quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Beter te veel dan te weinig plaatjes![]()
Het meest zinnige wat je hier kunt zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef Lynx666 het volgende:
tvp.
Owja sorry. Ik had m al klaarstaan, ben m'n werk aan het uitstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ja zeg... degene die het topic sluit , opent een nieuwe hoor
Nu staan er dus 2
Maakt niet uit nou hoef ik niet te kutten met die OPquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owja sorry. Ik had m al klaarstaan, ben m'n werk aan het uitstellen![]()
Moet ik dst elke dag vertellen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Remzz het volgende:
Maar vertel dan eens, wat voor een werk behoren jullie te doen?
Of je geeft me een linkje waar je het gisteren verteltquote:
Dat heb ik nou al zovaak verteld, ik hou er nu echt mee opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Remzz het volgende:
Maar vertel dan eens, wat voor een werk behoren jullie te doen?
inderdaad elke dag komt er wel iemand die wil weten wat wij doen zodat zij hetzelfde kunnen gaan doenquote:
Kijk in onze post geschiedenis en zoek het zelf maar op, heb je tenminste ook weer wat te doen !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Of je geeft me een linkje waar je het gisteren vertelt
dan is het makkelijker gewoon weer te vertellen, ik ben een backoffice medewerker bij een facilitaire servicedeskquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd als jullie zo weinig te doen hebben wat jullie dan eigenlijk behoren te doen.
Software tester (ICT)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd als jullie zo weinig te doen hebben wat jullie dan eigenlijk behoren te doen.
zon ronde of een stengeltje ?quote:
Hou jij hem dan in je mond en mag ik hem dan zo heel voorzichtig uit jou mond eten ?quote:
Okeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk in onze post geschiedenis en zoek het zelf maar op, heb je tenminste ook weer wat te doen !![]()
Aanvullen weet ik ook niet, heb hem wel veranderdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
tear deed iets met computers
magnolia is net klaar bij dr balie waar ze iets met kranten deed maar is nu juf
Kuno liep stage bij een sigarettenfabriek in berlijn, maar die zit nu met zn luie reet in zweden elk lekkere wijf te neuken wat ie tegenkomt
wie vult t aan
Jij moet echt even een collega mee een voorraadkast inslepenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou jij hem dan in je mond en mag ik hem dan zo heel voorzichtig uit jou mond eten ?
Dat zeg ik , dan heb je tenminste ff wat te doenquote:
Ah okeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
tear deed iets met computers
magnolia is net klaar bij dr balie waar ze iets met kranten deed maar is nu juf
dan hadden we nog iemand bij een sigarettenbedrijfje in berlijn
wie vult t aan
We hebben hier wel een magazijntje die op slot kanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij moet echt even een collega mee een voorraadkast inslepen
geef! alsjeblieft!quote:
Ik dacht, ik stop bij 999quote:
Nibb-it Ringsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon ronde of een stengeltje ?
Je weet dat ik niet voor de gevolgen in sta, hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik al het eten en drinken dat jij aanbiedt graag wil proberen![]()
Ik durf t aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet voor de gevolgen in sta, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |