quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Beter te veel dan te weinig plaatjes![]()
Het meest zinnige wat je hier kunt zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef Lynx666 het volgende:
tvp.
Owja sorry. Ik had m al klaarstaan, ben m'n werk aan het uitstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ja zeg... degene die het topic sluit , opent een nieuwe hoor
Nu staan er dus 2
Maakt niet uit nou hoef ik niet te kutten met die OPquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owja sorry. Ik had m al klaarstaan, ben m'n werk aan het uitstellen![]()
Moet ik dst elke dag vertellen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Remzz het volgende:
Maar vertel dan eens, wat voor een werk behoren jullie te doen?
Of je geeft me een linkje waar je het gisteren verteltquote:
Dat heb ik nou al zovaak verteld, ik hou er nu echt mee opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Remzz het volgende:
Maar vertel dan eens, wat voor een werk behoren jullie te doen?
inderdaad elke dag komt er wel iemand die wil weten wat wij doen zodat zij hetzelfde kunnen gaan doenquote:
Kijk in onze post geschiedenis en zoek het zelf maar op, heb je tenminste ook weer wat te doen !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Of je geeft me een linkje waar je het gisteren vertelt
dan is het makkelijker gewoon weer te vertellen, ik ben een backoffice medewerker bij een facilitaire servicedeskquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd als jullie zo weinig te doen hebben wat jullie dan eigenlijk behoren te doen.
Software tester (ICT)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd als jullie zo weinig te doen hebben wat jullie dan eigenlijk behoren te doen.
zon ronde of een stengeltje ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |