oh ja dat gaan we natuurlijk nu ook krijgen. de mensen die na een dag niks doen ook nog eens als eerste weer naar huis gaanquote:
Alle harde werkers zijn weer naar huis, aan het genieten van hun welverdiende rust.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Seventees het volgende:
Daar ga je niet voor je plezier naartoe
Jaarlijkse checkup?
* Seventees lag te maffen
En waarschijnlijk verstandskies trekkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Seventees het volgende:
Daar ga je niet voor je plezier naartoe
Jaarlijkse checkup?
* Seventees lag te maffen
Nee...:quote:
Je eerste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk verstandskies trekken
Kom je m'n hand vasthouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je eerste?
Voel je niets van
Echt. Die worteltjes zijn kleiner dan van een normale kies.
Dingen zijn eruit voor je tot 5 kan tellen.
*gerust stelt*
Zolang mijn hand niet fijn knijptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kom je m'n hand vasthouden?
Ik heb gelukkig maar 1 verstandskies, en de tandarts zei ook al dat het een ingreepje van niks zal zijn.
Nee, ik ben een trekmaagdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang mijn hand niet fijn knijpt
Je hebt er maar 1? Da's fijn!
Bij niet iedereen komen ze door. Hoor je ook wel eens bij hoektanden.
Nooit eerder iets laten trekken?
Dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef Seventees het volgende:
Trekmaagd...Ik moet me inhouden nu. Dat begrijp je!
Nee, mijn verdovingsontmaagding heb ik reeds achter de rugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Seventees het volgende:
Verrassend
Wel eens verdoving gehad? Of ben je ook een verdovingsmaagd?
Dat valt alweer mee danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, mijn verdovingsontmaagding heb ik reeds achter de rug
Weet je wel zeker dat je echt goed ontmaagd bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren het er 4 tegelijk![]()
Was best heftig ja, zal t nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je echt goed ontmaagd bent![]()
Heb je nog lekker gegeten die avond?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren het er 4 tegelijk![]()
Anders had je me willen verdovingsontmaagden?quote:
Een week daarna aan een rietje lopen zuigen om fruitontbijt binnen te krijgen. Toen ik weer kon eten raakte ik al m'n doperwtjes kwijt in m'n mond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gegeten die avond?
[..]
Snap ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Was best heftig ja, zal t nooit meer vergeten
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Anders had je me willen verdovingsontmaagden?
Een week?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een week daarna aan een rietje lopen zuigen om fruitontbijt binnen te krijgen. Toen ik weer kon eten raakte ik al m'n doperwtjes kwijt in m'n mond.
Dan kan de tandarts er niet meer bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee
Dan had ik je andere handje ook vast moeten houden
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Een week?
Jee...
Twee kiezen armer zat ik 's avonds alweer fijn mee te kauwen met de hutspot.
Okeeee, change of subject!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.![]()
Uit je kaak zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk, waarvan er 2 niet meewilden. Die werden dus eerst in stukjes geboord om vervolgens stukje voor stukje uit m'n tandvlees gehaald te worden.![]()
Subtiel, Lynx666. Subtielquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Okeeee, change of subject!
Lekker he, zo'n zomerse bui soms?
Ja ok, tandvlees werd eerst weggesneden..quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Okeeee, change of subject!
Lekker he, zo'n zomerse bui soms?
Die dingen doen verrekte pijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ok, tandvlees werd eerst weggesneden..
* Dylanesque mompelt ook nog iets met 8 verdovingsinjecties in gehemelte
Niemand hield mijn hand vast![]()
Nee, bovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die dingen doen verrekte pijn
Mocht de hand van de tandarts vasthouden tijdens die prikken![]()
Lynx666, jouw verstandskies zit onder, right?
Je gaat vluchten, hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, boven
Bezwaar als ik even een ommetje maak?
Ik probeer m alleen maar z'n afspraak te laten doen vervallen, t was vandaag echt te saai hier.. ik wil niet nog meer mensen kwijtrakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Seventees het volgende:
Volgens mij kunnen we maar beter ophouden voor Lynx666 een hartverzakking krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |