Kan ik mee levenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe ik ook
En juf gaat lekker zitten fokken![]()
We gaan ook rekenen en taal doen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lijkt meer op een vakantie!
Zet ze gewoon echt aan het werk![]()
![]()
Mooie tijd was dat, toen dat je enige vakken warenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We gaan ook rekenen en taal doen..![]()
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef Seventees het volgende:
Zussieeeeeeeeeeee!!!
Heb je gemist! Hoe ging het gisteren?
Zussieeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef Seventees het volgende:
Zussieeeeeeeeeeee!!!
Heb je gemist! Hoe ging het gisteren?
En ik mag drama geven, biologie, geschiedenis, schrijven, begrijpend lezen, muziekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, toen dat je enige vakken waren![]()
haha weer betaaldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Doe ik ook
En juf gaat lekker zitten fokken![]()
Kijk, jij kan je lol op komende tijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En ik mag drama geven, biologie, geschiedenis, schrijven, begrijpend lezen, muziek![]()
Hallo tearquote:
Krijg een eenmalig studiebedrag....quote:
Daar heb ik 2 jaar over gedaan, jij nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hallo tear![]()
![]()
Ik wil vandaag m'n 1000e post halen![]()
Zijn m'n lievelingsvakken dus jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk, jij kan je lol op komende tijd
Gisteren was het een beetje druk dus ik was gewoon eens echt aan het werk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ook Tear er weer, ik was bang dat jullie allemaal wegbleven![]()
Baas boven baasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 jaar over gedaan, jij nog geen 2 weken![]()
Dat is een feestje waardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hallo tear![]()
![]()
Ik wil vandaag m'n 1000e post halen![]()
Wat zou je zonder dit topic moetenquote:
Typen voor schoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zou je zonder dit topic moeten
Jazekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |