Vakantieeeeeequote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Seventees? Magnolia? Lynx? WhileLightning? DavyE? Tear? Sequencial? Detoxic?
Heel vriendelijk van jequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:08 schreef Seventees het volgende:
Je zat zo tegen jezelf te praten, dat ik dacht: ik zeg wat
Zit hier nog in mijn pyjama![]()
morguh iedereen, idd wat je zegt er is inderdaad wel weer wat te doen. Voor mij geldt in ieder geval dat ik af en toe zal reageren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
Ik denk, we blijven gewoon doorgaan, ook al zal er deze week wel weer iets te doen zijn; het is nu wel zo leuk om hier desnoods alleen tussendoor even te posten
Dus je hebt wel werk maar hebt er geen zin in? Ik heb er wel zin in maar geen werkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef dronkeykong het volgende:
Pfff zit hier een beetje naar mijn scherm te kijken en weet gewoon niet waar ik moet beginnen![]()
Heb er geen kracht meer voor en kijk uit naar 17 september waar ik lekker 2 weekjes vakantie heb![]()
Grappig dat je met de vrouwen in het topic begintquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Seventees? Magnolia? Lynx? WhileLightning? DavyE? Tear? Sequencial? Detoxic?
ik zou zeggen sluit het topic van vrijdag maar. Kunnen we deze week weer schoon beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is er al een topic report gedaan dat het topic van vrijdag dicht kan ?
ik denk dat dat wel het beste is ja twee topics lijkt me wel wat onhandigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
ik maar F5en , zitten jullie hier
Joh na 17:00 nog een topic openen op de vrijdag, wat had je verwachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ja zeg wat maak je me nou !
Mijn topic wat doe je !
Topic report is al gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik zou zeggen sluit het topic van vrijdag maar. Kunnen we deze week weer schoon beginnen![]()
Niet meer dan logisch. Seventees meldde zich hier als eerste en magno is jarigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Grappig dat je met de vrouwen in het topic begint
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh na 17:00 nog een topic openen op de vrijdag, wat had je verwacht![]()
Ik heb hier een uur alleen gezetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
ik maar F5en , zitten jullie hier
En je bent geen homo Tenminste daar ga ik vanuitquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Seventees meldde zich hier als eerste en magno is jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |