Doe maar een topic report dat die gesloten mag worden, deze is beterquote:
gek zeg, mijne heeft geen rooie kruisjes of rondslingerende '[quote]'squote:Op maandag 13 augustus 2007 08:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe maar een topic report dat die gesloten mag worden, deze is beter
Ik zie hier ook geen rode kruizen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gek zeg, mijne heeft geen rooie kruisjes of rondslingerende '[quote]'s![]()
Goed idee, dan hoeft m'n systeembeheerder zich niet te melden in dit topic vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie hier ook geen rode kruizen hoor![]()
Bel je systeembeheerder op. Je hebt een internet probleem
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 10 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 201 Dylanesque
én ik ben zo stom om in jouwe te gaan postenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
en de mijne heeft een deel 1 erbij staan. Denk dat we wel weer over de meerdere delen heen gaan vandaag
En ik heb de mangothee afbeelding erbij staan. Niet dat ik weet waarom die er staat maar goed
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed idee, dan hoeft m'n systeembeheerder zich niet te melden in dit topic vandaag![]()
je hebt concurrentie trouwens:
[..]
Dat wel, en doordat ik de hele dag echt geen reet te doen had.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar dat kwam natuurlijk wel omdat ik vrijdag om 12 uur mocht beginnen en eigenlijk de hele dag ge-gamed heben niet op FOK! heb rondgehangen
Oftewel we gaan in deze verder, ik heb van jou topic al een topicreport gemaakt dat hij gesloten kan wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
én ik ben zo stom om in jouwe te gaan posten
Ik denk dat ik vandaag ook echt niets te doen heb, mn baas is 3 weken op vakantie dus ik heb de eer om van 7.45 tot 19.00 hier te zitten vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wel, en doordat ik de hele dag echt geen reet te doen had.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel we gaan in deze verder, ik heb van jou topic al een topicreport gemaakt dat hij gesloten kan worden
aaah niet huilen alles komt goedquote:
Beetje zelfde verhaal hier, baas op vakantie, alleen hoef ik nog steeds maar tot 16:30. Nog even afwachten of t nog steeds zo rustig is..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag ook echt niets te doen heb, mn baas is 3 weken op vakantie dus ik heb de eer om van 7.45 tot 19.00 hier te zitten vandaag
m'n topic wat doe jequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aaah niet huilen alles komt goed
Zet maar op je lijstje erbij : Hele dag FOK!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:27 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht éven wat te doen te hebben. Bekijk ik de briefing, blijk ik het vrijdag al gedaan te hebbenstreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |