Nou we hebben je toch wel een paar topics moeten missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben natuurlijk nooit weggeweest
Ik zou voor B gaan, beetje die wilskracht oefenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
dilemma:
dorst
maar dorst lessen = opstaan
kan ik A) wachten tot mnthuiskomt, maar dat kan nog wel een tijd duren..
of B) zelf maar opstaan en pakken
of C) uitdrogen..
Internet is al uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
waar heb je een boek voor nodig als je internet hebt?
ga jij bash.org maar 's lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
Internet is al uit![]()
maar je hebt wel gelijk.
een boek pagina kan je makkelijk omslaan. heb je dat al een smet een monitor geprobeert ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
waar heb je een boek voor nodig als je internet hebt?
Nou vooruit, omdat je zo aandringt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een klein boekje met Boeddhistische wijsheden, mocht je er af en toe eentje willen.
Irrespective of whether we are believers or agnostics, whether we believe in God or karma, everyone can pursue moral ethics.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo aandringt.![]()
Wow..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Irrespective of whether we are believers or agnostics, whether we believe in God or karma, everyone can pursue moral ethics.
![]()
't kan welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een boek pagina kan je makkelijk omslaan. heb je dat al een smet een monitor geprobeert ?
en ? ben je al kaal, en heb je een oranje gewaad aan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
0 7126 0240-2
The Little Book of Buddhism, van de Dalai Lama![]()
Neej nog niet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? ben je al kaal, en heb je een oranje gewaad aan ?
backoffice medewerker bij facilitair servicepunt op ministeriequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:11 schreef Oksel het volgende:
Tralala.
Wat voor beroep hebben jullie?
Ik ben custome relations manager bij een ingenieursbureau.
ben ik het Niet mee eens!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
Ok ok, ik zal jullie nog wat geven om over na te denken
'Anything that contradicts experience and logic should be abandoned.'
omdat het onbekende ook bekend moet worden.quote:
Experience is natuurlijk wel een breed begrip, aangezien je ook ervaringen kan opdoen die niet logisch zijn. Zo kom je ook wel aan de onlogische kant van allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het onbekende ook bekend moet worden.
incl. leaseauto?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Oksel het volgende:
En wat verdienen jullie?
Ik ben 23, nog niet afgestudeerd en als ik fulltime zou gaan werken (werk 20 uur) zou ik.. 2650 bruto/maand krijgen.
enjoy..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
haha ja![]()
nou sorry , ik ga jullie weer verlaten
ik ga even een halve liter open trekken thuis
Genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Oksel het volgende:
En wat verdienen jullie?
Ik ben 23, nog niet afgestudeerd en als ik fulltime zou gaan werken (werk 20 uur) zou ik.. 2650 bruto/maand krijgen.
Neuh, niets..quote:
Das privequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Oksel het volgende:
En wat verdienen jullie?
We praten er wel over... maar geen details hèquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Oksel het volgende:
Vergeten, we zijn in Nederland. Sorry, heb veel in het buitenland gezeten, daar is het heel normaal dat je praat over loon, hypotheek etc. Vreemde cultuurkronkel in Nederland.
Het is meer dat ik t niet echt belangrijk vind om van anderen te weten, of dat iemand t van mij weet. Wat heb je tenslotte aan vergelijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Oksel het volgende:
Vergeten, we zijn in Nederland. Sorry, heb veel in het buitenland gezeten, daar is het heel normaal dat je praat over loon, hypotheek etc. Vreemde cultuurkronkel in Nederland.
ik moet zeggen we verdienen volgens mij best wel genoeg met niks doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is meer dat ik t niet echt belangrijk vind om van anderen te weten, of dat iemand t van mij weet. Wat heb je tenslotte aan vergelijken![]()
Maar ik ben blijkbaar ook wel echt Nederlands ja.
Chuck? Die verdient bij vlagen prima hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik moet zeggen we verdienen volgens mij best wel genoeg met niks doen![]()
al is het een euro voor halfuur krijg tenministe nog meer dan die zwerver op Den Haag Centraal![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Chuck? Die verdient bij vlagen prima hoor![]()
had je gisteren ook last van die stroomstoring of nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Chuck? Die verdient bij vlagen prima hoor![]()
Hoelaat? Niks van gemerktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
had je gisteren ook last van die stroomstoring of niet![]()
Hehe nee ik moet naar Scheveningenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:56 schreef DavyE het volgende:
tenzij je niet naar leiden cs moet
tsjongequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe nee ik moet naar Scheveningen
Het is wel fijn dat de tram voor de deur van m'n werk stopt, maar als ik in Scheveningen aankom moet k nog een kwartier naar huis lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
tsjongejij bent ook wel verwend
he
zo das wel minder beter een kwartier lopen dan drie keer overstappen bus, trein, tram met vertraging er tussenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat de tram voor de deur van m'n werk stopt, maar als ik in Scheveningen aankom moet k nog een kwartier naar huis lopen![]()
oh ja dat gaan we natuurlijk nu ook krijgen. de mensen die na een dag niks doen ook nog eens als eerste weer naar huis gaanquote:
Alle harde werkers zijn weer naar huis, aan het genieten van hun welverdiende rust.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Seventees het volgende:
Daar ga je niet voor je plezier naartoe
Jaarlijkse checkup?
* Seventees lag te maffen
En waarschijnlijk verstandskies trekkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Seventees het volgende:
Daar ga je niet voor je plezier naartoe
Jaarlijkse checkup?
* Seventees lag te maffen
Nee...:quote:
Je eerste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk verstandskies trekken
Kom je m'n hand vasthouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je eerste?
Voel je niets van
Echt. Die worteltjes zijn kleiner dan van een normale kies.
Dingen zijn eruit voor je tot 5 kan tellen.
*gerust stelt*
Zolang mijn hand niet fijn knijptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kom je m'n hand vasthouden?
Ik heb gelukkig maar 1 verstandskies, en de tandarts zei ook al dat het een ingreepje van niks zal zijn.
Nee, ik ben een trekmaagdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang mijn hand niet fijn knijpt
Je hebt er maar 1? Da's fijn!
Bij niet iedereen komen ze door. Hoor je ook wel eens bij hoektanden.
Nooit eerder iets laten trekken?
Dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef Seventees het volgende:
Trekmaagd...Ik moet me inhouden nu. Dat begrijp je!
Nee, mijn verdovingsontmaagding heb ik reeds achter de rugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Seventees het volgende:
Verrassend
Wel eens verdoving gehad? Of ben je ook een verdovingsmaagd?
Dat valt alweer mee danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, mijn verdovingsontmaagding heb ik reeds achter de rug
Weet je wel zeker dat je echt goed ontmaagd bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren het er 4 tegelijk![]()
Was best heftig ja, zal t nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je echt goed ontmaagd bent![]()
Heb je nog lekker gegeten die avond?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren het er 4 tegelijk![]()
Anders had je me willen verdovingsontmaagden?quote:
Een week daarna aan een rietje lopen zuigen om fruitontbijt binnen te krijgen. Toen ik weer kon eten raakte ik al m'n doperwtjes kwijt in m'n mond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gegeten die avond?
[..]
Snap ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Was best heftig ja, zal t nooit meer vergeten
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Anders had je me willen verdovingsontmaagden?
Een week?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een week daarna aan een rietje lopen zuigen om fruitontbijt binnen te krijgen. Toen ik weer kon eten raakte ik al m'n doperwtjes kwijt in m'n mond.
Dan kan de tandarts er niet meer bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee
Dan had ik je andere handje ook vast moeten houden
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Een week?
Jee...
Twee kiezen armer zat ik 's avonds alweer fijn mee te kauwen met de hutspot.
Okeeee, change of subject!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.![]()
Uit je kaak zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.![]()
Subtiel, Lynx666. Subtielquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Okeeee, change of subject!
Lekker he, zo'n zomerse bui soms?
Ja ok, tandvlees werd eerst weggesneden..quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Okeeee, change of subject!
Lekker he, zo'n zomerse bui soms?
Die dingen doen verrekte pijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ok, tandvlees werd eerst weggesneden..
* Dylanesque mompelt ook nog iets met 8 verdovingsinjecties in gehemelte
Niemand hield mijn hand vast![]()
Nee, bovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die dingen doen verrekte pijn
Mocht de hand van de tandarts vasthouden tijdens die prikken![]()
Lynx666, jouw verstandskies zit onder, right?
Je gaat vluchten, hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, boven
Bezwaar als ik even een ommetje maak?
Ik probeer m alleen maar z'n afspraak te laten doen vervallen, t was vandaag echt te saai hier.. ik wil niet nog meer mensen kwijtrakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Seventees het volgende:
Volgens mij kunnen we maar beter ophouden voor Lynx666 een hartverzakking krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |