ik heb geen nagels meer over nu. zenuwslopend gewoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Lynx666 het volgende:
Ik was net bezig met een nieuw topic
Schandalig dat het zo lang moest duren!!
Een schande voor de Geen Reet Te Doen gilde.
Ik ben nog steeds collega's aan het verplicht afzeiken zo nu en dan, omdat ik allemaal klachten krijg nadat ze er zo'n rommeltje van makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:06 schreef Seventees het volgende:
I think... It's just a guess of course, we're all quite busy today. Actually getting some work done
ik had je toch gemeld dat je het nieuwe topic aan moest maken ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:08 schreef Dylanesque het volgende:
Ik was met pauze! Kom ik terug, is er een uur (!!!!) niet gepost !!
Ja maar dat las ik natuurlijk pas toen ik terugkwam van m'n pauze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had je toch gemeld dat je het nieuwe topic aan moest maken ?
agressietherapie dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds collega's aan het verplicht afzeiken zo nu en dan, omdat ik allemaal kalchten krijg nadat ze er zo'n rommeltje van maken![]()
ah oke het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja maar dat las ik natuurlijk pas toen ik terugkwam van m'n pauze.![]()
ah, bier en nootjes op tafelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb liever gezelligheidstherapie![]()
én mangoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, bier en nootjes op tafel
ja ik denk geef je gelijk maar de grootste. ben je weer ff voorzienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
flinke mango trouwens
Wat vind je van t mangotheestripje in de OPquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Ja...
We moeten de mangothee terugbrengen!
En die verboden koekjes van Lynx666
Anders zijn we verloren!!
*Melodramatisch arm tegen voorhoofd werpt*
* WhiteLightning start de begrafenismuziekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Ja...
We moeten de mangothee terugbrengen!
En die verboden koekjes van Lynx666
Anders zijn we verloren!!
*Melodramatisch arm tegen voorhoofd werpt*
* Dylanesque start de Indiana Jones-heldentunequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning] start de begrafenismuziek[/me]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat vind je van t mangotheestripje in de OP![]()
aaaii en nu gaat de zweep erover zeker ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque] start de Indiana Jones-heldentune[/me]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaaii en nu gaat de zweep erover zeker ?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
En die magnolia en een Seventeeslogo!
ff checken of ze een trouwring draagt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
leuk fotootje
waar kijkt deze gast naar?
[afbeelding]
![]()
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
leuk fotootje
[afbeelding]
![]()
Gluren in het minuscule roze handtasje of ze wel aan de condooms heeft gedacht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
leuk fotootje
[afbeelding]
![]()
nou... mss dat ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ff checken of ze een trouwring draagt?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gluren in het minuscule roze handtasje of ze wel aan de condooms heeft gedacht?
Blij dat mijn blik jouw ellebogen niet kentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef Seventees het volgende:
Die blik ken ik.
Mijn elleboog kent die blik ook btw
heb jij er dan ook al zoveel last van dat jongens zo naar jouw starenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef Seventees het volgende:
Die blik ken ik.
Mijn elleboog kent die blik ook btw
Hij kijkt naar zichzelf in de weerspiegeling van haar ring en doet z'n kraagje goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
wat houdt hij zn handen trouwens raar
jah dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Of hij juicht in het klein omdat ze daadwerkelijk aan de condooms heeft gedachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij kijkt naar zichzelf in de weerspiegeling van haar ring en doet z'n kraagje goed.
het lijk wel of hij polio heeft ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij kijkt naar zichzelf in de weerspiegeling van haar ring en doet z'n kraagje goed.
Hela! In je eentje is de voorraadkast een no-go!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef Seventees het volgende:
* Seventees duwt Lynx666 een voorraadkast in
En blijf!
Hij oefent zijn jumpstyle moves voor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of hij juicht in het klein omdat ze daadwerkelijk aan de condooms heeft gedacht
hebben jullie dan ook hilarische foto`squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe dan ook, een aparte foto.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
hebben jullie dan ook hilarische foto`smet het thema waar kijkt hij/zij naar wat doe je nou?!
![]()
Nopequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
hebben jullie dan ook hilarische foto`s![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef Powderfinger het volgende:
meldt. geen reet te doen en mijn meegebrachte boek is uitnog bijna 3 uur mezelf bezig houden met flauwe grappen maken en internetten
Kom maar op met die flauwe grappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef Powderfinger het volgende:
meldt. geen reet te doen en mijn meegebrachte boek is uitnog bijna 3 uur mezelf bezig houden met flauwe grappen maken en internetten
Das geen grap, das alleen flauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef EggsTC het volgende:
Zegt de ene vis tegen de andere vis, blub
Je kijkt in het WTF foto-topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze. maar dis al oud
[afbeelding]
ik ken dat topic wel ja. staan wel leuke dingen inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kijkt in het WTF foto-topicDaar zat ik ook, maar het gehalte NSFW is vrij hoog...
WTF inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat topic wel ja. staan wel leuke dingen inmaar dit kwam doordat ik WTF ik google intypte
collega verteld dat hij in december gaat verhuizen en dat hij dan van plan is om twee vakantie rond de Kerst op te nemen om te gaan klussen. Dus uiteraard zeggen dat dat niet mogelijk is, lopende zaken moeten voor het einde van het jaar worden afgehandeld, drukste maand van het jaar bla bla. Manager komt binnen, collega vraagt of hij vakantieverzoek al heeft ontvangen. Manager antwoordt dat hij er al meerdere heeft ontvangen en dat ze allemaal al zijn afgewezen ivm de voorgenoemde redenen. Collega begint al wat minder vrolijk te kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kom maar op met die flauwe grappen![]()
Holy shit ik mag echt wat gaan uitleggen als m'n collega's dit soort foto's voorbij zien komenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
collega verteld dat hij in december gaat verhuizen en dat hij dan van plan is om twee vakantie rond de Kerst op te nemen om te gaan klussen. Dus uiteraard zeggen dat dat niet mogelijk is, lopende zaken moeten voor het einde van het jaar worden afgehandeld, drukste maand van het jaar bla bla. Manager komt binnen, collega vraagt of hij vakantieverzoek al heeft ontvangen. Manager antwoordt dat hij er al meerdere heeft ontvangen en dat ze allemaal al zijn afgewezen ivm de voorgenoemde redenen. Collega begint al wat minder vrolijk te kijken.
wij lachen. collega lachen. iedereen lachen. hilarisch nietwaar?![]()
Ik heb hem meteen in het WTF-foto's topic geplaatst...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Holy shit ik mag echt wat gaan uitleggen als m'n collega's dit soort foto's voorbij zien komen![]()
Dat Die-hards 4 life maakt het wel af vind ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
die hard breezers hahaahha
verbaast me niets als die gasten ook jumpend op youtube staan
Een dame? Zo zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
Hee ik heb straks werk, mag even bij een dame op kantoor het een en ander gaan uitleggen :p
Een gele kikker!!!!1EINZ!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[afbeelding]
edit: de link werkt weer s niet
Waar werk jij? klinkt hilarischquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Powderfinger het volgende:
nog een flauwe grap. collega heeft op zijn 24e eindelijk rijbewijs gehaalden wilt trakteren. collega stelt aan hem voor om 'appeltassen' te halen bij de bakker. Uiteraard bestaan appeltassen niet en collega staat mooi voor lul bij de bakker.
![]()
En toen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hahaha dat was wel een leuke dame maar ze zat in een kantoor met 5 gasten
En toen moest ik allemaal dingetjes voor d'r voordoen en was ze me heel dankbaar en doken we de voorraadkast in en al die 5 gasten zoiets van Hee dat probeer ik al 5 jaar!quote:
bijbaantje bij een bank. in de vakantietijd komt er bijna geen hond. ga nog maar een keer koffie halen.quote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Dylanesque het volgende:
Grapje Magnolia lieverd als je dit leest
haha jezelf indekken heh. dat wordt strafwerk, of lineaalslagen op je holquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Dylanesque het volgende:
Grapje Magnolia lieverd als je dit leest
Haha Dummie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, doen jullie nou nog steeds niets?
ik zit nu heerlijk in Nijmegen bij mnin de tuin met een laptop en een boek "Beginning Programming with Java for Dummies"
maar, goed, alles beter dan niets doen op t werk![]()
eerder een dubbeldekker zo hehquote:
zolang mijn salaris binnen komt vind ik het geen probleem om niks te doen. alleen jammer dat ik niet nog een boek of zo heb meegenomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, doen jullie nou nog steeds niets?
ik zit nu heerlijk in Nijmegen bij mnin de tuin met een laptop en een boek "Beginning Programming with Java for Dummies"
maar, goed, alles beter dan niets doen op t werk![]()
Ik heb een klein boekje met Boeddhistische wijsheden, mocht je er af en toe eentje willen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
zolang mijn salaris binnen komt vind ik het geen probleem om niks te doen. alleen jammer dat ik niet nog een boek of zo heb meegenomen.
Nou we hebben je toch wel een paar topics moeten missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben natuurlijk nooit weggeweest
Ik zou voor B gaan, beetje die wilskracht oefenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
dilemma:
dorst
maar dorst lessen = opstaan
kan ik A) wachten tot mnthuiskomt, maar dat kan nog wel een tijd duren..
of B) zelf maar opstaan en pakken
of C) uitdrogen..
Internet is al uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
waar heb je een boek voor nodig als je internet hebt?
ga jij bash.org maar 's lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
Internet is al uit![]()
maar je hebt wel gelijk.
een boek pagina kan je makkelijk omslaan. heb je dat al een smet een monitor geprobeert ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
waar heb je een boek voor nodig als je internet hebt?
Nou vooruit, omdat je zo aandringt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een klein boekje met Boeddhistische wijsheden, mocht je er af en toe eentje willen.
Irrespective of whether we are believers or agnostics, whether we believe in God or karma, everyone can pursue moral ethics.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo aandringt.![]()
Wow..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Irrespective of whether we are believers or agnostics, whether we believe in God or karma, everyone can pursue moral ethics.
![]()
't kan welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een boek pagina kan je makkelijk omslaan. heb je dat al een smet een monitor geprobeert ?
en ? ben je al kaal, en heb je een oranje gewaad aan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
0 7126 0240-2
The Little Book of Buddhism, van de Dalai Lama![]()
Neej nog niet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? ben je al kaal, en heb je een oranje gewaad aan ?
backoffice medewerker bij facilitair servicepunt op ministeriequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:11 schreef Oksel het volgende:
Tralala.
Wat voor beroep hebben jullie?
Ik ben custome relations manager bij een ingenieursbureau.
ben ik het Niet mee eens!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
Ok ok, ik zal jullie nog wat geven om over na te denken
'Anything that contradicts experience and logic should be abandoned.'
omdat het onbekende ook bekend moet worden.quote:
Experience is natuurlijk wel een breed begrip, aangezien je ook ervaringen kan opdoen die niet logisch zijn. Zo kom je ook wel aan de onlogische kant van allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het onbekende ook bekend moet worden.
incl. leaseauto?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Oksel het volgende:
En wat verdienen jullie?
Ik ben 23, nog niet afgestudeerd en als ik fulltime zou gaan werken (werk 20 uur) zou ik.. 2650 bruto/maand krijgen.
enjoy..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
haha ja![]()
nou sorry , ik ga jullie weer verlaten
ik ga even een halve liter open trekken thuis
Genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Oksel het volgende:
En wat verdienen jullie?
Ik ben 23, nog niet afgestudeerd en als ik fulltime zou gaan werken (werk 20 uur) zou ik.. 2650 bruto/maand krijgen.
Neuh, niets..quote:
Das privequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Oksel het volgende:
En wat verdienen jullie?
We praten er wel over... maar geen details hèquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Oksel het volgende:
Vergeten, we zijn in Nederland. Sorry, heb veel in het buitenland gezeten, daar is het heel normaal dat je praat over loon, hypotheek etc. Vreemde cultuurkronkel in Nederland.
Het is meer dat ik t niet echt belangrijk vind om van anderen te weten, of dat iemand t van mij weet. Wat heb je tenslotte aan vergelijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Oksel het volgende:
Vergeten, we zijn in Nederland. Sorry, heb veel in het buitenland gezeten, daar is het heel normaal dat je praat over loon, hypotheek etc. Vreemde cultuurkronkel in Nederland.
ik moet zeggen we verdienen volgens mij best wel genoeg met niks doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is meer dat ik t niet echt belangrijk vind om van anderen te weten, of dat iemand t van mij weet. Wat heb je tenslotte aan vergelijken![]()
Maar ik ben blijkbaar ook wel echt Nederlands ja.
Chuck? Die verdient bij vlagen prima hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik moet zeggen we verdienen volgens mij best wel genoeg met niks doen![]()
al is het een euro voor halfuur krijg tenministe nog meer dan die zwerver op Den Haag Centraal![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Chuck? Die verdient bij vlagen prima hoor![]()
had je gisteren ook last van die stroomstoring of nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Chuck? Die verdient bij vlagen prima hoor![]()
Hoelaat? Niks van gemerktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
had je gisteren ook last van die stroomstoring of niet![]()
Hehe nee ik moet naar Scheveningenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:56 schreef DavyE het volgende:
tenzij je niet naar leiden cs moet
tsjongequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe nee ik moet naar Scheveningen
Het is wel fijn dat de tram voor de deur van m'n werk stopt, maar als ik in Scheveningen aankom moet k nog een kwartier naar huis lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
tsjongejij bent ook wel verwend
he
zo das wel minder beter een kwartier lopen dan drie keer overstappen bus, trein, tram met vertraging er tussenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat de tram voor de deur van m'n werk stopt, maar als ik in Scheveningen aankom moet k nog een kwartier naar huis lopen![]()
oh ja dat gaan we natuurlijk nu ook krijgen. de mensen die na een dag niks doen ook nog eens als eerste weer naar huis gaanquote:
Alle harde werkers zijn weer naar huis, aan het genieten van hun welverdiende rust.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Seventees het volgende:
Daar ga je niet voor je plezier naartoe
Jaarlijkse checkup?
* Seventees lag te maffen
En waarschijnlijk verstandskies trekkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Seventees het volgende:
Daar ga je niet voor je plezier naartoe
Jaarlijkse checkup?
* Seventees lag te maffen
Nee...:quote:
Je eerste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk verstandskies trekken
Kom je m'n hand vasthouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je eerste?
Voel je niets van
Echt. Die worteltjes zijn kleiner dan van een normale kies.
Dingen zijn eruit voor je tot 5 kan tellen.
*gerust stelt*
Zolang mijn hand niet fijn knijptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kom je m'n hand vasthouden?
Ik heb gelukkig maar 1 verstandskies, en de tandarts zei ook al dat het een ingreepje van niks zal zijn.
Nee, ik ben een trekmaagdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang mijn hand niet fijn knijpt
Je hebt er maar 1? Da's fijn!
Bij niet iedereen komen ze door. Hoor je ook wel eens bij hoektanden.
Nooit eerder iets laten trekken?
Dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef Seventees het volgende:
Trekmaagd...Ik moet me inhouden nu. Dat begrijp je!
Nee, mijn verdovingsontmaagding heb ik reeds achter de rugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Seventees het volgende:
Verrassend
Wel eens verdoving gehad? Of ben je ook een verdovingsmaagd?
Dat valt alweer mee danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, mijn verdovingsontmaagding heb ik reeds achter de rug
Weet je wel zeker dat je echt goed ontmaagd bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren het er 4 tegelijk![]()
Was best heftig ja, zal t nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je echt goed ontmaagd bent![]()
Heb je nog lekker gegeten die avond?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren het er 4 tegelijk![]()
Anders had je me willen verdovingsontmaagden?quote:
Een week daarna aan een rietje lopen zuigen om fruitontbijt binnen te krijgen. Toen ik weer kon eten raakte ik al m'n doperwtjes kwijt in m'n mond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gegeten die avond?
[..]
Snap ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Was best heftig ja, zal t nooit meer vergeten
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Anders had je me willen verdovingsontmaagden?
Een week?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een week daarna aan een rietje lopen zuigen om fruitontbijt binnen te krijgen. Toen ik weer kon eten raakte ik al m'n doperwtjes kwijt in m'n mond.
Dan kan de tandarts er niet meer bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee
Dan had ik je andere handje ook vast moeten houden
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Een week?
Jee...
Twee kiezen armer zat ik 's avonds alweer fijn mee te kauwen met de hutspot.
Okeeee, change of subject!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.![]()
Uit je kaak zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.![]()
Subtiel, Lynx666. Subtielquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Okeeee, change of subject!
Lekker he, zo'n zomerse bui soms?
Ja ok, tandvlees werd eerst weggesneden..quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Okeeee, change of subject!
Lekker he, zo'n zomerse bui soms?
Die dingen doen verrekte pijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ok, tandvlees werd eerst weggesneden..
* Dylanesque mompelt ook nog iets met 8 verdovingsinjecties in gehemelte
Niemand hield mijn hand vast![]()
Nee, bovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die dingen doen verrekte pijn
Mocht de hand van de tandarts vasthouden tijdens die prikken![]()
Lynx666, jouw verstandskies zit onder, right?
Je gaat vluchten, hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, boven
Bezwaar als ik even een ommetje maak?
Ik probeer m alleen maar z'n afspraak te laten doen vervallen, t was vandaag echt te saai hier.. ik wil niet nog meer mensen kwijtrakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Seventees het volgende:
Volgens mij kunnen we maar beter ophouden voor Lynx666 een hartverzakking krijgt
Ik ga dapper mijn lot ondergaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik probeer m alleen maar z'n afspraak te laten doen vervallen, t was vandaag echt te saai hier.. ik wil niet nog meer mensen kwijtraken
kijk maar uit dan --->quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga dapper mijn lot ondergaan. Een knappe kop die mij van m'n missie weerhoudt
.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Seventees het volgende:
Magno heeft het erg druk met haar klasje...
Maar morgen is ze er weer
Wil je weten of je erin voor komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:32 schreef Seventees het volgende:
Heb je je testament al geschreven, Lynx666?
Goed plan, maar ik ga zo slapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:54 schreef Seventees het volgende:
Mannen (en dame, als ze dit leest!) ik ga mij eens verdiepen in een saai kuis boekje en zie jullie morgen weer!
Om 8:00 nog thuis zijn is alleen lekker als je nog slaaptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:04 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een luxe, ik zit gewoon nog thuis.
Ik kon anderhalf uur uitslapen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Om 8:00 nog thuis zijn is alleen lekker als je nog slaapt
Wilde nacht achter de rug?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:08 schreef DeToXiC het volgende:
De laatte ging vannacht om 01.44uur weg...![]()
Maar het was wel gezellig..wordt een zware dag vandaag!![]()
dat wordt dus een overdosis koffie vandaagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:08 schreef DeToXiC het volgende:
De laatte ging vannacht om 01.44uur weg...![]()
Maar het was wel gezellig..wordt een zware dag vandaag!![]()
Ik ben al bezig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt dus een overdosis koffie vandaag
Ik ook... Was wel erg vroeg vanochtend...of erg laat gister!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
denk ga s op tijd naar bed gisteren, maar ben nog moeier dan normaal
Ik werd helemaal fris en fruitig wakker vandaagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
denk ga s op tijd naar bed gisteren, maar ben nog moeier dan normaal
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik werd helemaal fris en fruitig wakker vandaagToen de deur uit om nat te regenen
![]()
Zit nu op te drogen![]()
Wat moeten we straks sowieso doen, als de vakantieperiode voorbij isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef DeToXiC het volgende:
Nee hoor, ik moest alleen ff gapen. Sorry!![]()
ik mis de gezusters...![]()
Een gele kikker als usericonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat moeten we straks sowieso doen, als de vakantieperiode voorbij is(behalve werken dan)
Helleuwquote:
Saai nog..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja hoorMet jou? Hoe is je klasje geworden?
Slim, zet ze maar lekker aan het werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Saai nog..
Ga maandag met ze knutselen
Om lekker voor de raampjes te hangen![]()
dat lijkt meer op een vakantie!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Saai nog..
Ga maandag met ze knutselen
Om lekker voor de raampjes te hangen![]()
Doe ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Slim, zet ze maar lekker aan het werk![]()
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe ik ook
En juf gaat lekker zitten fokken![]()
We gaan ook rekenen en taal doen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lijkt meer op een vakantie!
Zet ze gewoon echt aan het werk![]()
![]()
Mooie tijd was dat, toen dat je enige vakken warenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We gaan ook rekenen en taal doen..![]()
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef Seventees het volgende:
Zussieeeeeeeeeeee!!!
Heb je gemist! Hoe ging het gisteren?
Zussieeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef Seventees het volgende:
Zussieeeeeeeeeeee!!!
Heb je gemist! Hoe ging het gisteren?
En ik mag drama geven, biologie, geschiedenis, schrijven, begrijpend lezen, muziekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, toen dat je enige vakken waren![]()
haha weer betaaldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe ik ook
En juf gaat lekker zitten fokken![]()
Kijk, jij kan je lol op komende tijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En ik mag drama geven, biologie, geschiedenis, schrijven, begrijpend lezen, muziek![]()
Hallo tearquote:
Krijg een eenmalig studiebedrag....quote:
Daar heb ik 2 jaar over gedaan, jij nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hallo tear![]()
![]()
Ik wil vandaag m'n 1000e post halen![]()
Zijn m'n lievelingsvakken dus jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk, jij kan je lol op komende tijd
Gisteren was het een beetje druk dus ik was gewoon eens echt aan het werk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ook Tear er weer, ik was bang dat jullie allemaal wegbleven![]()
Baas boven baasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 jaar over gedaan, jij nog geen 2 weken![]()
Dat is een feestje waardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hallo tear![]()
![]()
Ik wil vandaag m'n 1000e post halen![]()
Wat zou je zonder dit topic moetenquote:
Typen voor schoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zou je zonder dit topic moeten
Jazekerquote:
Dan kun je toch beter hier tikkenquote:
Heb je een emmertje nodig ?quote:
Lief hoorquote:
Yepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter hier tikken![]()
Wat leuk! Welke klas geef je les?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zussieeeeeeeeee
Jou ook gemist hebt!![]()
Was leuk, lokaal is nog wel wat leeg..
Dus ik ga met ze knutselen, kan dat mooi voor de ramen
En koop nog een paar leuke posters...
Hoe is het daar?
Dat is een feestje waardquote:
En het voelde goed zeker ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Was de enige vrouw tussen al die mannen. Hahaha!
Joh t was zo rustig hier gistermiddag en vanochtend dat jullie aanwezigheid alleen al reden tot feest isquote:
Heb een groep 6, 6 jongens en 4 meisjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat leuk! Welke klas geef je les?
Met kinderen werken lijkt me zó'n heerlijk beroep
Je bent wel gemist hier
Was de enige vrouw tussen al die mannen. Hahaha!
Aaah jij bent liefquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh t was zo rustig hier gistermiddag en vanochtend dat jullie aanwezigheid alleen al reden tot feest is
10 kids in een klas ? Vroeger toen ik op de basisschool zat zat ik met 18 kids in de klas en dat vonden ze al weinigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb een groep 6, 6 jongens en 4 meisjes
Ik vind het ook echt het leukste wat er is... Altijd gein met ze
Ik bén gemist of héb ik wat gemist?
Zijn allemaal buitenlandse kindjes, dus ze zijn druk voor 2.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
10 kids in een klas ? Vroeger toen ik op de basisschool zat zat ik met 18 kids in de klas en dat vonden ze al weinig
Streng zijn ! zet ze in de hoek !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn allemaal buitenlandse kindjes, dus ze zijn druk voor 2.
Ik heb er dus 20![]()
Het was gisteren zo saai dat we eraan dachten om het topic op te doekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb een groep 6, 6 jongens en 4 meisjes
Ik vind het ook echt het leukste wat er is... Altijd gein met ze
Ik bén gemist of héb ik wat gemist?
heb ook een lekker leeshoekje voor ze gemaakt met kussens..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Streng zijn ! zet ze in de hoek !
Ik wou dat ik vroeger zo'n lieve juffrouw had gehad![]()
![]()
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was gisteren zo saai dat we eraan dachten om het topic op te doeken
Dus íets gemist heb je in ieder geval niet!
ah alochtonen.............. nou succesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn allemaal buitenlandse kindjes, dus ze zijn druk voor 2.
Ik heb er dus 20![]()
En wij van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?
Ik hou van jullie![]()
Het was voornamelijk dat de meesten druk aan het werk waren en het topic maar niet vol kwamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?
Ik hou van jullie![]()
Ik was met pauzequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was voornamelijk dat de meesten druk aan het werk waren en het topic maar niet vol kwam
En toen hij eindelijk vol was, duurde het ruim een uur voor er een nieuwe werk geopend
Ik geloof er niks van. Na de eerste week vond iedereen je hier wel liefquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
heb ook een lekker leeshoekje voor ze gemaakt met kussens..
voordeel; als ze vervelend zijn kan ik ze ermee slaan![]()
![]()
ik ben niet lief als ik juf ben.. na de eerste week vinden ze me een rotjuf en veel te streng,
aan het einde van het jaar maak ik dat weer goed![]()
Hé, niets van dat gedoe in dit topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah alochtonen.............. nou succes
Of schrijf tenminste allochtonen goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hé, niets van dat gedoe in dit topic![]()
Sorry hoor, maar hier in het westen kijken we er anders tegen aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hé, niets van dat gedoe in dit topic![]()
slip of the fingersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of schrijf tenminste allochtonen goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |