Ik ga dapper mijn lot ondergaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik probeer m alleen maar z'n afspraak te laten doen vervallen, t was vandaag echt te saai hier.. ik wil niet nog meer mensen kwijtraken
kijk maar uit dan --->quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga dapper mijn lot ondergaan. Een knappe kop die mij van m'n missie weerhoudt
.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Seventees het volgende:
Magno heeft het erg druk met haar klasje...
Maar morgen is ze er weer
Wil je weten of je erin voor komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:32 schreef Seventees het volgende:
Heb je je testament al geschreven, Lynx666?
Goed plan, maar ik ga zo slapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:54 schreef Seventees het volgende:
Mannen (en dame, als ze dit leest!) ik ga mij eens verdiepen in een saai kuis boekje en zie jullie morgen weer!
Om 8:00 nog thuis zijn is alleen lekker als je nog slaaptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:04 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een luxe, ik zit gewoon nog thuis.
Ik kon anderhalf uur uitslapen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Om 8:00 nog thuis zijn is alleen lekker als je nog slaapt
Wilde nacht achter de rug?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:08 schreef DeToXiC het volgende:
De laatte ging vannacht om 01.44uur weg...![]()
Maar het was wel gezellig..wordt een zware dag vandaag!![]()
dat wordt dus een overdosis koffie vandaagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:08 schreef DeToXiC het volgende:
De laatte ging vannacht om 01.44uur weg...![]()
Maar het was wel gezellig..wordt een zware dag vandaag!![]()
Ik ben al bezig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt dus een overdosis koffie vandaag
Ik ook... Was wel erg vroeg vanochtend...of erg laat gister!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
denk ga s op tijd naar bed gisteren, maar ben nog moeier dan normaal
Ik werd helemaal fris en fruitig wakker vandaagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
denk ga s op tijd naar bed gisteren, maar ben nog moeier dan normaal
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik werd helemaal fris en fruitig wakker vandaagToen de deur uit om nat te regenen
![]()
Zit nu op te drogen![]()
Wat moeten we straks sowieso doen, als de vakantieperiode voorbij isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef DeToXiC het volgende:
Nee hoor, ik moest alleen ff gapen. Sorry!![]()
ik mis de gezusters...![]()
Een gele kikker als usericonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat moeten we straks sowieso doen, als de vakantieperiode voorbij is(behalve werken dan)
Helleuwquote:
Saai nog..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja hoorMet jou? Hoe is je klasje geworden?
Slim, zet ze maar lekker aan het werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Saai nog..
Ga maandag met ze knutselen
Om lekker voor de raampjes te hangen![]()
dat lijkt meer op een vakantie!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Saai nog..
Ga maandag met ze knutselen
Om lekker voor de raampjes te hangen![]()
Doe ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Slim, zet ze maar lekker aan het werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |