Kan ik mee levenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe ik ook
En juf gaat lekker zitten fokken![]()
We gaan ook rekenen en taal doen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lijkt meer op een vakantie!
Zet ze gewoon echt aan het werk![]()
![]()
Mooie tijd was dat, toen dat je enige vakken warenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We gaan ook rekenen en taal doen..![]()
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef Seventees het volgende:
Zussieeeeeeeeeeee!!!
Heb je gemist! Hoe ging het gisteren?
Zussieeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef Seventees het volgende:
Zussieeeeeeeeeeee!!!
Heb je gemist! Hoe ging het gisteren?
En ik mag drama geven, biologie, geschiedenis, schrijven, begrijpend lezen, muziekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, toen dat je enige vakken waren![]()
haha weer betaaldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe ik ook
En juf gaat lekker zitten fokken![]()
Kijk, jij kan je lol op komende tijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En ik mag drama geven, biologie, geschiedenis, schrijven, begrijpend lezen, muziek![]()
Hallo tearquote:
Krijg een eenmalig studiebedrag....quote:
Daar heb ik 2 jaar over gedaan, jij nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hallo tear![]()
![]()
Ik wil vandaag m'n 1000e post halen![]()
Zijn m'n lievelingsvakken dus jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk, jij kan je lol op komende tijd
Gisteren was het een beetje druk dus ik was gewoon eens echt aan het werk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ook Tear er weer, ik was bang dat jullie allemaal wegbleven![]()
Baas boven baasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 jaar over gedaan, jij nog geen 2 weken![]()
Dat is een feestje waardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hallo tear![]()
![]()
Ik wil vandaag m'n 1000e post halen![]()
Wat zou je zonder dit topic moetenquote:
Typen voor schoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zou je zonder dit topic moeten
Jazekerquote:
Dan kun je toch beter hier tikkenquote:
Heb je een emmertje nodig ?quote:
Lief hoorquote:
Yepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter hier tikken![]()
Wat leuk! Welke klas geef je les?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zussieeeeeeeeee
Jou ook gemist hebt!![]()
Was leuk, lokaal is nog wel wat leeg..
Dus ik ga met ze knutselen, kan dat mooi voor de ramen
En koop nog een paar leuke posters...
Hoe is het daar?
Dat is een feestje waardquote:
En het voelde goed zeker ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Was de enige vrouw tussen al die mannen. Hahaha!
Joh t was zo rustig hier gistermiddag en vanochtend dat jullie aanwezigheid alleen al reden tot feest isquote:
Heb een groep 6, 6 jongens en 4 meisjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat leuk! Welke klas geef je les?
Met kinderen werken lijkt me zó'n heerlijk beroep
Je bent wel gemist hier
Was de enige vrouw tussen al die mannen. Hahaha!
Aaah jij bent liefquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh t was zo rustig hier gistermiddag en vanochtend dat jullie aanwezigheid alleen al reden tot feest is
10 kids in een klas ? Vroeger toen ik op de basisschool zat zat ik met 18 kids in de klas en dat vonden ze al weinigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb een groep 6, 6 jongens en 4 meisjes
Ik vind het ook echt het leukste wat er is... Altijd gein met ze
Ik bén gemist of héb ik wat gemist?
Zijn allemaal buitenlandse kindjes, dus ze zijn druk voor 2.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
10 kids in een klas ? Vroeger toen ik op de basisschool zat zat ik met 18 kids in de klas en dat vonden ze al weinig
Streng zijn ! zet ze in de hoek !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn allemaal buitenlandse kindjes, dus ze zijn druk voor 2.
Ik heb er dus 20![]()
Het was gisteren zo saai dat we eraan dachten om het topic op te doekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb een groep 6, 6 jongens en 4 meisjes
Ik vind het ook echt het leukste wat er is... Altijd gein met ze
Ik bén gemist of héb ik wat gemist?
heb ook een lekker leeshoekje voor ze gemaakt met kussens..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Streng zijn ! zet ze in de hoek !
Ik wou dat ik vroeger zo'n lieve juffrouw had gehad![]()
![]()
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was gisteren zo saai dat we eraan dachten om het topic op te doeken
Dus íets gemist heb je in ieder geval niet!
ah alochtonen.............. nou succesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn allemaal buitenlandse kindjes, dus ze zijn druk voor 2.
Ik heb er dus 20![]()
En wij van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?
Ik hou van jullie![]()
Het was voornamelijk dat de meesten druk aan het werk waren en het topic maar niet vol kwamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?
Ik hou van jullie![]()
Ik was met pauzequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was voornamelijk dat de meesten druk aan het werk waren en het topic maar niet vol kwam
En toen hij eindelijk vol was, duurde het ruim een uur voor er een nieuwe werk geopend
Ik geloof er niks van. Na de eerste week vond iedereen je hier wel liefquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
heb ook een lekker leeshoekje voor ze gemaakt met kussens..
voordeel; als ze vervelend zijn kan ik ze ermee slaan![]()
![]()
ik ben niet lief als ik juf ben.. na de eerste week vinden ze me een rotjuf en veel te streng,
aan het einde van het jaar maak ik dat weer goed![]()
Hé, niets van dat gedoe in dit topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah alochtonen.............. nou succes
Of schrijf tenminste allochtonen goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hé, niets van dat gedoe in dit topic![]()
Sorry hoor, maar hier in het westen kijken we er anders tegen aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hé, niets van dat gedoe in dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |