ik heb geen nagels meer over nu. zenuwslopend gewoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Lynx666 het volgende:
Ik was net bezig met een nieuw topic
Schandalig dat het zo lang moest duren!!
Een schande voor de Geen Reet Te Doen gilde.
Ik ben nog steeds collega's aan het verplicht afzeiken zo nu en dan, omdat ik allemaal klachten krijg nadat ze er zo'n rommeltje van makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:06 schreef Seventees het volgende:
I think... It's just a guess of course, we're all quite busy today. Actually getting some work done
ik had je toch gemeld dat je het nieuwe topic aan moest maken ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:08 schreef Dylanesque het volgende:
Ik was met pauze! Kom ik terug, is er een uur (!!!!) niet gepost !!
Ja maar dat las ik natuurlijk pas toen ik terugkwam van m'n pauze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had je toch gemeld dat je het nieuwe topic aan moest maken ?
agressietherapie dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds collega's aan het verplicht afzeiken zo nu en dan, omdat ik allemaal kalchten krijg nadat ze er zo'n rommeltje van maken![]()
ah oke het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja maar dat las ik natuurlijk pas toen ik terugkwam van m'n pauze.![]()
ah, bier en nootjes op tafelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb liever gezelligheidstherapie![]()
én mangoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, bier en nootjes op tafel
ja ik denk geef je gelijk maar de grootste. ben je weer ff voorzienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
flinke mango trouwens
Wat vind je van t mangotheestripje in de OPquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Ja...
We moeten de mangothee terugbrengen!
En die verboden koekjes van Lynx666
Anders zijn we verloren!!
*Melodramatisch arm tegen voorhoofd werpt*
* WhiteLightning start de begrafenismuziekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Ja...
We moeten de mangothee terugbrengen!
En die verboden koekjes van Lynx666
Anders zijn we verloren!!
*Melodramatisch arm tegen voorhoofd werpt*
* Dylanesque start de Indiana Jones-heldentunequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning] start de begrafenismuziek[/me]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat vind je van t mangotheestripje in de OP![]()
aaaii en nu gaat de zweep erover zeker ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque] start de Indiana Jones-heldentune[/me]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaaii en nu gaat de zweep erover zeker ?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
En die magnolia en een Seventeeslogo!
ff checken of ze een trouwring draagt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
leuk fotootje
waar kijkt deze gast naar?
[afbeelding]
![]()
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
leuk fotootje
[afbeelding]
![]()
Gluren in het minuscule roze handtasje of ze wel aan de condooms heeft gedacht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
leuk fotootje
[afbeelding]
![]()
nou... mss dat ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ff checken of ze een trouwring draagt?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gluren in het minuscule roze handtasje of ze wel aan de condooms heeft gedacht?
Blij dat mijn blik jouw ellebogen niet kentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef Seventees het volgende:
Die blik ken ik.
Mijn elleboog kent die blik ook btw
heb jij er dan ook al zoveel last van dat jongens zo naar jouw starenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef Seventees het volgende:
Die blik ken ik.
Mijn elleboog kent die blik ook btw
Hij kijkt naar zichzelf in de weerspiegeling van haar ring en doet z'n kraagje goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
wat houdt hij zn handen trouwens raar
jah dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Of hij juicht in het klein omdat ze daadwerkelijk aan de condooms heeft gedachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij kijkt naar zichzelf in de weerspiegeling van haar ring en doet z'n kraagje goed.
het lijk wel of hij polio heeft ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij kijkt naar zichzelf in de weerspiegeling van haar ring en doet z'n kraagje goed.
Hela! In je eentje is de voorraadkast een no-go!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef Seventees het volgende:
* Seventees duwt Lynx666 een voorraadkast in
En blijf!
Hij oefent zijn jumpstyle moves voor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of hij juicht in het klein omdat ze daadwerkelijk aan de condooms heeft gedacht
hebben jullie dan ook hilarische foto`squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe dan ook, een aparte foto.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
hebben jullie dan ook hilarische foto`smet het thema waar kijkt hij/zij naar wat doe je nou?!
![]()
Nopequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
hebben jullie dan ook hilarische foto`s![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef Powderfinger het volgende:
meldt. geen reet te doen en mijn meegebrachte boek is uitnog bijna 3 uur mezelf bezig houden met flauwe grappen maken en internetten
Kom maar op met die flauwe grappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef Powderfinger het volgende:
meldt. geen reet te doen en mijn meegebrachte boek is uitnog bijna 3 uur mezelf bezig houden met flauwe grappen maken en internetten
Das geen grap, das alleen flauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef EggsTC het volgende:
Zegt de ene vis tegen de andere vis, blub
Je kijkt in het WTF foto-topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze. maar dis al oud
[afbeelding]
ik ken dat topic wel ja. staan wel leuke dingen inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kijkt in het WTF foto-topicDaar zat ik ook, maar het gehalte NSFW is vrij hoog...
WTF inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat topic wel ja. staan wel leuke dingen inmaar dit kwam doordat ik WTF ik google intypte
collega verteld dat hij in december gaat verhuizen en dat hij dan van plan is om twee vakantie rond de Kerst op te nemen om te gaan klussen. Dus uiteraard zeggen dat dat niet mogelijk is, lopende zaken moeten voor het einde van het jaar worden afgehandeld, drukste maand van het jaar bla bla. Manager komt binnen, collega vraagt of hij vakantieverzoek al heeft ontvangen. Manager antwoordt dat hij er al meerdere heeft ontvangen en dat ze allemaal al zijn afgewezen ivm de voorgenoemde redenen. Collega begint al wat minder vrolijk te kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kom maar op met die flauwe grappen![]()
Holy shit ik mag echt wat gaan uitleggen als m'n collega's dit soort foto's voorbij zien komenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
collega verteld dat hij in december gaat verhuizen en dat hij dan van plan is om twee vakantie rond de Kerst op te nemen om te gaan klussen. Dus uiteraard zeggen dat dat niet mogelijk is, lopende zaken moeten voor het einde van het jaar worden afgehandeld, drukste maand van het jaar bla bla. Manager komt binnen, collega vraagt of hij vakantieverzoek al heeft ontvangen. Manager antwoordt dat hij er al meerdere heeft ontvangen en dat ze allemaal al zijn afgewezen ivm de voorgenoemde redenen. Collega begint al wat minder vrolijk te kijken.
wij lachen. collega lachen. iedereen lachen. hilarisch nietwaar?![]()
Ik heb hem meteen in het WTF-foto's topic geplaatst...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Holy shit ik mag echt wat gaan uitleggen als m'n collega's dit soort foto's voorbij zien komen![]()
Dat Die-hards 4 life maakt het wel af vind ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
die hard breezers hahaahha
verbaast me niets als die gasten ook jumpend op youtube staan
Een dame? Zo zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
Hee ik heb straks werk, mag even bij een dame op kantoor het een en ander gaan uitleggen :p
Een gele kikker!!!!1EINZ!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[afbeelding]
edit: de link werkt weer s niet
Waar werk jij? klinkt hilarischquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Powderfinger het volgende:
nog een flauwe grap. collega heeft op zijn 24e eindelijk rijbewijs gehaalden wilt trakteren. collega stelt aan hem voor om 'appeltassen' te halen bij de bakker. Uiteraard bestaan appeltassen niet en collega staat mooi voor lul bij de bakker.
![]()
En toen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hahaha dat was wel een leuke dame maar ze zat in een kantoor met 5 gasten
En toen moest ik allemaal dingetjes voor d'r voordoen en was ze me heel dankbaar en doken we de voorraadkast in en al die 5 gasten zoiets van Hee dat probeer ik al 5 jaar!quote:
bijbaantje bij een bank. in de vakantietijd komt er bijna geen hond. ga nog maar een keer koffie halen.quote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Dylanesque het volgende:
Grapje Magnolia lieverd als je dit leest
haha jezelf indekken heh. dat wordt strafwerk, of lineaalslagen op je holquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Dylanesque het volgende:
Grapje Magnolia lieverd als je dit leest
Haha Dummie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, doen jullie nou nog steeds niets?
ik zit nu heerlijk in Nijmegen bij mnin de tuin met een laptop en een boek "Beginning Programming with Java for Dummies"
maar, goed, alles beter dan niets doen op t werk![]()
eerder een dubbeldekker zo hehquote:
zolang mijn salaris binnen komt vind ik het geen probleem om niks te doen. alleen jammer dat ik niet nog een boek of zo heb meegenomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, doen jullie nou nog steeds niets?
ik zit nu heerlijk in Nijmegen bij mnin de tuin met een laptop en een boek "Beginning Programming with Java for Dummies"
maar, goed, alles beter dan niets doen op t werk![]()
Ik heb een klein boekje met Boeddhistische wijsheden, mocht je er af en toe eentje willen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
zolang mijn salaris binnen komt vind ik het geen probleem om niks te doen. alleen jammer dat ik niet nog een boek of zo heb meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |