Ik heb echt een verrot weekend gehad
![]()
Zal hem even beschrijven :
Zaterdag : 7 uur opgestaan. Snel douchen even wat gegeten toen naar mijn zus en haar vriend. VERHUIZEN !!! jippie ! we waren daar om 8 uur. Zijn tot 11.00 bezig geweest om die flat leeg te halen (ja jullie lezen het goed een flat op de 9e verdieping) Alles ging helemaal goed tot we bij een kast aankwamen.... Stoppen hem in de lift past gewoon NET niet !! dus ik denk nou de onderkant van de kast er maar onder vandaan halen. Pak een schroevendraaier... Zijn die schroeven dolgedraaid en dus kan de kast niet uit elkaar
![]()
. Enige mogelijkheid ?? De kast 18 trappen naar beneden dragen en natuurlijk is het geen lichte trap !
![]()
Ahfijn bekaf kom ik helemaal beneden aan iedereen staat daar te wachten tot wij beneden waren met die kast... kast inladen en rijden maar richting arnhem.
3 kwartier later in arnhem kunnen we weer alles uitladen en naar boven brengen. weer trappen lopen !
![]()
naja goed alles uitgeladen dingen gaan neerzetten en aansluiten. Uiteindelijk ben ik met mn ouders tot 23.00 daar gebleven en konden we eindelijk naar huis. (nog lang niet klaar natuurlijk)
Zondag : weer om 9 uur mn bed uit
![]()
en weer naar arnhem... Weer de hele dag verbouwt en dingen aangesloten. al met al weer tot 21.15 bezig geweest daarzo voordat we weer naar huis konden. gisteravond om 22.00 was ik dus eindelijk thuis en had ik niets te doen. Kon ik eindelijk even relaxen. Naja tot 23.30 want toen was het alweer tijd om naar bed te gaan omdat ik vandaag weer vroeg op moest
![]()
Al met al, ben ik nu dus vermoeider dan vrijdag toen ik het weekend in ging... Is het al 19.00 ?? Mag ik naar huis ?