En tóch posten hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hier is het wel druk.. Damn it!
.
Ach, dan heb je lekker de tijd om alles rustig in te halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:27 schreef quincy het volgende:
Hier is het nu ook erg rustig alleen doordat ik nu terug ben van vakantie ligt m'n bureau helemaal vol.
Z.!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:35 schreef Lynx666 het volgende:
Straks even kijken of er nog werk voor me ligt..
Ik heb ze nog niet uitgezetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:43 schreef DeToXiC het volgende:
Mogguh,
White nog niet gezien, dus we zijn hier nog vrij van schuddende avatars
Ik had ze uitgezet...en ik zag bijvoorbeeld teardrop zijn avatar niet. Maar wel die van jou, mij en Whitelightning...quote:
9 uur is vroeg zat om te beginnen.quote:
Mijn avatar wat doe je !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had ze uitgezet...en ik zag bijvoorbeeld teardrop zijn avatar niet. Maar wel die van jou, mij en Whitelightning...
Denk dat dat hier ook zo gaat zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
Zo hee, dit wordt wisselen tussen werken en fokken vandaag
Langzaam inkomen richting drukkere tijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook zo gaat zijn.
Hahaha hoor wie iemand beschuldigd van andere bezigheden dan werk op de werkvloerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Er lopen hier nu 2 schoonmaaksters rond hiero.
Zijn echt 2 van die typisch Utregse vrouwtjes met zo'n ranzig accent.
snap niet waarom ze hier zijn want ze staan meer bij het koffieapparaat te lullen met elkaar dan dat ze aan het schoonmaken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |