quote:Op maandag 3 september 2007 10:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik mag nog even wachten, tot half 2
wij doen dan ook heel weinigquote:Op maandag 3 september 2007 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
dat zijn heel wat delen
Leuke woordspelingquote:Op maandag 3 september 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ja je moet toch wat te doen hebben
Nope, ik ben niet zo van de koffie. Sorry.quote:Op maandag 3 september 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Dylanesque breng je nog koffie rond of hoe zit dat ?
ja koffie van verse bonen is altijd beterquote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef Hagelkaas het volgende:
Iemand Simon Levelt koffie?
http://www.simonlevelt.nl/
quote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet zo van de koffie. Sorry.
Suiker/Melk?quote:Op maandag 3 september 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja koffie van verse bonen is altijd beterdoe maar
2 schepjes suiker geen melk aubquote:
ja hoor ! Welkomquote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm, ik heb nog genoeg werk te doen vandaag.. ik doe alleen geen reet omdat ik geen zin heb. Telt dat ook?
Ookal heb ik het druk ik blijf hier komen hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm, ik heb nog genoeg werk te doen vandaag.. ik doe alleen geen reet omdat ik geen zin heb. Telt dat ook?
heb je een link ?quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
al uitvoerig besproken in een deeltje ergens in de eerste 10
ohquote:Op maandag 3 september 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zie OPiets met caffeinegevoeligheid enzo, erg kut allemaal
quote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 schepjes suiker geen melk aub
heb je toevallig ook een stretcher over ?
vifitquote:Op maandag 3 september 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh....................
je zit toch niet aan de rooibosthee toch ?
ah das werelds die heb ik ook af en toe. die met die perzikquote:
Of een brakke maandagochtend gangbang..quote:Op maandag 3 september 2007 11:17 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
We hebben in de kelder een stuk of 10 matrassen liggen, voor als iemand nog brak is van de vorige avond
dat heeft ie goed voor mekaar danquote:Op maandag 3 september 2007 11:25 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Of een brakke maandagochtend gangbang..![]()
al sla je me dood, het ziet er wel anders uit hahahaquote:Op maandag 3 september 2007 11:05 schreef DeToXiC het volgende:
Cappuccino is toch Espresso? (maar dan met opgeklopte melk erbij)
rode vruchten hierquote:Op maandag 3 september 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das werelds die heb ik ook af en toe. die met die perzik
Nee! Want we doen nog meer op het "werk" dan koffie drinkenquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef buzzer het volgende:
Dit begint een beetje op een spin-off van de Koffieslowchat te lijken
Kunnen we geen fusie tot stand brengen [KSC/GRTD] ?
Ja, zoals het werk uitstellen. En allemaal andere onzinnige dingetjes verzinnen zodat je niet echt aan het werk hoeft.quote:Op maandag 3 september 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee! Want we doen nog meer op het "werk" dan koffie drinken![]()
Nee dit schiet lekker op:quote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef Fliepke het volgende:
Als jullie toch niks te doen hebben... doe dan mee aan onze actie en win een wii!
Wii are 3!
Ik heb al een Wii, beetje stom om dan mee te gaan doenquote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef Fliepke het volgende:
Als jullie toch niks te doen hebben... doe dan mee aan onze actie en win een wii!
Wii are 3!
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef buzzer het volgende:
Dit begint een beetje op een spin-off van de Koffieslowchat te lijken
Kunnen we geen fusie tot stand brengen [KSC/GRTD] ?
hier ookquote:Op maandag 3 september 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee, gewoon een (PIEP AAARGGG "%$$%%$6) drukke dag![]()
![]()
![]()
ik nog uhm.. 98 minutenquote:Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hier niet, ik val zowat in slaap hier. en das echt neit overdreven. gelukkig mag ik over een uur naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |