft geen rooie kruisjes of rondslingerende '[quote]'s![]()
Goed idee, dan hoeft m'n systeembeheerder zich niet te melden in dit topic vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie hier ook geen rode kruizen hoor![]()
Bel je systeembeheerder op. Je hebt een internet probleem
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 10 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 201 Dylanesque
én ik ben zo stom om in jouwe te gaan postenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
en de mijne heeft een deel 1 erbij staan. Denk dat we wel weer over de meerdere delen heen gaan vandaag
En ik heb de mangothee afbeelding erbij staan. Niet dat ik weet waarom die er staat maar goed
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed idee, dan hoeft m'n systeembeheerder zich niet te melden in dit topic vandaag![]()
je hebt concurrentie trouwens:
[..]
Dat wel, en doordat ik de hele dag echt geen reet te doen had.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar dat kwam natuurlijk wel omdat ik vrijdag om 12 uur mocht beginnen en eigenlijk de hele dag ge-gamed heben niet op FOK! heb rondgehangen
Oftewel we gaan in deze verder, ik heb van jou topic al een topicreport gemaakt dat hij gesloten kan wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
én ik ben zo stom om in jouwe te gaan posten
Ik denk dat ik vandaag ook echt niets te doen heb, mn baas is 3 weken op vakantie dus ik heb de eer om van 7.45 tot 19.00 hier te zitten vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wel, en doordat ik de hele dag echt geen reet te doen had.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel we gaan in deze verder, ik heb van jou topic al een topicreport gemaakt dat hij gesloten kan worden
aaah niet huilen alles komt goedquote:
Beetje zelfde verhaal hier, baas op vakantie, alleen hoef ik nog steeds maar tot 16:30. Nog even afwachten of t nog steeds zo rustig is..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag ook echt niets te doen heb, mn baas is 3 weken op vakantie dus ik heb de eer om van 7.45 tot 19.00 hier te zitten vandaag
m'n topic wat doe jequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aaah niet huilen alles komt goed
Zet maar op je lijstje erbij : Hele dag FOK!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:27 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht éven wat te doen te hebben. Bekijk ik de briefing, blijk ik het vrijdag al gedaan te hebbenstreep
Dat sowiesoquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zet maar op je lijstje erbij : Hele dag FOK!
Niemand die je daar een lekkere massage kan geven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oh en dan ben ik nog vergeten te melden dat ik nu overal spierpijn heb
Wat ben ik toe aan weekend zeg
Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niemand die je daar een lekkere massage kan geven?
Ik wilde het net vragenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn magnolia of Seventees als je ze nodig hebt ?
Weet iemand waar hij het over heeft ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:34 schreef hugecooll het volgende:
P.I. Torentijd, 's nachts geen donder te doen behalve films kijken
Ah zeg dat dan !quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:39 schreef hugecooll het volgende:
Penitentiaire Inrichting Torentijd, oftewel de gevangenis van Middelburg
Onbetaald FOK!kenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:42 schreef hugecooll het volgende:
Nu zit ik thuis
Geen internet @ werk
Zeer spannend werk dus !quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:45 schreef hugecooll het volgende:
Mja, films kijken he...af en toe eens een rondje lopen wat eigenlijk overbodig is aangezien iedereen in zijn cel ligt te pitten
Op die ene cel na, waar men achter de wc de muur aan het doorgraven is met een lepelquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:45 schreef hugecooll het volgende:
Mja, films kijken he...af en toe eens een rondje lopen wat eigenlijk overbodig is aangezien iedereen in zijn cel ligt te pitten
Voelt goed he ?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb werk![]()
Ik mag lekker wat bijeenkomsten organiseren, maar de mailtjes zijn er al voor gestuurd zojuist.. nu is het dus wachten op antwoord
Dus eigenlijk weer geen reet te doen![]()
Jij kijkt echt teveel filmsquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Op die ene cel na, waar men achter de wc de muur aan het doorgraven is met een lepel
Alleen in filmsquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Op die ene cel na, waar men achter de wc de muur aan het doorgraven is met een lepel
Eigenlijk voelt het als iets waar ik het gevoel van heb constant mee bezig te moeten zijn, maar eigenlijk heel makkelijk is en maar een paar minuten werk oplevert. Maar het hangt nu wel als verantwoordelijkheid achterin m'n hoofdquote:
Dan zijn ze tenminste wel samen !quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alleen in filmsAchter de wc zit de muur naar de cel naast hem
Zal dat even tegenvallen voor de graverquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alleen in filmsAchter de wc zit de muur naar de cel naast hem
Ik weet precies wat je bedoeld ! Moet je mn verhaal hier net iets boven maar even lezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen,
ik ben er ook weer. Voel me net Robocop. kan mn armen zowat niet bewegen lol kut verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |